Husk meg
Brukernavn
Passord

Raio og Tamas ute med kort

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 06, 20:40
Begge disse må da stå over neste kamp? Hvem i h.....e skal vi bruke i forsvar snart? Magnussen og Tronseth?? Hent inn forsterkninger NÅÅÅÅÅ!!

Jeg er hvertfall 97,3% sikker på at det jeg sier er rekti! Arrester meg hvis jeg tar feil.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 06, 20:43
Jepp, det stemmer og er diskutert i kamptråden.

På den lyse siden kan det nevnes at Ham-Kam sin kanskje beste stopper, Pasoja, også må stå over kampen neste mandag pga gule kort. Han var jo en nøkkelspiller i forrige oppgjør.

Men håper inderlig at det kommer på plass en ny stopper denne uka, og helst om ikke altfor mange dagene da han gjerne bør ha noen treninger med laget bak seg først...


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 jul 06, 21:02
Mitt tips er at den nye finnen tar høyre back, så blir det PAC og Tronseth i midtforsvaret.

Slik både Raymond og Tarik spiller nå på høyre siden så tror jeg finnen ikke har sjans på høyre kant, derfor spiller han høyre back. 

De eneste alternativene vi har til midtforsvaret i tillegg til Tronseth er vel PAC?

Eggen er vel ikke så gal at han setter Christian berg på venstre back (mener han har spilt der i en treningskamp??) og drar Bertelsen inn i midten (pga fart).

Tror nok ganske sikkert at Hoås spiller neste kamp for å jobbe i forsvaret på dødballer.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 06, 21:06
Trur ikke PAC blir midtstopper. Heller ikke Bertil. Blir nok kjøpt inn en eller to stoppere til uka eller så tar nok Magnussen plass i midtforsvaret. Regner også med at finnen starter på back!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 06, 21:06
Opprinnelig postet av Hubro7
Mitt tips er at den nye finnen tar høyre back, så blir det PAC og Tronseth i midtforsvaret.

Slik både Raymond og Tarik spiller nå på høyre siden så tror jeg finnen ikke har sjans på høyre kant, derfor spiller han høyre back. 

De eneste alternativene vi har til midtforsvaret i tillegg til Tronseth er vel PAC?

Eggen er vel ikke så gal at han setter Christian berg på venstre back (mener han har spilt der i en treningskamp??) og drar Bertelsen inn i midten (pga fart).

Tror nok ganske sikkert at Hoås spiller neste kamp for å jobbe i forsvaret på dødballer.


Sånn som PAC spiller for tiden burde ikke han vært ett alternativ til noe som helst!!! Skjønner ikke hva som har skjedd med mannen. Totalt blottet for selvtillit virker det som. Bare synd vi ikke har bedre alternativer, derfor blir han brukt. Skremmende...

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 jul 06, 21:24
Pål er da en god spiller han, flere som er dårligere en han idag. Det blir selvfølgelig en vanskeligere for en back og tette igjen når man har en lite defansiv Kvisvik foran seg så blir jobben vanskeligere. FFK spiller med for høy offansiv legning dette vil gjøre at man blir mer utsatt for vanskelige situasjoner når man mangler en som kan sette egne sjanser. To av breanns mål kommer som resultat av det. Avslutte angrep og ha en skikkelig tøffing på midten kan være løsningen for å ikke havne bakpå i den fasen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 jul 06, 22:13
FFK har et glimrende alternativ som midtstopper. Agim Shabani.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 30 jul 06, 22:17
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har et glimrende alternativ som midtstopper. Agim Shabani.


det var da ille som du maser om denne Shabani fyrn da.. 

Han har vel ikke blitt hentet opp til A-laget så håper heller på en ny erfaren sjef i mdtforsvare.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 06, 00:04
Endret: 01 aug 06, 00:05
Dette brukte FB en dag ekstra på å finne ut... Imponerende av en så stor avis og presentere det som en NYHET på TIRSDAG at både Szekeres og Piiroja må stå over neste kamp. Det ble ikke nevnt i mandagens avis...


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 aug 06, 00:16
FB har jo blitt en vits i det siste da. Før synes jeg FB var en meget bra avis, særlig rundt den tiden hvor de ble kåret til årets avis. I dag er ikke FB i nærheten av samme nivå en gang.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 aug 06, 06:03
Det som er positivt er at Ham Kam må klare seg uten viktige Pasoja og Michaelsen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 aug 06, 01:04
Endret: 04 aug 06, 01:04
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det som er positivt er at Ham Kam må klare seg uten viktige Pasoja og Michaelsen

Michaelsen spiller visst likevel. De nye reglene for gule kort i år...

Synd, han er sjefen på midtbanen deres.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 06, 01:06
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det som er positivt er at Ham Kam må klare seg uten viktige Pasoja og Michaelsen

Michaelsen spiller visst likevel. De nye reglene for gule kort i år...



Ja, iflg. Ham-Kams hjemmesider, så spiller Michaelsen alikevel, dersom Grodås tar ham ut.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 06, 09:46
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det som er positivt er at Ham Kam må klare seg uten viktige Pasoja og Michaelsen

Michaelsen spiller visst likevel. De nye reglene for gule kort i år...

Synd, han er sjefen på midtbanen deres.

hva er dem nye regla da ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 04 aug 06, 09:58

Fra Ham-Kams hjemmesider:

"I fjor måtte spilleren stått over for hvert nye gule kort etter fem, men foran årets sesong gjorde Fotballtinget endringer.

Advarsels- og utvisningsreglementet sier følgende:
(1) Med de presiseringer som følger av § 2-2 har en spiller etter tre advarsler for samme lag i samme sesong, karantene fra neste seriekamp for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under skriftlig har gitt beskjed om noe annet.

(2) Deretter har spilleren karantene fra en kamp hver gang han har fått to nye advarsler for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under, har gitt skriftlig beskjed om noe annet.

Kort fortalt betyr dette at for inneværende sesong er det karantene etter tre gule kort og deretter hver annen advarsel."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 06, 10:03
Det er jo greit at det ble en forandring på det da...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 06, 10:04
Opprinnelig postet av SpaceBob

Fra Ham-Kams hjemmesider:

"I fjor måtte spilleren stått over for hvert nye gule kort etter fem, men foran årets sesong gjorde Fotballtinget endringer.

Advarsels- og utvisningsreglementet sier følgende:
(1) Med de presiseringer som følger av § 2-2 har en spiller etter tre advarsler for samme lag i samme sesong, karantene fra neste seriekamp for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under skriftlig har gitt beskjed om noe annet.

(2) Deretter har spilleren karantene fra en kamp hver gang han har fått to nye advarsler for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under, har gitt skriftlig beskjed om noe annet.

Kort fortalt betyr dette at for inneværende sesong er det karantene etter tre gule kort og deretter hver annen advarsel."



Hvorfor har da Tamas karantene? Han har da ikke fått 3 gule kort som FFK spiller? To av de 3 kortene er vel som Tromsø spiller.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 04 aug 06, 11:29
Har man kort fra ett annet lag i tippeligaen tar man de med seg.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 04 aug 06, 12:54
Det du siterer S-A 1 er hentet fra advarsels- og utvisningsreglementet §2-1.

I §2-2 finner du bl.a. følgende presisering:

"(3) For spiller som har byttet klubb, enten midlertidig eller permanent, teller advarsler pådratt for den tidligere klubbens førstelag som om de var pådratt for den nye klubbens førstelag."


Regner med at dette skulle oppklare :-)

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 aug 06, 18:03
Opprinnelig postet av A.Scheie
Det du siterer S-A 1 er hentet fra advarsels- og utvisningsreglementet §2-1.

I §2-2 finner du bl.a. følgende presisering:

"(3) For spiller som har byttet klubb, enten midlertidig eller permanent, teller advarsler pådratt for den tidligere klubbens førstelag som om de var pådratt for den nye klubbens førstelag."


Regner med at dette skulle oppklare :-)


Jeg snakket med Harry Hansen før i dag og han ble faktisk også litt usikker, fordi det har jo kommet noen forandringer i år.

Men selvfølgelig så er fortsatt reglene slik du skriver, A.Scheie.


---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3