LSK-FFK
Synes ellers det var merkelig at Hornseth ble byttet inn. Ville satset på Hoås, i og med at Toth virker temmelig slækk for tiden. Skal vi klare å score i denne kampen tror jeg det må bli på dødball, gitt.
Var det Ramberg og Brenne...?
Håpløst !
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Huff.. Etter den åpninga av 2 omg så frykter jeg stygge sifre igjen!!!
Sitter på jobb nå og hadde VG Live på i bakgrunnen. Så leser jeg setningen din og tenker at da kommer det sikkert snart et LSK-mål, så plinger det fra VG Live, så er det FFK som har scoret! BRENNE!
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av GurrBass
Huff.. Etter den åpninga av 2 omg så frykter jeg stygge sifre igjen!!!
Sitter på jobb nå og hadde VG Live på i bakgrunnen. Så leser jeg setningen din og tenker at da kommer det sikkert snart et LSK-mål, så plinger det fra VG Live, så er det FFK som har scoret! BRENNE!
Satt med dette i tankene heletiden... Hørte plinget,men gadd ikke sjekke med engang!! "Trodde" det sto 2-0..
Men neida,her dukker Mr.Brenne opp
Holder dette resultatet seg,så bør vi så absolutt være sjeleglade for det!! Etter min mening,så har Lillestrøm spilt dårlig idag...
*Håper på et nytt pling og 2-1 til FFK*
1 poeng borte mot Lillestrøm er meget sterkt!!! Hadde jo også noen sjanser med Kvisvik og Ramberg til å score..
Alt i alt så er jeg fornøyd med dette poenget.
Men åssen fungerte Gerrbrand og Piroija sammen idag?? Fikk bare sett sett 1omg og da var det greit nok
Det dreier seg trolig om et brudd, melder NTB om skaden til Tarik
Ellers så syntes jeg Hoås gjorde et godt innhopp. Utrolig at ikke han kom inn på i 1 omg for tarik.
Må jo også nevne Oliver sin heading på overtid. Var heldige der ;)
-- loopy --
Puh, et poeng! Utrolig bra! Hadde jeg aldri forventet meg gitt. Men hva tenkte dem egentlig med å sette Hornseth innpå? Jeg får glede meg over tre poeng
Hornseth var jo den eneste spissen på benken som er noenlunde samme spilletype som Tarik, så jeg forventet egentlig at det var han som skulle komme inn når Tarik måtte ut. Hvis ikke måtte jo Eggen endret taktikken helt, for den var helt opplagt bygget opp rundt kombinasjonen Kvisvik og en hurtig spiller helt på topp. Med Toth eller Hoås ville alt blitt endret fra hva som var planlagt. Det var likevel gambling fra Eggen sin side i og med Hornseths situasjon, men det er lett å være etterpåklok. Hadde Hornseth scoret et mål, noe han faktisk var veldig nær å gjøre, ville byttet blitt genierklært.
MEn det som er helt sikker er at Hoås var god og viktig da han kom inn!
Stussa litt over at ikke McDonald satt på benken idag ettersom det ser ut som han er tilbake nå. Kanskje litt for urutinert defensivt fortsatt.
2006: CL, RL, "the double"...
Hmmm, venter fremdeles på melding fra min bror som sitter på fest og ikke hadde oppdatering på kampen. Sendte han resultatet samt at Shaaban var solgt til West Ham og at den nye superspissen vår er Pascal Simpson...
Etter det vi erfarer er ikke skaden til Tarik av den verste sorten. Han kan trolig være tilbake om et par uker skriver fredrikstadfk.no
Skjønner den, men syns bare det var pussig at de sender han utpå når han kun har fått spille 3. divisjon denne sesongen, overgangen må jo ha vært stor, i tillegg til at han spilte kamp dagen før. Men så lenge det blir poeng, så gir jeg egentlig blanke i hvordan bytter og slikt foregikk.
Hmmm, venter fremdeles på melding fra min bror som sitter på fest og ikke hadde oppdatering på kampen. Sendte han resultatet samt at Shaaban var solgt til West Ham og at den nye superspissen vår er Pascal Simpson...
JIZZEZ!
Hehe hadde tatt seg ut hvis "pagge" var den nye superspissen vår
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
Opprinnelig postet av Espen
Hørte kampen på fredrikstad radio her i London. Fikk inntrykk av at forsvaret gjorde en bedre og bedre innsats utover i kampen, og at PAC spilte en ganske god kamp. Stemmer det? Hvordan var samarbeidet mellom Raio og Gerrbrand? Har vi fått det stopperparet vi ønsker oss?
PAC spilte sin beste kamp i år.. Han redda muligens et poeng..
Samarbeidet mellom Gerrbrabd og Raio var vel så som så.. Raio tapte dessverre mange hodedueller idag.. spilte ikke på sitt beste..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914