LSK-FFK
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Virker som en spennende oppstilling dette. Men jeg forstår ikke hvorfor dem røper laget, når man gjør såpass store forandringer. Kunne det ikke vært litt artig og overrasket LSK litt da æ?
Jeg tror faktisk ikke LSK og Rösler uansett legger opp spillet sitt på hjemmebane etter hvordan FFK spiller.
Ble advart med video Uwe vil unngå nytt tap for et bunnlag
ÅRÅSEN:
LSK har gjort det til en uvane å snuble mot bunnlagene. I går ble spillerne advart mot Fredrikstad med video – for å unngå en ny "mine" i kveld.
Hentet fra fxt.no
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Skal bli spennede å se hvordan den nye bakre fireren fungerer. Om det skulle funke bra vil de fortsatt være avhengige av at Brenne og Ramberg jobber defensivt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Fredd
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Overaskende hvis Eggen velger 4-4-2. Han her jo sverget til 4-3-3/4-5-1 i hele denne sesongen. Det var jo kun under Drillo sist sesong at FFK tidvis spilte 4-4-2. Ellers har de vel ikke gjort det siden -04 sesongen. Pga manglende defensiv jobbing fra Brenne og Ramberg har FFK kommet i mindretall på midtbanen i nesten alle kampene til nå i år. Med en midtbane spiller mindre blir det neppe bedre. Enda mer overaskende hvis han da velger Tarik og Kvisvik som spisser. Kan ikke se hvordan de skal kunne stå opp mot LSK sitt sterke forsvar og defensive midtbane. Overasket over at PAC spiller i stedet for Multe Miika. Sist men ikke minst overasket over at Ramberg spiller mot et lag som LSK.
Skal bli spennede å se hvordan den nye bakre fireren fungerer. Om det skulle funke bra vil de fortsatt være avhengige av at Brenne og Ramberg jobber defensivt.
Svært så overrasket du var da. hvem vil du feks. ha inn for Ramberg? Røn?
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
Overaskende hvis Eggen velger 4-4-2. Han her jo sverget til 4-3-3/4-5-1 i hele denne sesongen. Det var jo kun under Drillo sist sesong at FFK tidvis spilte 4-4-2. Ellers har de vel ikke gjort det siden -04 sesongen. Pga manglende defensiv jobbing fra Brenne og Ramberg har FFK kommet i mindretall på midtbanen i nesten alle kampene til nå i år. Med en midtbane spiller mindre blir det neppe bedre. Enda mer overaskende hvis han da velger Tarik og Kvisvik som spisser. Kan ikke se hvordan de skal kunne stå opp mot LSK sitt sterke forsvar og defensive midtbane. Overasket over at PAC spiller i stedet for Multe Miika. Sist men ikke minst overasket over at Ramberg spiller mot et lag som LSK.
Kunne jo spilt med Toth eller Hoås og hatt Kvisvik på midten!
Var nok det Kanogvetalt tenkte på også..
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Snæbbis
Kunne jo spilt med Toth eller Hoås og hatt Kvisvik på midten!
Var nok det Kanogvetalt tenkte på også..
Nei, nå lar vi Hoås og Toth sitte på benken... Hoås skulle jeg gjerne sett på tribunen...og nei...hoås kommer aldrig til å slå igjennom i FFK...dessverre...og det hjelper ikke med spilletid... han er bare ikke god nok...
Heia FFK
Flere enn meg som syns det er rart Hornseth var den som kom inn? Vel, kan jo hende han har noe å fare med ennå, men virkelig likevel veldig rart...
Marching on together!
Opprinnelig postet av kingleh
Spilte ikke dag frode 90 min igår? også skal han spille idag igjen? hmm... jaja.
Så det tydelig at han var sliten...
Makan til tupp i cornerflagget skal mann lete lenge etter!!!
En ting er sikkert,kan ikke bare spille med Hornseth alene på topp,han har jo så absolutt ingen sjanse mot Rambekk og Kippe.. Få innpå Hoås.
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
At det går ann?
Heia FFK
Etter min mening et ganske merkelig bytte ved å sette inn Hornseth. Blir enda mer ulogisk når Per Egil A. sier at de mulig tar ut Hornseth i pausen. Setter nok en gang spørsmålstegn ved Eggens vurderingsevne.
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914