Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva i svarte er det Harry Hansen driver med???

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 okt 03, 00:06
Bedreviteren:

Jeg tror ikke dette er noen soloprestasjon av Harry, i mitt første innlegg skrev jeg faktisk at jeg var kritisk til hva Harry og KLUBBEN drivermed nå... men harry må jo helt klart ta en del av skylda, for det er tross alt han som er den ansvarlige, og det forplikter!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 02 okt 03, 07:30
Skylda for hva? FFK rykker opp!!!!!

---------------------------

Stadion på FMV!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 okt 03, 13:12
skylda for at vi mister jørgen - en av 1.div. beste stoppere

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 02 okt 03, 13:50
Endret: 02 okt 03, 13:53
Nå skal det vel 2 til for å skape en konflikt, og i denne saken kan det godt hende at Jørgen er den som skaper konflikten. Hvis han har krevd et helt villt kontraktforslag, så skal ikke FFK "gå skoa av seg" for å etterkomme hans krav.

Jørgen P har helt sikkert blitt tilbudt et bedre kontraktforslag enn det forrige, og det forrige var over 150.000 ajg.

Uansett er det latterlig å legge skylden på Harry Hansen (& Co). Vi må se saken fra begge sider.

(Jeg har i alle fall fått inntrykk av at Jørgen har krevd en ganske så stiv lønn).

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 02 okt 03, 13:51
Skylda kan jo også være hos Jørgen som ikke har magemål og vil godta et fornuftig økonomisk tilbud.
Som du skjønner er det mange måter å se en sak på. Det å dele ut skyld er ofte vanskelig. Spesiellt når man står utenfor, og ikke deltar i prosessen.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 okt 03, 16:33
Holters:

1.) Hvordan vet du hva lønnen til Jørgen er? da vet du kanskje hvor mye han har fått tilbud om nå også da?

2.) Les på dagboka hans på fredrikstadfk.no. Der ser du hva han mener om saken. han lover på tro og ære at han ikke har krevd en sinnsyk høy lønn, og han sier videre at han forstår godt at de beste spillerne tjener mye mer enn han...

JEG mener at Harry og co. har mest skyld, men selvsagt har jørgen noe av skylda for dette han også (noe jeg også har skrevet tidligere)... dette er min mening holters, og da bør ikke du hele tiden leke bedreviter og si at meningene mine er latterlige.. det er lavmål.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 okt 03, 16:51
Endret: 02 okt 03, 16:52
Ingen av oss utenfor kan legge skyld på noen, ettersom kontraktsforhandlinger er konfidensielt mellom Jørgen Pettersen og FFK, og følgelig har ikke vi utenforstående kjennskap til den prosessen.

Og hvordan vet du lønnen til Jørgen, ajg? Du har slengt ut noen tall tidligere, synes det er lavmål å gjøre det, uavhengig om du har fått informasjon eller ikke.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 02 okt 03, 17:23
Endret: 02 okt 03, 17:26
ajg:

1) Kanskje innehar jeg informasjon om hva lønnen til Pettersen VAR, men det er informasjon jeg - uansett om jeg har informasjon eller ei - ikke har tenkt til å gå ut med. Uansett så har Pettersen garantert ikke blitt tilbudt en kontrakt som er dårligere enn den gamle - det nekter jeg å tro.

Hvor har du kunnskap om lønnen fra da ajg? Ikke bruk argumenter mot folk når du selv var den som kom med tallet.

2) Jeg skrev ikke at Jørgen hadde krevd en stiv lønn - for det vet jeg ikke, men jeg skrev at det er det inntrykket jeg har fått. Andre må gjerne ha sine egne inntrykk.

Jeg har ikke skrevet at meningene dine er latterlige - jeg sa at det var latterlig å legge skylden på Harry Hansen & Co. Ingen av oss har informasjon nok til å påstå at noen har mest skyld. Jeg bare påpekte at det ikke nytter å legge skylden på Hansen & Co når man ikke innehar informasjon om kontraktsforhandlingene.

Jeg forstår heller ikke hvorfor du påstår at jeg leker "bedreviter" og "angriper deg hele tiden". Du har dine meninger, og da må jeg få lov til å komme med mine. Dette er et diskusjonforum, og meningen med slike fora er å ytre meninger.

Ditt navn var ikke nevnt i latterlig-sammenhengen engang. Det var et helt generelt utsagn, da flere har angrepet Harry Hansen tidligere. Jeg sa bare at jeg nekter å tro at FFK har tilbudt Pettersen en dårlige kontrakt enn han hadde fra før av, og det må jeg få lov til å tro.

Hva mener du egentlig med at Harry Hansen & Co har skylda for at vi mister Jørgen Pettersen? Hvordan kan du ilegge dem skyld når du ikke aner hva Pettersen har krevd? Hvorfor skal folk hele tiden angripe Harry Hansen?

Hansen har jo ikke gjort noe annet enn å skaffe gode spillere til klubben etter at han kom! Og nå virker det som om de har tenkt til å hente enda flere, gode spillere.

Hva klager dere så ille egentlig?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 okt 03, 18:35
Endret: 02 okt 03, 23:49
Opprinnelig postet av ajg
skylda for at vi mister jørgen - en av 1.div. beste stoppere


Den fjerde beste i FFK, men absolutt et bra talent uten U21 landskamper..

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 okt 03, 02:33
Holters: innlegget ditt var et svar på innlegget jeg hadde skrevet over.. du nevnte nicket mitt i inlegget ditt, og da føler hvertfall jeg at du først og fremst snakker til meg..

diskusjoner er helt ok, men problemet når du diskuterer holters er at du trekker konklusjoner (egentlig er det bare meninger, men du framstiller de som konklusjoner).. når du skriver at det er helt latterlig (av meg) å gi harry skylda for dette så trekker du en konklusjon.. på meg virker det da som om du vet så mye bedre, og at det er din mening som er den eneste riktige..

når jeg sier at harry har en del av skylda, så er det en mening... du kunne i stedet skrevet at det er jørgen som har skylda (så hadde du sagt din mening også. (hvis det er det meningen din er))

men bortsett fra det holters, så er vi venner!!! :)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 okt 03, 08:01
Endret: 03 okt 03, 08:07
ajg: skjønner ikke helt hva slags person du er, men jeg skjønner jo at du, tilsynelatenden, har et hjerte som brenner for FFK.

Når det er sagt, hvis du løfter fokus fra egne ønsker og håp og evner å se hva som på sikt vil være best for FFK som klubb, ja da ser du kanskje noen avdine, til tider ekstreme, meninger kan virke noe irriterende og ikke minst uforstående på noen av oss andre.

Dessuten må du ikke være så kjapp til å påstå at andre dømmer eller kritiserer deg. Selv om andre fremstiller sine meninger, noe som til tider medfører at de er uenige med deg, så må du ikke bli så paranoid at du anser det som et direkte angrep på deg.

Det er lov å si sin mening, og det må være lov til å være uenig! Ikke sant...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 okt 03, 00:35
den er grei!! vi mennesker er forskjellige..

å ja, det er faktisk mitt eget ønske og håp at jørgen skriver under, og det synes jeg også er det beste på sikt for ffk, skjønner ikke at det er så ekstremt og irriterende....

men nå må vi smile ;) , og glede oss til kampen på søndag!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 04 okt 03, 15:36
Tror nok Harry vet hva han gjør, har begynner å bli en ringrev når det gjelder forhandlinger.. Rimelig sikker på at Jørgen etterhvert forstår at han burde godta det han blir tilbudt.. Han må jo skjønne at han ikke burde forlate denne skuta nå?

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340