Husk meg
Brukernavn
Passord

Brann - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 31 jul 06, 00:04
Vet ikke om folk fikk m seg hvordan Martin Andreasen holdt på med dommern hele tiden?

Hver gang dommern blåste FFK sin vei var Nevnte Martin Sytern oppe i trynet på dommern, ihvertfall utifra det jeg så av kampen på tv....

Jeg mener på at dommerne bør bli tøffere gi slike spillere kort oftere.......

Greit at noen FFK spillere også sa i fra men ikke på samme måte som Martin....

Bare fordi han kan spille bridge, spilt på landslaget..... så skal han få lov til å gjøre som han vil?

Helt feil



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 06, 00:04
patrioten.. du kommer med noe som ikke passer seg.. Raio og bjørkøy har også selv mål på sin kappe...

Vil dere lese ett lite referat er det her

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 31 jul 06, 00:09

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 jul 06, 00:10
Opprinnelig postet av mr_max
Vet ikke om folk fikk m seg hvordan Martin Andreasen holdt på med dommern hele tiden?

Det gjør han jo hver kamp...

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 31 jul 06, 08:57
Må bare få lov til å utrykke min skuffelse over Hoås. mannen er så dårlig at jeg nesten ikke orker å se på når han spiller.... Gi han bort til Lisleby sammen med Sørlie!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 jul 06, 09:10
Endret: 31 jul 06, 09:49
Opprinnelig postet av Patrioten
Vil bare fram til at han ikke er en forsterkning, men en ny spiller med kvantitet.


Hva betyr det? Er kvantitet noe man kan ha? Kan jeg også få?

---------------------------

Ære være Plankebyen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jul 06, 09:44
Opprinnelig postet av Patrioten

Så du mener at han ikke gjør seg bort, når han leger selvmål. 
Husker i Rosenborgkampen ble han rundlurt av Storflor, har flere e.k.s.
Vil bare fram til at han ikke er en forsterkning, men en ny spiller med kvantitet.


Det er da mange som har laget selvmål her i verden uten at de er dårlige fotballspillere av den grunn... Og Storflor kjører da rundt med de aller, aller fleste forsvarsspillere - ikke bare i norge - når han setter fart og har dagen...

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke så gårsdagens kamp, men selvmålet har jeg sett. Og det er komisk - men kan skje hvem som helst.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 31 jul 06, 10:00
Opprinnelig postet av brenne
Kan vi ikke bare sparke han szekeres a? Det går vel ikke an å score sånn vel? Greit nok at det bare var en situasjon, men han henger jo ellers aldri med i angripene p.g.a farten!! Og Czwartek er jo alt for dårlig. bare i dag så var han jo helt på bærtur på 1-1 målet og i tilegg så blir han jo helt desperat når han får ballen når vi ligger under.. Da slår han ballen så høyt og langt som overhodet mulig..


ja tamaz er ikke akkurat trygg trafikk.Viktig med ny stopper fort

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Dreamer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 okt 04
Innlegg: 8

Lagt til: 31 jul 06, 10:15
Takk for kampen i går! Med tilsvarende innsats resten av sesongen kommer dere til å ta mange poeng. De første 30 min hadde dere full kontroll etter mitt syn. Vil ellers berømme Plankehaugen! En av de beste supportergruppene på stadion sålangt i år! Deilig å høre at tilreisende skaper trøkk og motstand uten evindelige trommer, roperter og annen styggedom.

Lykke til resten av sesongen, vi trenger FFK i norsk fotball.

Brann-supporter

SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 31 jul 06, 10:23
Spark Eggen, ansett Keiko.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 jul 06, 11:06
Opprinnelig postet av matkri
Må bare få lov til å utrykke min skuffelse over Hoås. mannen er så dårlig at jeg nesten ikke orker å se på når han spiller.... Gi han bort til Lisleby sammen med Sørlie!

Må bare få lov til å uttrykke min skuffelse over slike innlegg - Hoås gjorde da en svært god jobb igår, holder på ballen så alle rekker å komme etter i angrep, virker som mange ikke klarer eller vil se hvor viktig den funksjonen er hos ham innimellom. Har man først bestemt seg for at man ikke liker en spiller så klarer man tydeligvis aldri å ombestemme seg.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 jul 06, 11:25
Fikk dere med dere at Martin "psyko" Andresen i vilt raseri over straffemissen knallet ballen i full kraft over mot sine egne supportere som stod bak mål, og traff en liten gutt i hodet. Media klarer å lage en "gla` sak" ut av det ved å fokusere på at han gav trøya si til gutten etterpå. Jeg så øynene til Andresen noen ganger under kampen, så jo ikke noe annet enn to store hvite flekker. Kanskje dommerne ikke var kjøpt likevel, men at de ikke turte annet for å ikke utsette seg for kapteinens vrede.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jul 06, 12:26
Det er mi også . Kanskje jeg vet hvem det er, hva heter ho ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jul 06, 12:30
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Spark Eggen, ansett Keiko.


Tom Norlie eller Keiko99 ?

Det hadde blitt litt av et syn, sett Keiko99 bjeffa spillerene rundt på banen

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 06, 12:33
bob page..  pass deg nå            eller var det  Tom Norlie han mente

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 31 jul 06, 12:42

Du må gjerne utrykke din skuffelse over andres meninger. Hvor mange hodedueller vant han i løpet av kampen i går? Hvor mange sjanser klarte han å produsere? Han er spiss, og produserer nada forran mål. Greit han klarer å holde på ballen, men med hælspark som ikke kommer frem, og dårlige innlegg, skaper han ikke en verdens ting. Om det er hva du ser etter av kvaliteter hos en spiller, skjønner jeg at du er fornøyd! Vi trenger ikke spillere som står på 35 m og holder på ballen, men spillere som klarer å avvansere fremover på banen. Vi skaper nesten ikke noe fremover. Med litt fart og gjennombrudshissighet hadde vi kanskje vunnet en kamp som i går ved å score ett mål til før brann utlignet. Hoås er etter min mening alt for dårlig for tippeliga spill. Selg han så fort som mulig.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 jul 06, 12:47
Øyvind Hoås sitt spill var en betydelig årsak til at vi klarte å opprettholde høyt press den første halvtimen og spilte god fotball. Han hadde meget gode mottak og holdt på ballen til midtbanen og backene kom etter slik at vi kunne spille på deres banehalvdel. Jeg ble imponert over hvor gode mottak og pasninger Hoås hadde i 1. omgang. Han vant også overraskende mange dueller mot Sigurdsson, som har vært av Tippeligaens beste og sterkeste midtstoppere i vår! Hoås var jo også veldig nær scoring, men headingen ble reddet på strek.

Etter pause er jeg enig i at han ikke spilte bra, men før pause gjorde han faktisk sakene sine godt.

Men noen er jo ute etter å ta ham uansett hvordan han spiller...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jul 06, 12:56
Var nok Norlie han mente, men jeg kunne ikke dy meg...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 31 jul 06, 13:01
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Spark Eggen, ansett Keiko.


Tom Norlie eller Keiko99 ?

Det hadde blitt litt av et syn, sett Keiko99 bjeffa spillerene rundt på banen
Tom :-P

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 jul 06, 13:24
Vil bare si at jeg mener at FFk gjorde en god figur på Brann stadion i går.
Fortsetter dette spillet vil plassen være sikret snart.
Dessverre fortsatt endel skjønhetsfeil og enkelte spillere som i realiteten i holder mål, dersom en seriøs vil satse mot å bli ett stabilt godt Tl lag. Selvsagt min vurdering.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3