LSK-FFK
Opprinnelig postet av SpaceBob
Hadde håpet på å se nye finnen på høyrekant, er kanskje ikke helt i matchform enda.
Synes jeg var overraskende at ikke Miika starter.. Hmmm. Synes han virka bra på trening også..
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av JonAG
Da var laget klart: fra fredrikstadfk.no:håper vi tar 3 poeng i en 4-4-2 kansje eggen skjønnter at jeg burde ikke satsa på 4-3-3
Christian Berg spiller på midtbanen fra start mot Lillestrøm i morgen.
Skadeforfulgte Christian Berg er endelig helt restituert. Han spiller fra start mot Lillestrøm lørdag, og går inn på midtbanen. Christian har vist seg som en god ballvinner og får endelig sjansen til å vise seg frem i en startoppstilling. Rami Shaaban har trent bra de siste dagene og vokter buret. FFK legger seg i en slags 4-4-2-formasjon.på Åråsen med Raymond Kvisvik litt bak Tarik Elyounoussi som spisser.
Laget som starter: Rami Shaaban, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Trond Erik Bertelsen, Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy, Christian Berg, Raymond Kvisvik og Tarik Elyounoussi.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Nå tror jeg sjansene øker for poeng.
MÅ si jeg er overrasket over at PAC fortsatt er med i startoppstilling. Hadde forventet at han hadde spillt sin siste kamp
2 av de nye på benken, er jo uforståelig.
for meg virker det som dette er et valg som er tatt av defensive grunner. lsk har sin styrke sentralt i banen. det er nok spesielt lagt vekt på å fylle på med folk sentralt for å gi koren minimalt med plass. spørsmålet er om ikke dette blir en for passiv tankegang. hadde vi dyttet våre offensive kvaliteter ut på kantene, kunne vi i større grad vært mer med i kampen, istedenfor å lage en mølje sentralt. mølja sentralt kommer nemlig lsk til å gå vinnende ut av.
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av JonAG
Da var laget klart: fra fredrikstadfk.no:håper vi tar 3 poeng i en 4-4-2 kansje eggen skjønnter at jeg burde ikke satsa på 4-3-3
Christian Berg spiller på midtbanen fra start mot Lillestrøm i morgen.
Skadeforfulgte Christian Berg er endelig helt restituert. Han spiller fra start mot Lillestrøm lørdag, og går inn på midtbanen. Christian har vist seg som en god ballvinner og får endelig sjansen til å vise seg frem i en startoppstilling. Rami Shaaban har trent bra de siste dagene og vokter buret. FFK legger seg i en slags 4-4-2-formasjon.på Åråsen med Raymond Kvisvik litt bak Tarik Elyounoussi som spisser.
Laget som starter: Rami Shaaban, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Trond Erik Bertelsen, Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy, Christian Berg, Raymond Kvisvik og Tarik Elyounoussi.
Håper vi tar 3 poeng ja, men jeg mener fortsatt at 4-3-3 er den beste formasjonen og spille i for FFK. Tror dette er et engangstilfelle, eller mulig Eggen har tenkt at dette er en mulig "bortekamp" formasjon resten av sesongen..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Satser på kontringer og at Tarik med sin bevegelighet, fandenivolsdshet og fart skal binde 2 midtstoppere hos LSK.
Kvisvik som playmaker og Brenne litt fri og resten defensivt.
Dersom det holder defensivt kan Tarik /Kvisvik kanskje sørge for at LSK- FFK ender 0-1.
Men er faktisk redd det ikke holder.
Ser for meg formasjon.
1-4-1-3-1 uten andre kanter enn PAC & Bertie.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Er også litt skeptisk til hvordan Tarik vil klare seg som sentral spiss mot store og sterke stoppere som Frode Kippe og Anders Rambekk. Her kan vi hvert fall ikke slå lange, høye baller!
Heia FFK
I følge Radio Fredrikstad var ikke Eggen på treningen p.g.a. sjukdom. Begynner han kanskje å merke kjøret kanskje?
Opprinnelig postet av Patrioten
eller at du slenger deg på med pressen og koker suppe på spiker..I følge Radio Fredrikstad var ikke Eggen på treningen p.g.a. sjukdom. Begynner han kanskje å merke kjøret kanskje?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av Lex
Endelig... og ikke toth og hoås... bra eggen...dette liker jeg...
Jeg har også en god følelse med denne lagoppstillingen.
Hoås og Toth har vært svake de siste kampene, mens Tarek og Raymond har vært gode.
Dessuten trenger vi en sterk midtbane mot Lillestrøm og her mener jeg absølutt at Christin Berg bidrar til å styrke den lagdelen.
Nå må vi bare passe på å holde lagdelene samlet og ikke få strekk i laget spesiellt bakover på banem, så tror jeg faktisk på minst 1 poeng i morra.
FFK på toppen i 2006
Trur vi kan komme godt ut av denne kampen, bare midtbanen og forsvaret spiller med små rom. Vi har ikke råd til å gi LSK og spesiellt Koren mye plass! Trur kanskje Berg velges for å få litt deffensiv trygghet inn på midtbanen!
Håpet er at Kvisvik skal slå en nydelig stikkpasning til Tarik som avgjør kampen til 1-0!!!
Trur uansett vi må satse på kontringer i denna kampen!
Eller må det kjøpes på Aristokraten?
Jeg gleder meg så sinnsykt til og se raio og patrik sammen...har skikkelig trua på det stopperparet...kjempeartig med tarik og raymond som spisser også...så håper jeg pål andre får sin livs kamp,,,det hadde han fortjent...synns han kommer seg...Har bedre feeling denne kampen en mot ham-møkka-kam...vet ikke hvorfor...bare har det...
Tenk bare den følelsen med å vunnet borte mot lsk... 1-2 til ffk....helt rått
Heia FFK
Greit nok at han velger en slags 4-4-2 formasjon,men med Kvisvik som en slags spiss??
Håper nå hvertfall å se en sikker 4`er bak.. Skal bli spennende å se åssen Gerrbrand & Piroija fungerer sammen
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
bra offansiv takktikk tror jeg...Tarik og ray var meget bra mot ham-kam...håper det fortsetter
Heia FFK
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914