Husk meg
Brukernavn
Passord

nå må dere ikke sovne.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 02 aug 06, 12:36
styre i ffk har gjort det bra med å hente spillere som helt klart går rett inn i første elvern,men vi står forsatt igjen med et problem... hvem skal score målene?? hørte på tv2 sporten i går når de presanterte patrik at ffk ville sikre seg en spiss i løpet av uka! hvem kan det være???  

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125098 han hadde kommet inn med hard styrke inn i angrepet vårt...


http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/lyn/article698820.ece han minner meg mer om west...

også så jeg at ``stallfyllet`` til vålerenga hadde fått beskjed om å finne seg en annen arbeidgiver(kjenner ikke til noen av dem) men han ene skal vist ha vert toppscorer i hjemmlandet sitt 3 år på ra!!

vil bare si til ffk styre: jeg hadde mistet troen på dere en stund men har blitt veldig inponert over de ``store`` navnene dere har skaffet.. nå er det bare en ting vi trenger: en som scorer mål...   ffk nedrykk i 2006?? piss meg i øret 

---------------------------

Lasse Båtstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 aug 06, 12:48
Nhleko er god, men Hammarby har helt sikkert bladd opp noen millioner siden Viking "ikke hadde råd til å si nei".

Espen Olsen mener jeg ikke ville vært noen klar forsterkning for oss.

Levan Melkadze ville ikke vært annet enn tidenes mest "dumdristige" investering.

FFK-ledelsen jobber garantert med å hente en god spiss til klubben i skrivende stund. Kanskje kommer han i løpet av uka, kanskje neste uke. Men de har nok langt bedre oversikt over markedet enn du og meg.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 aug 06, 14:14
Det er vel ikke en umulighet at det kan være snakk om Cunningham? Han var ørlitegrann for dyr sist han var her i tillegg til at kvota for non-eu spillere var brukt opp. Nå stiller det seg ganske annerledes. Nå har vel klubben fått tak i noen provisoriske penger kan det virke som.. 

**Håper**

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 aug 06, 14:23
provisoriske penger?

provisorisk betyr vel noe sånn som "midlertidig"? Hvor har klubben fått midlertidige penger fra?

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 02 aug 06, 14:28
Hva med å ta en snartur til Molde igjen?
Paraguay- spiss trener med MFK

Kanskje denne spilleren hadde vært noe? Vet ikke noe særlig om ham, men han var iallefall i VM-troppen til Paraguay.
KTE fikk jo Rami til å glemme Molde. ;)

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 aug 06, 15:36
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Kanskje denne spilleren hadde vært noe? Vet ikke noe særlig om ham, men han var iallefall i VM-troppen til Paraguay.
KTE fikk jo Rami til å glemme Molde. ;)


Det klarte vel byen Molde helt fint av seg selv

Men hvis vi henter Cunningham, hva skjer til neste sesong når West er skadefri igjen og MacDonald er på vei tilbake i fin form, og kanskje Cunningham har puttet en del mål?

Og hvordan er egentlig reglene om å få norsk pass? Kasey Wehrman har vel fått norsk pass i tillegg til sitt australske? Han har jo vært her ei stund og er vel gift med ei norsk frue. Brian West har vel vært her i tre år og funnet seg koneemnet på Vesten? Det ville jo gagnet både FFK og Brian West selv å få norsk pass.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 aug 06, 15:44
Opprinnelig postet av FFK1903
Og hvordan er egentlig reglene om å få norsk pass? Kasey Wehrman har vel fått norsk pass i tillegg til sitt australske? Han har jo vært her ei stund og er vel gift med ei norsk frue. Brian West har vel vært her i tre år og funnet seg koneemnet på Vesten? Det ville jo gagnet både FFK og Brian West selv å få norsk pass.

Jeg har ikke sjekket opp reglene, men tror kanskje man må ha vært i Norge i 7 år eller vært gift med norsk statsborger i flere år. Brian West har ingen av delene, så det er nok uaktuelt.

Men så mye som både West og McDonald er skadet, så tror jeg ikke EU-kvota skal være et argument mot et nytt kjøp av en utenfor EU dersom denne spilleren er en klar forsterkning.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 aug 06, 15:46
Med provisoriske penger mente jeg penger de eventuelt måtte ha klart å skrape sammen i siste liten, kanskje fra noen sponsorer som gir litt mer enn de hadde tenkt i år.. Hva som helst. Jeg vet ikke noe sikkert, men det virker jo som de har fått litt penger etter rundene i media i det siste angående pengemangel og innkjøpspolitikk osv.
Kanskje jeg ikke burde bruke ordet provisorisk her. Uansett bruker jeg provisorisk alt for mye på golfbanen, det får holde..

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 aug 06, 17:14
Opprinnelig postet av Shadar
Uansett bruker jeg provisorisk alt for mye på golfbanen, det får holde..


Dårlige utslag? Jeg slår ca. 18 provisoriske baller pr runde for tida. møkkahobby...

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 aug 06, 17:24
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Shadar
Uansett bruker jeg provisorisk alt for mye på golfbanen, det får holde..


Dårlige utslag? Jeg slår ca. 18 provisoriske baller pr runde for tida. møkkahobby...


Hehe.. Samme her. Rett til skogs. Nekter å bruke "tjej-klubban", aldri jern som jeg burde fra tee. Men men, så lenge man spiller med kamerater så går handicapen ned alikevel :)
Dyr møkkahobby som jeg har lagt opp for 1 år siden. Lykke til videre.

p.s. "it`s all in the hips"


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3