Husk meg
Brukernavn
Passord

Brann - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 28 jul 06, 14:09
Nå er det vel på tide å snakke om noe annet. Man får jo magesår av å vente og vente på at noe skjer..
Hva med lagoppstillingen i Bergen. Jeg håper Ramberg blir klar til kampen, hvis ikke, så kan vi få ett problem på midtbanen. Hadde også vært fint om Miika hadde blitt klar, og kunne prøvd seg på høyre back plass. Mitt forslag til oppstillingen.
                              Rami
PAC (Eller Miika) - Szekeres - Raio - Bertie
             Bjørkøy - Brenne - Ramberg(hvis ikke skadet)
                              Kvisvik
                      Tarik - Toth/Hoås

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jul 06, 14:16
så er det bare å si fy faen..... jeg spyr av dommeren som dømmer

Dommere:
Hoveddommer:  Alseth, Kjell (dømte ham/kam - FFK der var han den dårligste av dem alle)
Assistentdommer:  Vangen, Odd Arne (dette er vel han Barca linje mann ?)
Assistentdommer:  Rype, Lars Erik
Observatør:  Halle, Einar
4.dommer:  Olsen, Asbjørn
NFF-delegat:  Stensrud, Jan


---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 28 jul 06, 14:29
Endret: 28 jul 06, 14:30
Mot brann blir det ekstremt viktig å holde tett i rommet mellom backfirer og midtbane. Andresen (hvis han spiller) fordeler baller så det griner, og skottene løper 110% hele kampen. 4-4-2 med diamant på midten.

         
                        Rami

Pål    Szekeres    Raio    Berthelsen

                        Bjørkøy
Ramberg                                  Kvisvik
                        Brenne                                            
               Tarik              Toth

---------------------------

Any given sunday


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 28 jul 06, 14:40
Opprinnelig postet av Krumtapp
Mot brann blir det ekstremt viktig å holde tett i rommet mellom backfirer og midtbane. Andresen (hvis han spiller) fordeler baller så det griner, og skottene løper 110% hele kampen. 4-4-2 med diamant på midten.

         
                        Rami

Pål    Szekeres    Raio    Berthelsen

                        Bjørkøy
Ramberg                                  Kvisvik
                        Brenne                                            
               Tarik              Toth


Miller løper jo ikke mange meterne. Fete klædden der blir som regel byttet ut etter en time fordi han er for tung....

Tviler sterkt på at at  Eggen slenger opp en 4-4-2, med diamant på midten. Ikke har vi spilt det noe særlig før i år, ikke har vi øvet på det, og 4-5-1 har fungert bra! 

Hvis du frykter midtbanen og Martin Andresen, så må det vel være klokere å spille 4-5-1, med 4 sentralt der,så har vi en mann mer midt på?

---------------------------

Ære være plankebyen!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 jul 06, 15:21
Endret: 28 jul 06, 15:22

Blir nok 4 3 3 med vinger som kan trekkes ned til 4 5 1. Tipper vi får detta laget fra start:

                                                                Rami

PAC                                 Tamas                              Rajo                                Bertil

 

                               Ramberg                 Jonna                    Simen


Kvisvik                                                        Toth                                                   Tarik


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 jul 06, 15:27
Hva med slik vi spilte mot viking da? At Tarik får beskjed om å ligge igjen litt på topp, slik om west gjorde. Da kan ikke Brann presse så veldig høyt. Litt "riski" men noen sjanser må man ta for å vinne. Jeg ville heller brukt bjørkøy på dene ene kanten og lagt Ramberg på defensiv midt hvis man absolut skulle spille 442 i diamant., noe jeg forøvrig ikke tror vi vil gjøre.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 28 jul 06, 15:31
Opprinnelig postet av ffkmufc

Blir nok 4 3 3 med vinger som kan trekkes ned til 4 5 1. Tipper vi får detta laget fra start:

                                                                Rami

PAC                                 Tamas                              Rajo                                Bertil

 

                               Ramberg                 Jonna                    Simen


Kvisvik                                                        Toth                                                   Tarik

Bortsett fra å bytte Tarik og Kvisvik, og muligens Hoås istedenfor Toth, tror jeg det blir noe sånt vi kommer til å se på søndag, ja. Men kunne ønske meg Kvisvik i en litt mer sentral rolle på midtbanen, som en ball fordeler. Der kunne han "krige" litt med Martin Andresen om ballen he he.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 jul 06, 15:36
Håper ffk begynner i en  433 med :

           RAmi
PAC  Tamaz Raio Berti
           Bjørkøy  Hansi
               Simen
Tarik                        Kvisvik
                 Toth

Kantene bytter side innimellom, Med Kvisvik på Høyere side Kan PAC komme høyere i banen og skaper mer rom for Kvisvik når han tar med seg backen på løp. Ellers må man prøve og spille opp balen mer i beina på Toth slik at han kan legge igjen ballen til en møtende Brenne. Tarik må fortsette å søke rommene bak firern til brann og Kvisvik må finne Tarik med krempassningene sine, Den defansive oppskriften må være og ligge bakpå for ikke og gi Brann rom samtidig som stopperne til FFK er MYE bedre en angriperne til Brann på hodet. I gjennvinigsfasen til FFK på egen banehalvdel må Hansis presise pasninger finne Toth eller Kvisvik tidlig slik at midtbanen får tid til å komme etter og bruke rommet mellom midtbanen og forsvaret til Brann.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jul 06, 18:54
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av ffkmufc

Blir nok 4 3 3 med vinger som kan trekkes ned til 4 5 1. Tipper vi får detta laget fra start:

                                                                Rami

PAC                                 Tamas                              Rajo                                Bertil

 

                               Ramberg                 Jonna                    Simen


Kvisvik                                                        Toth                                                   Tarik

Bortsett fra å bytte Tarik og Kvisvik, og muligens Hoås istedenfor Toth, tror jeg det blir noe sånt vi kommer til å se på søndag, ja. Men kunne ønske meg Kvisvik i en litt mer sentral rolle på midtbanen, som en ball fordeler. Der kunne han "krige" litt med Martin Andresen om ballen he he.


Er Toth frisk og skadefri,så bør det ikke engang nøles om hvem som skal spille av Toth og Hoås..
Og siden Kvisvik spilte såpass bra på høyrekanten sist,så kan det kanskje skje at han spiller der mot Brann også..
Tøff og vanskelig kamp,hvor jeg desverre tror vi drar hjem igjen med null poeng...
Tippeligaens beste hjemmelag mot Tippeligaens dårligste bortelag

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 jul 06, 21:21
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av ffkmufc

Blir nok 4 3 3 med vinger som kan trekkes ned til 4 5 1. Tipper vi får detta laget fra start:

                                                                Rami

PAC                                 Tamas                              Rajo                                Bertil

 

                               Ramberg                 Jonna                    Simen


Kvisvik                                                        Toth                                                   Tarik

Bortsett fra å bytte Tarik og Kvisvik, og muligens Hoås istedenfor Toth, tror jeg det blir noe sånt vi kommer til å se på søndag, ja. Men kunne ønske meg Kvisvik i en litt mer sentral rolle på midtbanen, som en ball fordeler. Der kunne han "krige" litt med Martin Andresen om ballen he he.


Skjønner ikke at Toth kan ha spilt seg ut av laget! Og hvis du så kampen mot Viking, så du at Kvisvik imponerte på høyrekant. Og jeg trur ikke Eggen kommer til å forandre på det i denna kampen!

Konnerud

Knøttespiller

Ble medlem: 07 jan 06
Innlegg: 71

Lagt til: 28 jul 06, 23:16
Opprinnelig postet av keiko99
så er det bare å si fy faen..... jeg spyr av dommeren som dømmer

Dommere:
Hoveddommer:  Alseth, Kjell (dømte ham/kam - FFK der var han den dårligste av dem alle)
Assistentdommer:  Vangen, Odd Arne (dette er vel han Barca linje mann ?)
Assistentdommer:  Rype, Lars Erik
Observatør:  Halle, Einar
4.dommer:  Olsen, Asbjørn
NFF-delegat:  Stensrud, Jan




Ole Herman Borgan heter han "Barca-linjedommeren"

Han er i fra Vestfossen...

---------------------------

Leve Godset og FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jul 06, 23:43
ok, men den dommeren i kampen vet jeg dømte ham/kam - FFK og det er møkka dommer det

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 29 jul 06, 00:20
Endret: 29 jul 06, 00:23
Alapnes var vel han som dømte mot Ham-kam?

Denne dommeren nå har ikke dømt FFK i år enda.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


raio

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 29 jul 06, 00:27
Raio Miika - Tamas - Raio - Bertie Brenne - Kvisvik - Jonna Tarik - Hoås - Toth

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 29 jul 06, 00:30
Opprinnelig postet av raio
Raio Miika - Tamas - Raio - Bertie Brenne - Kvisvik - Jonna Tarik - Hoås - Toth


Miika spiller ikke dro tilbake til Finland i dag!


http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=474

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 06, 00:45
Opprinnelig postet av Jepmaster
Alapnes var vel han som dømte mot Ham-kam?

Denne dommeren nå har ikke dømt FFK i år enda.
så feil kan jeg ta.. god å få ryddet i det..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 jul 06, 13:44

Laget er klart! Håper at Toth blir klar, han jobber mye hardere enn det Hoås gjør!
Ellers var vel laget som forventa.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 06, 11:31
seier i dag vil være en bombe.. brann har til gode å tape hjemme i bergen og FFK har til gode å vinne borte, men i fotball kan alt skje.. alt annet en tap er en overraskelse og la FFK ta en overraskelse 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jul 06, 11:36
Skal Raio både spille midtstopper og stå i mål ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 06, 11:49
Opprinnelig postet av Bob Page
Skal Raio både spille midtstopper og stå i mål ?
nei... hvor har du det i fra

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3