Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad have signed Icelandic striker Jóhannsson

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 aug 06, 23:25
Dette er en bombe om vi mister denne spilleren p.g.a. tull

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 25 aug 06, 23:53
Kjøss katta, jeg tror faenmeg ikke det er sant...

Men her er reglene rimelig klare, så hva de har tenkt på i FFK må Gudene vite.

---------------------------

-exit body, exit mind-


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 aug 06, 00:00
JÆVLA KLOVNER!!!!!!!!!!!!! Kunne faen gjort det bedre sjæl!!! Gå og legg dere!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 aug 06, 00:12
Opprinnelig postet av dracula

Jøss Snæbbuss#1, er på kampene for å se på "typene".

 

Ja med 11 barn på samvittighetyen, så er det sikkert "typene" jeg ser etter.

 

Når det utfra den treningen jeg var på, var vanskelig å bedømme hans kvaliteter, så konstaterte jeg bare at han rent kroppslig så brukbar ut.

 

Men nå behøver vi jo ikke å bekymre oss så veldig om det, fordi han antagelig vil bli sedt raskt tilbake igjen.

 

For som flere her på forumet allerede har satt et spørsmålstegn ved, så har han altså allerede spillt for 2 klubber i år og kan derfor ikke få spillelisens for FFK.

 

At ikke Morgan Andersen har kontroll på en så enkel regel er for meg en gåte.

 

Dersom også denne kontrakten går i vasken, så har klubben minst 4 mill til diposisjon.

Vær så vennlig å bruk disse pengene på 23 år gamle Hannes Sigurdsson, da trenger vi ikke flere forsterkninger før vi kan ta ferie i November som et tippeligalag og som Norgesmester 2006.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 26 aug 06, 00:35
1. Stephen Ward går i vasken.
2. FFK kjøper en "ikkeprofesjonell" spiller verdsatt til 100.000kr, for 2 mill kr.
2. Overgangen går i vasken grunnet "dårlig research" = udugelige amatører.

Er så trist å se at FFK ansetter sånne folk. Skam dere!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 aug 06, 00:47

1 Ward hadde nok gått i vasken uansett, iom nyheten ble lekket på internett (som jeg tror ble gjort med vilje) i England, for å øke verdien hans...

3 Tror Morgan kanskje gamblet på en ev disp fra FIFA. Han må da ha kjent til dette...

 

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 06, 01:43
Ja dette var en perfekt start på Morgan Andersen.. 1 han gjør er å lage rot.. har vi ikke hatt nok av dette.. vi trodde på bedre tider.. nå kan vi ende opp snart med ingen ting..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 aug 06, 01:57
Endret: 26 aug 06, 02:04
Fatter ikke at dette er mulig...amatører. Det er t.o.m folk her som har nevnt dette problemet tidligere. PS! Har billig sesonkort til salgs....

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 26 aug 06, 02:11
Som flere har vært inne på, dette var naturligvis Morgan klar over. Kanskje har han sett for seg at det går i orden, fordi Gardar ikke har vært å regne som profesjonell i sine tidligere klubber. Jeg tror overgangen går i vasken, FIFA gir neppe disp., har ikke særlig tradisjon for det i slike saker(iflg. f-b.), så det tror jeg ikke vi bør satse på.

Men slapp av folkens, dette ordner vi. For det første så har vi et knallgodt lag som er i ferd med å slå ut i full blomst. For det andre så har vi nå (sannsynligvis) frigjort 2 mill ekstra til eventuelt å hente Siggi! Hvis ikke det blir noe av det, så er jeg ganske sikker på at det kommer en annen.

Årets høst lag!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 aug 06, 02:14
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Som flere har vært inne på, dette var naturligvis Morgan klar over. Kanskje har han sett for seg at det går i orden, fordi Gardar ikke har vært å regne som profesjonell i sine tidligere klubber. Jeg tror overgangen går i vasken, FIFA gir neppe disp., har ikke særlig tradisjon for det i slike saker(iflg. f-b.), så det tror jeg ikke vi bør satse på.

Men slapp av folkens, dette ordner vi. For det første så har vi et knallgodt lag som er i ferd med å slå ut i full blomst. For det andre så har vi nå (sannsynligvis) frigjort 2 mill ekstra til eventuelt å hente Siggi! Hvis ikke det blir noe av det, så er jeg ganske sikker på at det kommer en annen.

Årets høst lag!!
Ja, for håpe at du har rett... Vi har jo spilt bra på høsten tidligere.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 06, 02:23
Opprinnelig postet av Tiger
Fatter ikke at dette er mulig...amatører. Det er t.o.m folk her som har nevnt dette problemet tidligere. PS! Har billig sesonkort til salgs....
selger du sessong korte p.g.a. dette så skjønner jeg ikke deg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 26 aug 06, 02:32
En helt utrolig situasjon, men det er to beroligende faktorer. For det første sier Morgan til FB at vi har tatt høyde for situasjonen i kontrakten, med andre ord at vi ikke taper penger på dette. Det andre er at klubben prøver seg på et smutthull i regelverket, der man argumenterer med amatør-bakgrunn og en avvikende nordisk sesong. Begge disse argumentene tyder på at klubben har visst om dette hele tiden. For å vinne frem mot FIFA er man nødt til å spille litt naiv, dvs i god tro, slik at man senere kan argumentere for sin egen tolkning av regelverket. Jeg velger derfor å tro at klubben har kjent situasjonen hele tiden, men at den valgte fremgangsmåten er taktisk begrunnet. Kanskje litt optimistisk der, men...

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 aug 06, 02:32
Sikkert bare en spøk, ellers må dette være skole-eksepelet på en medgangs-supporter...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 aug 06, 02:36
La oss håpe du har rett. En ting som er sikkert er at det alltid blåser rundt Morgan Andersen, så vi får vel bare venne oss til det, ihvertfall hvis det gir (sportslige) resultater...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 aug 06, 02:42
Bare litt kjpt å gå hele vårsesongen å være nærvøs for nedrykk... Hadde faktisk trodd at i år skulle spenningen dreie som om øvre del av tabellen, ikke nedre som det faktisk ble. Men la oss se litt lyst på det. Vi har fått Gerrbrant som viser seg veldig lovende. Bare han får noen kamper til nå så tror jeg dette skal gå bra slik at når vi starter 07 sesongen er vi der vi var forran 05... før Drillo....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 26 aug 06, 04:35
Opprinnelig postet av Bob Page
Sikkert bare en spøk, ellers må dette være skole-eksepelet på en medgangs-supporter...
Dersom det er meg du sikter til, så er kanskje begrepet medgangssupporter litt feil betegnelse; prøv heller med "naiv optimist". Tror den betegnelsen passer bedre.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 26 aug 06, 07:53

Nå får vi virkelig håpe at det kommer en spiss til, får ikke håpe de har gjort som de sa. Morgan sa tidligere i uken at vi ikke jakter videre på nye spillere. Noen som vet hvor lang tid FIFA bruker på å behandle en slik sak. Overgangsvinduet stenger jo allerede til Torsdag.

 

Føler vi har litt dårlig tid her nå.

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 aug 06, 08:15
Endret: 26 aug 06, 08:17
Opprinnelig postet av wergis

Virker likevel litt rart.. Er det ikke sånn at en spiller ikke kan bytte klubb mere enn en gang pr sesong??

 

Men håper seff. at denne mannen kan skyte FFK oppover og tabellen hvis det blir en realitet

 

Så lang tid, tok det for en supporter å finne ut av regelverket, mens FFK surer og noe så jævlig.

Så på klokkeslettet fra når islendingen la det ut og til wergis svarte på det.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 aug 06, 08:38

 

FFK med Morgan A (Kane) i spissen tror at de vil være ett untak i regelverket. Ikke nok med det Morgan A påstår at FFK har en avtale med Valur ang. en slik situasjon, noe Valur-direktøren på det klareste benekter.  Dette med ulike avtale tolkninger har kanskje blitt Morgan A sitt varemerke.

Hadde virkelig håpet at Morgan Andersen hadde lært av tidligere hendelser.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 26 aug 06, 09:54
Morgan Kane.... hehehe

Aldri mer et vondt ord om Mikel og John Shittu. Nå vet vi hvem som er cowboyen.
Samme mann som fikk sparken i Lyn...

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24