Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 12 aug 06, 20:02
Nå er det bare én ting å gjøre: Krysse fingre og tær for at Tarik ikke pådro seg en langvarig skade. Utrolig kjipt hvis han er ute nå som han endelig har begynt å score. Hvor mye motgang skal vi få? Så fort Brian så ut til å ha noe på gang, var jo også han ute for resten av sesongen.

Synes ellers det var merkelig at Hornseth ble byttet inn. Ville satset på Hoås, i og med at Toth virker temmelig slækk for tiden. Skal vi klare å score i denne kampen tror jeg det må bli på dødball, gitt.



Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 aug 06, 20:04
Endret: 12 aug 06, 20:07
Stakkars Rami. Hva skal han gjøre når to tullinger i muren dukker når frisparket blir tatt. 
Var det Ramberg og Brenne...?
Håpløst !

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 aug 06, 20:09
Huff.. Etter den åpninga av 2 omg så frykter jeg stygge sifre igjen!!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 aug 06, 20:32
herlig

1-1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 20:33
Opprinnelig postet av GurrBass
Huff.. Etter den åpninga av 2 omg så frykter jeg stygge sifre igjen!!! 


Sitter på jobb nå og hadde VG Live på i bakgrunnen. Så leser jeg setningen din og tenker at da kommer det sikkert snart et LSK-mål, så plinger det fra VG Live, så er det FFK som har scoret! BRENNE!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 aug 06, 20:36
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av GurrBass
Huff.. Etter den åpninga av 2 omg så frykter jeg stygge sifre igjen!!! 


Sitter på jobb nå og hadde VG Live på i bakgrunnen. Så leser jeg setningen din og tenker at da kommer det sikkert snart et LSK-mål, så plinger det fra VG Live, så er det FFK som har scoret! BRENNE!


Satt med dette i tankene heletiden... Hørte plinget,men gadd ikke sjekke med engang!! "Trodde" det sto 2-0..
Men neida,her dukker Mr.Brenne opp

Holder dette resultatet seg,så bør vi så absolutt være sjeleglade for det!! Etter min mening,så har Lillestrøm spilt dårlig idag...

*Håper på et nytt pling og 2-1 til FFK* 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 20:53
Puh, et poeng! Utrolig bra! Hadde jeg aldri forventet meg gitt. Men hva tenkte dem egentlig med å sette Hornseth innpå? Jeg får glede meg over tre poeng

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 aug 06, 20:54
ble utrolig mye bedre med hoås innpå iallefall

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 aug 06, 20:56
Ja dette føltes som en seier.. 
1 poeng borte mot Lillestrøm er meget sterkt!!! Hadde jo også noen sjanser med Kvisvik og Ramberg til å score..
Alt i alt så er jeg fornøyd med dette poenget.

Men åssen fungerte Gerrbrand og Piroija sammen idag?? Fikk bare sett sett 1omg og da var det greit nok

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 06, 21:14

Det dreier seg trolig om et brudd, melder NTB om skaden til Tarik


loopy

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jun 03
Innlegg: 41

Lagt til: 12 aug 06, 21:15
Syntes de gjorde en god jobb både i 1 og 2 omg. Hadde stort sett grei kontroll. Med unntak av et par situasjoner hvor de ble tatt på senga av farten til mifsund.

Ellers så syntes jeg Hoås gjorde et godt innhopp. Utrolig at ikke han kom inn på i 1 omg for tarik.

Må jo også nevne Oliver sin heading på overtid. Var heldige der ;)

---------------------------

-- loopy --


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 aug 06, 21:16
Opprinnelig postet av FFK1903
Puh, et poeng! Utrolig bra! Hadde jeg aldri forventet meg gitt. Men hva tenkte dem egentlig med å sette Hornseth innpå? Jeg får glede meg over tre poeng

Hornseth var jo den eneste spissen på benken som er noenlunde samme spilletype som Tarik, så jeg forventet egentlig at det var han som skulle komme inn når Tarik måtte ut. Hvis ikke måtte jo Eggen endret taktikken helt, for den var helt opplagt bygget opp rundt kombinasjonen Kvisvik og en hurtig spiller helt på topp. Med Toth eller Hoås ville alt blitt endret fra hva som var planlagt. Det var likevel gambling fra Eggen sin side i og med Hornseths situasjon, men det er lett å være etterpåklok. Hadde Hornseth scoret et mål, noe han faktisk var veldig nær å gjøre, ville byttet blitt genierklært.

MEn det som er helt sikker er at Hoås var god og viktig da han kom inn!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 aug 06, 21:19
Laget falt sammen etter scoringa til LSK, tok litt tid å komme seg tilbake igjen, men i store deler av 2.omgang var vi på høyde med LSK. Hadde troa på at det skulle bli 1-2 også, og det var ikke langt unna - men heller ikke så langt unna et baklengsmål til heller. Godt fonøyd med 1 poeng sånn som kampen utspilte seg. Syntes Hoås gjorde en god jobb idag. Likte dribleserien hans mens han satt på rompa... Imponerende å klare å vinne besittelse i en sånn situasjon. Skuddene hans sugde derimot, gjør seg bedre tett på målet eller til å komme med målgivende.
Stussa litt over at ikke McDonald satt på benken idag ettersom det ser ut som han er tilbake nå. Kanskje litt for urutinert defensivt fortsatt.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 21:22
Skjønner den, men syns bare det var pussig at de sender han utpå når han kun har fått spille 3. divisjon denne sesongen, overgangen må jo ha vært stor, i tillegg til at han spilte kamp dagen før. Men så lenge det blir poeng, så gir jeg egentlig blanke i hvordan bytter og slikt foregikk.

Hmmm, venter fremdeles på melding fra min bror som sitter på fest og ikke hadde oppdatering på kampen. Sendte han resultatet samt at Shaaban var solgt til West Ham og at den nye superspissen vår er Pascal Simpson...

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 aug 06, 21:24
Ikke sikkert om det er brudd eller ei, ihvertfall ikke store greier sier Tarik nå, og han kjenner seg mye bedre. Optimist!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 06, 21:31

Etter det vi erfarer er ikke skaden til Tarik av den verste sorten. Han kan trolig være tilbake om et par uker skriver fredrikstadfk.no


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 12 aug 06, 21:32
Hørte kampen på fredrikstad radio her i London. Fikk inntrykk av at forsvaret gjorde en bedre og bedre innsats utover i kampen, og at PAC spilte en ganske god kamp. Stemmer det? Hvordan var samarbeidet mellom Raio og Gerrbrand? Har vi fått det stopperparet vi ønsker oss?

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 aug 06, 21:33
Endret: 12 aug 06, 21:35
Opprinnelig postet av FFK1903
Skjønner den, men syns bare det var pussig at de sender han utpå når han kun har fått spille 3. divisjon denne sesongen, overgangen må jo ha vært stor, i tillegg til at han spilte kamp dagen før. Men så lenge det blir poeng, så gir jeg egentlig blanke i hvordan bytter og slikt foregikk.

Hmmm, venter fremdeles på melding fra min bror som sitter på fest og ikke hadde oppdatering på kampen. Sendte han resultatet samt at Shaaban var solgt til West Ham og at den nye superspissen vår er Pascal Simpson...





JIZZEZ!

Hehe  hadde tatt seg ut hvis "pagge" var den nye superspissen vår

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 12 aug 06, 21:33
Endret: 12 aug 06, 21:34
Opprinnelig postet av Espen
Hørte kampen på fredrikstad radio her i London. Fikk inntrykk av at forsvaret gjorde en bedre og bedre innsats utover i kampen, og at PAC spilte en ganske god kamp. Stemmer det? Hvordan var samarbeidet mellom Raio og Gerrbrand? Har vi fått det stopperparet vi ønsker oss?


PAC spilte sin beste kamp i år.. Han redda muligens et poeng..

Samarbeidet mellom Gerrbrabd og Raio var vel så som så.. Raio tapte dessverre mange hodedueller idag.. spilte ikke på sitt beste..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 aug 06, 21:41
PAC redda garantert 1 poeng idag, Rami var utspilt, men PAC klarte å få lirket frem en fot som blokkerte for skuddet som ellers ville gått inn.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340