Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens beste TIFO... Var det en vits ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 aug 06, 20:37
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av keiko99
en kan ikke kaste brann fakkel på bålet om en ikke vil at det skal grilles


se der fikk du den:-) Ville ikke kastet brannfakkel på bålet om jeg skulle grillet heller jeg Keiko. Har kanskje en spesiell måte å grille på i Mysen
det jeg mente med det jeg sa er at plankehugen gikk ut i media lenge føre kampen og sa at tidenes tifo ville bli vist den kampen.. Dette er lattlig gjort av plankehuagen..   Derfor sa jeg at en kaster ikke fakkel på ett bål om det ikke skal grilles...


Skjønte hva du mente Keiko, bare lurte på om det var vanlig å kaste fakler på bålet når man skal grille i Mysen. Har du et bål så trenger du ingen fakkel for å få grillet vel:-)

Bedre med en fugl i hånda en 11 kjipe fugler på motsatt side av banen!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 12 aug 06, 12:33
Spørsmål tell Keiko fra en utenforstående!

Leser at du klager på sangkvalitet, forsanger, TIFO osv!

Hva gjør du for å bidra positivt?? I og med at du tar deg friheter tell å kritisere, så betyr vel det at du engasjerer på disse møtene og under planlegging??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 13:00
Opprinnelig postet av Hjælmen
Spørsmål tell Keiko fra en utenforstående!

Leser at du klager på sangkvalitet, forsanger, TIFO osv!

Hva gjør du for å bidra positivt?? I og med at du tar deg friheter tell å kritisere, så betyr vel det at du engasjerer på disse møtene og under planlegging??
angående TIFO så var ikke jeg klar over at PH skulle ha tidenes tifo føre det sto på nett i fr.stad blad.. det var svar på ett spm på dem andre sier jeg følgene: hvilken grunn skal jeg sitte her å besvare en mosse patriot ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 12 aug 06, 13:13
Sikkert noen fra Fredrikstad som lurær ævv!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 13:14
Opprinnelig postet av Hjælmen
Sikkert noen fra Fredrikstad som lurær ævv!
da venter jeg til dem spør så for du være glad for at jeg svarte på ett.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 aug 06, 14:25
Endret: 12 aug 06, 14:25
Opprinnelig postet av Hjælmen
Spørsmål tell Keiko fra en utenforstående!

Leser at du klager på sangkvalitet, forsanger, TIFO osv!

Hva gjør du for å bidra positivt?? I og med at du tar deg friheter tell å kritisere, så betyr vel det at du engasjerer på disse møtene og under planlegging??

Spørsmål tell Keiko fra en "inneforstående"!

Leser at du klager på sangkvalitet, forsanger, TIFO osv!

Hva gjør du for å bidra positivt?? I og med at du tar deg friheter til å kritisere, så betyr vel det at du engasjerer på disse møtene og under planlegging??

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 16:00
DrDRE: Jeg svarer ikke på dette så lenge det er en mosse patriot som først har kommet med det, for hadde dette vært en tema så ville det kommet opp føre mossesupporteren hadde sagt det.. Ikke ta det ille opp da, men litt pappegøye er du da

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 12 aug 06, 16:06
Endret: 12 aug 06, 16:16
Du beviser nok en gang at du er """""mann"""""

Med døm "svara" der viser det bare at du tar for deg å kritiserer, uten å løfte en eneste finger for å bedre kvaliteteten!Samma om en holder med FFK, Moss el Brann for den saks skyld! Det er sånna "kritikere" som gjør at supportere går lei! Elementer som det kalles! Tell slutt er døm sila ut....

Veit du en gang kritiserte en sang som ble laget og lagde din versjon med en blandings av 2-3 sanger! Var vel tell han keepern! Helt forferdelig!!! Men alikkavæl klarer du å kritisere en som har opplevd mer enn gangske mange i Europa når det gjelder supporting!

Hadde det ikke vært for at du har vært på vårt forum å lagt inn masse søppel som måtte slettas, hadde jeg ikke lagt merke tell deg og ikke giddi å kommentert deg! Men du har vært der å lira fra deg ævv! 

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 12 aug 06, 17:02
Opprinnelig postet av Møklegård

Til trådstarter:
Er du medlem av Plankehaugen, bør du tenke nøye igjennom medlemskapet ditt. Og serlig tenke nøye før du synger "står vi en for alle og alle for en"!



Lurer på hvor mange av de som synger "En for alle og alle for en" som var medlem i plankehuagen i 2. Divisjon, eller som kommer til å fortsette å møte opp om FFK faller ned ditt igjen..

Dessuten synes jeg det bare er teit å dra i gang den når motstanderne scorer mål, det har jeg også hørt fra mange andre supportere, blant annet fra supportere i Lyn og Stabæk.

-Hjalmar :-)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 22:28
Opprinnelig postet av Hjælmen
Du beviser nok en gang at du er """""mann"""""

Med døm "svara" der viser det bare at du tar for deg å kritiserer, uten å løfte en eneste finger for å bedre kvaliteteten!Samma om en holder med FFK, Moss el Brann for den saks skyld! Det er sånna "kritikere" som gjør at supportere går lei! Elementer som det kalles! Tell slutt er døm sila ut....

Veit du en gang kritiserte en sang som ble laget og lagde din versjon med en blandings av 2-3 sanger! Var vel tell han keepern! Helt forferdelig!!! Men alikkavæl klarer du å kritisere en som har opplevd mer enn gangske mange i Europa når det gjelder supporting!

Hadde det ikke vært for at du har vært på vårt forum å lagt inn masse søppel som måtte slettas, hadde jeg ikke lagt merke tell deg og ikke giddi å kommentert deg! Men du har vært der å lira fra deg ævv! 

kan ikke fatte hvorfor du blander deg inn i dette..  Har jeg rettet noe i mot moss ?
jeg velger hvem jeg svarer og hva jeg svarer...


---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 22:34
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Dessuten synes jeg det bare er teit å dra i gang den når motstanderne scorer mål, det har jeg også hørt fra mange andre supportere, blant annet fra supportere i Lyn og Stabæk.
-Hjalmar :-)



Hva er teit med det? Det skjønte jeg ikke helt

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 22:36
Opprinnelig postet av keiko99

kan ikke fatte hvorfor du blander deg inn i dette..  Har jeg rettet noe i mot moss ?
jeg velger hvem jeg svarer og hva jeg svarer...



Haha.. Seriøst Keiko. Du har ikke noe svar på dette. Du klager på andre, som faktisk gjør noe, men å se deg selv i speilet, det klarer du ikke.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 12 aug 06, 22:38
Endret: 12 aug 06, 22:39
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Dessuten synes jeg det bare er teit å dra i gang den når motstanderne scorer mål, det har jeg også hørt fra mange andre supportere, blant annet fra supportere i Lyn og Stabæk.
-Hjalmar :-)



Hva er teit med det? Det skjønte jeg ikke helt


Vanskelig å beskrive:-P hehe.. Å synge det etter et tap er en ting, men hver gang(får håpe det ikke blir så ofte fremover!)motstanderen scorer synes jeg blir litt teit.. Eksempel: FFK leder 4-0, får ett i baken, så begynner plankehaugen med "en for alle"..

Kan også ha noe med at jeg ikke synes den sangen er noe bra:-P hehe..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 22:39
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99

kan ikke fatte hvorfor du blander deg inn i dette..  Har jeg rettet noe i mot moss ?
jeg velger hvem jeg svarer og hva jeg svarer...



Haha.. Seriøst Keiko. Du har ikke noe svar på dette. Du klager på andre, som faktisk gjør noe, men å se deg selv i speilet, det klarer du ikke.

ser meg i speilet vær gang jeg.. Det er en vakker gutt å se der....  Ellers så for dere bli oppfinnsomme da vett du og komme med ett spm som ikke er brukt av en mosse supporter.. Det må vel gå

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 22:41
Opprinnelig postet av keiko99

ser meg i speilet vær gang jeg.. Det er en vakker gutt å se der....  Ellers så for dere bli oppfinnsomme da vett du og komme med ett spm som ikke er brukt av en mosse supporter.. Det må vel gå


Hva om vi lurer på det samme hjælmen da? Jeg gjør nemlig det. Forresten så skjønte du godt hva jeg mente med å se seg selv i speilet. Ikke gjør deg dummere enn det du er.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 22:43
Opprinnelig postet av SveinHjalmar


Vanskelig å beskrive:-P hehe.. Å synge det etter et tap er en ting, men hver gang(får håpe det ikke blir så ofte fremover!)motstanderen scorer synes jeg blir litt teit.. Eksempel: FFK leder 4-0, får ett i baken, så begynner plankehaugen med "en for alle"..

Kan også ha noe med at jeg ikke synes den sangen er noe bra:-P hehe..


Helt uenig. En fin måte å vise at vi støtter laget selv om vi ligger under. Hva skal vi ellers gjøre? Pipe fordi Rajo tapte en hodeduell eller Kvisvik ikke var raskere enn Nannskog?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 22:46
Endret: 12 aug 06, 22:47
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99

ser meg i speilet vær gang jeg.. Det er en vakker gutt å se der....  Ellers så for dere bli oppfinnsomme da vett du og komme med ett spm som ikke er brukt av en mosse supporter.. Det må vel gå


Hva om vi lurer på det samme hjælmen da? Jeg gjør nemlig det. Forresten så skjønte du godt hva jeg mente med å se seg selv i speilet. Ikke gjør deg dummere enn det du er.
da for du lure i vei og jeg er ikke dummere en deg

Bruk oppfinnsomhet og kom med ett spm som ikke er brukt av en mosse supporter

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 22:50
Opprinnelig postet av keiko99
da for du lure i vei og jeg er ikke dummere en deg

Bruk oppfinnsomhet og kom med ett spm som ikke er brukt av en mosse supporter



"Takk for et langt og fint svar"

Hvorfor kan du ikke bare svare på spørsmålet? Jo, det kan jeg si deg. Du gjør ikke en jævla dritt for å bidra positivt.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 06, 22:53
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99

ser meg i speilet vær gang jeg.. Det er en vakker gutt å se der....  Ellers så for dere bli oppfinnsomme da vett du og komme med ett spm som ikke er brukt av en mosse supporter.. Det må vel gå


Hva om vi lurer på det samme hjælmen da? Jeg gjør nemlig det. Forresten så skjønte du godt hva jeg mente med å se seg selv i speilet. Ikke gjør deg dummere enn det du er.
da for du lure i vei og jeg er ikke dummere en deg

Bruk oppfinnsomhet og kom med ett spm som ikke er brukt av en mosse supporter


Svarer du ikke på spørsmål som blir stilt av mosse supportere Keiko???
Da er du sinnsykt barnslig..

Men jeg trur du juger litt her, fordi du er flau over at du ikke bidrar noe sjøl! Du bare klager på andre, uten at du sjøl gjør noe for at det skal bli bedre!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 22:53
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99
da for du lure i vei og jeg er ikke dummere en deg

Bruk oppfinnsomhet og kom med ett spm som ikke er brukt av en mosse supporter



"Takk for et langt og fint svar"

Hvorfor kan du ikke bare svare på spørsmålet? Jo, det kan jeg si deg. Du gjør ikke en jævla dritt for å bidra positivt.
bruk oppfinnsomheten sa jeg så skal jeg besvare spm da.. Kan ikke se det ble gjort

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340