Husk meg
Brukernavn
Passord

til mod som har ansvaret for smile

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 06, 11:34
Endret: 14 aug 06, 13:53
det er en som har blitt borte.. 


jeg venter på litt flere.. kommer det ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 03 aug 06, 04:15
Så du synes ikke det er nok med de vi har? Er nok ingen umiddelbare planer om å øke antallet... kanskje en annen gang. Du kan jo finne frem smiley som du synes vi skal ha her, så får vi ta det derifra...

---------------------------

Utvikler og Medeier.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 aug 06, 08:28
Synes vi har mer enn nok smileyer med de vi har... Enda flere vil bare føre til at enkelte overforbruker dem. Synes et innlegg overfullt av smileyer i all varianter uansett virker mindre seriøst...

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 06, 09:30
Opprinnelig postet av morten
Så du synes ikke det er nok med de vi har? Er nok ingen umiddelbare planer om å øke antallet... kanskje en annen gang. Du kan jo finne frem smiley som du synes vi skal ha her, så får vi ta det derifra...


Men han savner 1 da.

SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 12 aug 06, 22:24
Endret: 13 aug 06, 00:34
Jeg kjører webleseren opera, må bruke koder for å få avsnitt, og smilefjes ser jeg ingen ting til.. Er ikke siden egnet for opera?

EDIT: Fant en tråd hvor dette er tatt opp nå, dette er relativt lenge siden, faktisk over ett år, vil dere gjøre noe med det? (Tråd=http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=58169)

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 14 aug 06, 13:53
Lite vi kan gjøre egentlig, bortsett fra å bytte ut hele editoren. Vi håpet vel i det lengste at dette skulle bli fikset etterhvert av utviklerene hos enten Opera, eller FCKEditor, men foreløpig ser det dårlig ut. Dersom noen vet om et alternativ, eller har andre innspill om dette problemet, så send meg en PM. Stenger også tråden, da problemet til trådstarter er fikset for en stund siden...

---------------------------

Utvikler og Medeier.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340