Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League-tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 06, 21:56
Endret: 15 aug 06, 21:57

skal vi prøve å samle ting litt sammen ?

 

Jeg åpner da med at i VG kan en lese at både  Wayne Rooney og Paul Scholes er ute i 3 kamper. Charlton (b), Watford (b) og Tottenham (h).  Den kampen jeg mener vi kommer til å savne dem mest i er Tottenham kampen. Dem andre ser jeg som lag Man.U bør greie seg uten dem 2.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 aug 06, 22:22
Opprinnelig postet av keiko99

skal vi prøve å samle ting litt sammen ?

 

Om alle lagene eller kun Manchester United?

 Er vel kun Anish og jeg som er supportere av et skikkelig lag her inne, nemlig Blackburn. Håper vi bygger videre på fjoråret, realistisk er vel en Topp 10, topp 5 blir vel altfor vanskelig ettersom vi ikke er blant de største klubbene.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 aug 06, 22:25

Om alle lagene selvsagt

Tror United, Arsenal, Liverpool og Chelsea vil kjempe om gullet iår jeg.. Har ett fiiiiiint bilde her av Peter Smeichel holdende på to pokaler... Blir spennende å se!

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 06, 22:35

 Liverpool tok  Chelsea og det var veldig bra for  Liverpool manglet mange av dem som vanlig preger en 11. Kansje det er dette året  Chelsea mister gullet.. La oss håpe det.. Gull favoritter er vel  Chelsea , United,  Arsenal og Liverpool

Vi samler alle lag som er i Premier League

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 15 aug 06, 23:06
Dere er nok ikke de eneste. Er egentlig mange som har Blackburn som favorittlag, men vi er vel ikke de som skriker høyest :)

Er spent på spissparet vi stiller med i år. Om McCarthy klarer overgangen til britisk fotball og Roberts klarer å forbedre seg litt fra fjoråret kan det bli bra. Mest skeptisk til Jeffers. Tror dessverre ikke han vil være noen forsterkning.

Er fornøyd med en plass blant de 10 beste. Håper på kvalik til Europa. Ellers kommer vel europacupen bli som de andre gangene vi har spilt der. Skuffende

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 15 aug 06, 23:15
Opprinnelig postet av FFK1903
Om alle lagene eller kun Manchester United?

 Er vel kun Anish og jeg som er supportere av et skikkelig lag her inne, nemlig Blackburn. Håper vi bygger videre på fjoråret, realistisk er vel en Topp 10, topp 5 blir vel altfor vanskelig ettersom vi ikke er blant de største klubbene.




Blackburn kommer neppe til å gjøre det like bra som i fjor. Bellamy var en utrolig viktig spiller for Blackburn og jeg tror ikke de klarer å erstatte han. Tror kanskje dere kan klarer å kvalifisere dere til UEFA cupen.

Når det gjelder toppen så tror jeg Liverpool er det eneste laget som kan slå Chelsea over 38 kamper. Både Arsenal og ManU er for ustabile. Desverre tror jeg at om Chelsea sliter på høsten så henter de inn de spillerene de trenger for å vinne i januar. Den muligheten er det nok ingen av de andre topplagene.

Tipper denne tabellen:
1 Chelsea
2 Liverpool
3 Arsenal
4 Manchester U.
5 Tottenham
6 Bolton
7 Newcastle
8 Blackburn
9 West Ham
10 Everton
11 Charlton
12 Aston Villa
13 Reading
14 Portsmouth
15 Man City
16 Sheffield U.
17 Wigan
18 Fulham
19 Middlesboro
20 Watford

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 16 aug 06, 03:42
er ikke bare du å  Anish som heier på blacburn  lurer på hvem som skal score målene denne sesonge jeg... hmmm???

---------------------------

Lasse Båtstad


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 06, 09:20
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
er ikke bare du å  Anish som heier på blacburn  lurer på hvem som skal score målene denne sesonge jeg... hmmm???
dem dere har som spisser...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 aug 06, 14:03
Endret: 16 aug 06, 14:04
Walcott satt rekord allerede. Håper han viser dette i PL snart også.www.bolddk.com/nyt/

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 aug 06, 16:09
Endret: 16 aug 06, 16:10
Er det noen som vet noe mer om dette tilbudet ?? Finner ikke noen summer noe sted. Så  fantastisk  blir for meg veldig ullent da. www.dagbladet.no/sport/2006/08/16/474100.html

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 06, 18:55

Håper han kommer til man.U  

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 06, 15:43
Coventry vil ha Mifsud.  Det hadde vært morro og sett han i england

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 aug 06, 15:47
Endret: 17 aug 06, 15:47
Opprinnelig postet av keiko99
Coventry vil ha Mifsud.  Det hadde vært morro og sett han i england

Coventry spiller ikke i Premier League...

Tror han fort kan falle gjennom i Championship.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 06, 16:58
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
Coventry vil ha Mifsud.  Det hadde vært morro og sett han i england

Coventry spiller ikke i Premier League...

Tror han fort kan falle gjennom i Championship.
hadde jeg tenkt meg om stemmer det

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 17 aug 06, 17:19

Med tanke på spillerene som Chelsea har hentet inn,så tror jeg ikke de blir så overlegne som de var sist sesong!!

Kan nesten virke som om de får Real Madrid syndromet... Handler inn spillere for store summer uten og presstere.

Er nok Chelsea,Man utd,Liverpool og Arsenal som bli å kjempe i toppen... Kanskje Tottenham blir innblandet også!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 06, 17:29
Opprinnelig postet av GurrBass

Med tanke på spillerene som Chelsea har hentet inn,så tror jeg ikke de blir så overlegne som de var sist sesong!!

Kan nesten virke som om de får Real Madrid syndromet... Handler inn spillere for store summer uten og presstere.

Er nok Chelsea,Man utd,Liverpool og Arsenal som bli å kjempe i toppen... Kanskje Tottenham blir innblandet også!



Hva får deg til å si at de får Real Madrid syndromet ?? Hittil så har vel spillerne til Chelsea prestert og vel så det. Du kan heller komme med den hvis de begynner å vise dalende tendens. Skal jeg si deg en ting, så er det det at Chelsea gjør som de vil denne sesongen også, dessverre.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 06, 17:35
Endret: 17 aug 06, 17:35

Forskjellen fra Real Madrid og Chelsea er vel at Real Madrid hentet inn flere og flere offensive spillere jo dårligere det gikk. Det var i forsvaret de sleit de fleste gangene, men når sommeren kom, ja så kom det alltid en ny spiss eller offensiv midtbanespiller. Chelsea forsterker i hvert fall over hele fjøla. Men det er skummelt å hente inn så mange stjerner i et lag som har mange av dem allerede.

 

Du kan hente inn de beste råvarene/indgrediensene du vil, men det er ikke garantert at du vil få det beste måltidet om du blander dem sammen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 06, 17:40
Opprinnelig postet av FFK1903

Forskjellen fra Real Madrid og Chelsea er vel at Real Madrid hentet inn flere og flere offensive spillere jo dårligere det gikk. Det var i forsvaret de sleit de fleste gangene, men når sommeren kom, ja så kom det alltid en ny spiss eller offensiv midtbanespiller. Chelsea forsterker i hvert fall over hele fjøla. Men det er skummelt å hente inn så mange stjerner i et lag som har mange av dem allerede.

 

Du kan hente inn de beste råvarene/indgrediensene du vil, men det er ikke garantert at du vil få det beste måltidet om du blander dem sammen.



Jeg skjønner godt hva du mener, men Chelsea lider ikke under dette foreløpig.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 06, 09:12

jeg leste på tekst tv at i enland skal det bli slutt på og sparke ut ballen når en spiller er nede. av den enkel grunn at dem som ligger nede spretter opp etter en liten tur ut..  Kansje dette skjer i norge også ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 06, 09:19

Håper det! Det er noe stort tull.. Det er jo bare filming på slutten av kampene!

Det er helt riktig av dommeren skal avgjøre når det skal bli stopp i spillet!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3