Husk meg
Brukernavn
Passord

Raufoss (igjen)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 21 apr 03, 13:54
Svikter Fr.stad publikummet litt ?

Står på sidene at plankehaugbussen kun er halvfull, beavers har heller ikke solgt særlig mye billetter ettersom jeg hørte.

Kanskje mange frykter å stå i kø helt hjem?

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 21 apr 03, 17:19
Siden det er satt opp tre busser kan man vel si at hvertfall to er fulle, i tillegg kommer det sikkert mange privatbiler, jeg tror nok ikke publikummet har sviktet nei...klart noen frykter nok kø og mange er vel enda bortreist....men guttane for nok mer støtte enn raufoss folka

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 21 apr 03, 23:08
Vil på ingen måte si at Fr.stad publikumet sviktet. Synes det var bra oppmøte og vi laget veldig bra stemning i hallen. Synes plankehaugen gjorde en bra innsats! Nå er det bare å se fram til neste match, der skal vi ta alle poengene også!

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 22 apr 03, 18:32
Jeg må si at det var mye mer liv på Raufoss enn det er hjemme på stadion.
På Raufoss var det mange flere fra Fredrikstad som sto sammen å lagde stemning og sang enn det er på hjemmekampene. Det er litt synd at vi ikke får til det hjemme.:eek:

---------------------------

Mvh

Diego


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 22 apr 03, 23:01
Hjemme på stadion er det ingen som tør å drite seg ut så noen man kjenner kan se dem. Så enkelt er det. På bortekampene så veit jeg også at det følger med noen små brune flasker også. Det er jo godt og skaper stemning.

Stå på Haugen, dere er best !!!

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Pingla!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 28

Lagt til: 22 apr 03, 23:46
Problemet ligger vel i at PH har valgt det mest utenklige stedet å stå + at de ikke vil ha andre folk på sitt område!???

Fordelen på bortekampene er at der stiller alle FFK suporterene sammen og da blir det mer trøkk , men som sagt PH skal jo på død og liv stå for seg sjøl og da blir det tamt , spesielt når det stortsett er Beverane som står for tyngden i kamp ropa.....:cool:

---------------------------

Kaffekongen..


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 23 apr 03, 17:23
Der er jeg enig med deg pingla. Haugen bør menge seg litt mer, jo større haugen er jo høyere lyd!!

Stå på til søndag!

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340