Husk meg
Brukernavn
Passord

Yherland MacDonald

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jul 06, 16:42

Er det noen som vet hva som er status på ham ? Har hørt at han er ute med skade resten av sesongen , men noen som vet, og ikke bare tror ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 27 jul 06, 16:53
Opprinnelig postet av Bob Page

Er det noen som vet hva som er status på ham ? Har hørt at han er ute med skade resten av sesongen , men noen som vet, og ikke bare tror ?



Mc Donald er hjemme i Costa Rica, for å pleie sin skade, som var ganske lik den Rooney hadde før VM.
Det siste jeg har hørt er at han kommer tilbake i begynnelsen av August, og skal da være klar til å begynne å trene som normalt.
Det vil si at han ikke er ute for resten av sesongen, men at han nok trenger 2-3 uker for å bli 100 % kampklar, og da er vi vel ca. i nærheten av 1. september.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 27 jul 06, 17:56
Spørsmålet er vel også hvor govd form han var i før skaden. Var han helt tilbake og i god form? Hvis ikke, er jeg redd vi ikke kommer til å se mye til han i tippeligaen iår. Men neste år kommer han sikkert sterkt tilbake på ny stadion.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 30 jul 06, 12:46
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Mc Donald er hjemme i Costa Rica, for å pleie sin skade, som var ganske lik den Rooney hadde før VM.
Det siste jeg har hørt er at han kommer tilbake i begynnelsen av August, og skal da være klar til å begynne å trene som normalt.
Det vil si at han ikke er ute for resten av sesongen, men at han nok trenger 2-3 uker for å bli 100 % kampklar, og da er vi vel ca. i nærheten av 1. september.


det betyr jo at han bør være rett rundt hjørne da

Kanskje det er denne mannen som blir høstens spiller og redder laget i år

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 jul 06, 13:56
Opprinnelig postet av wergis

Kanskje det er denne mannen som blir høstens spiller og redder laget i år



Vet ikke hva du mener om andre forsterkninger, men i utgangspunktet så må jeg le litt av en slik forhåpning.
Generelt her på forumet så blir "ledelsen" i ffk slakta her på forumet for at de ønsker seg "middelmådige" spillere. Den generelle holdningen er at vi trenger en skikkelig forsterkning med et navn.
Hva har Donald vist som skal kvalifisere til at han blir FFK`s "redningsmann"?

Jeg føler meg tryggere på at feks Espen Olsen fra Ham kam har mer å bidra med enn Donald, men Espen Olsen er ikke alle enige at blir en forsterkning, men Donald han savner vi for han har vel vært på banen i hvor mange minutter i tippeligaen? Han har vel ikke rukket å bevise så innmari mye. Tror nok Espen Olsen med fjorårssesonge har bevist mer i TL enn donald.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 30 jul 06, 14:33
Opprinnelig postet av Hubro7
Opprinnelig postet av wergis

Kanskje det er denne mannen som blir høstens spiller og redder laget i år



Vet ikke hva du mener om andre forsterkninger, men i utgangspunktet så må jeg le litt av en slik forhåpning.
Generelt her på forumet så blir "ledelsen" i ffk slakta her på forumet for at de ønsker seg "middelmådige" spillere. Den generelle holdningen er at vi trenger en skikkelig forsterkning med et navn.
Hva har Donald vist som skal kvalifisere til at han blir FFK`s "redningsmann"?

Jeg føler meg tryggere på at feks Espen Olsen fra Ham kam har mer å bidra med enn Donald, men Espen Olsen er ikke alle enige at blir en forsterkning, men Donald han savner vi for han har vel vært på banen i hvor mange minutter i tippeligaen? Han har vel ikke rukket å bevise så innmari mye. Tror nok Espen Olsen med fjorårssesonge har bevist mer i TL enn donald.



bar le i vei du.. Han spiller i FFK og ble jo hentet hit som et talent og bygge videre på. Vet han har vært skadet og slikt, men skjønner ikke hvorfor du kan mene at han ikke kan være mannen FFK kan bruke.. 

Espen Olsen har vel ikke akkurat bevist at han kan være redningsmannen heller?? greit at spilte en god høstsesong ifjor, men hvorfor spiller da ikke han mere for Hamkam nå??

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 06, 14:43
Endret: 30 jul 06, 14:44

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 jul 06, 15:06
Opprinnelig postet av wergis

bar le i vei du.. Han spiller i FFK og ble jo hentet hit som et talent og bygge videre på. Vet han har vært skadet og slikt, men skjønner ikke hvorfor du kan mene at han ikke kan være mannen FFK kan bruke.. 

Espen Olsen har vel ikke akkurat bevist at han kan være redningsmannen heller?? greit at spilte en god høstsesong ifjor, men hvorfor spiller da ikke han mere for Hamkam nå??



Jeg mente ikke at FFK ikke kan bruke han, for all del. Jeg håper han knaller til med en høstsesong jeg, men sett i lys av at FFK ledelsen blir "slakta" for at de prøver seg på STrand, Olsen etc så ser jeg ikke umiddelbart hvor mye mer donald har gjort enn disse.
Jeg vil forøvrig si at jeg tror Olsen, Strand etc er helt riktig for FFK. Vi har et middelmådig lag, men det produseres mange gode sjanser. JEg tror det er små endringer som skal til for at det løsner skikkelig og en av disse kan være rett mann.

Derfor han ikke spiller mer for HAmkam er at de har to bedre spisser i Kienast og Ringberg. 
Strand spiller ikke mer fordi de har NAnnskog Pall Gunnarson.

Vi har dessverre ingen spisser som har utmerket seg noe stort i år. Tror de kan ta opp kampen med våre spisser i dag.

Donald har gjort flere bra kamper tidligere han, det har vel Hoås, Tarik, Toth, Wiig etc gjort også det, men det er ikke gode nok for ffk allikevel.,....

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 30 jul 06, 15:13
hørte fra en kompis fra hamar at olsen har vært småskada i vårsesongen men er bra igjen nå..mulig grunn til at han ikke har spilt så mye og..

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 06, 15:18
Endret: 30 jul 06, 15:20
Opprinnelig postet av Hubro7

Donald har gjort flere bra kamper tidligere han, det har vel Hoås, Tarik, Toth, Wiig etc gjort også det, men det er ikke gode nok for ffk allikevel.,....

Kan være enig mtp Wiig - men resten... What the fcuk ;)
Synes ikke vi har et spissproblem til vanlig, men nå er West og McDonald skadet, så da trenger vi forsterkninger, men hovedproblemet til FFK for tiden er da på det defensive/taktiske.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 jul 06, 16:07

Jeg mener at de kan være gode nok jeg, men poenget er at alle vil ha forsterkninger, og alle spillerne får til tider kraftig kritikk her på forumet.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 aug 06, 00:02

Han er hvertfall tilbake på treningsfeltet.. Men trener fortsatt alternativt.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060803/FFK/108030020/1017/AKTUELT

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 aug 06, 00:07
" – Jeg har en skrue i foten, men regner med å være i full vigør om et par uker, sier Yherland."

Morsomt om McDonald faktisk sa "full vigør" :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 06, 00:12
godt nytt 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 aug 06, 00:34
Nå blir vel livet lysere for deg vel, Keiko, nå som MC er tilbake....  
Lurer litt på hva slags skade han har hatt ettersom han har en skrue i foten. Bare håper den ikke løsner...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 06, 00:45
Opprinnelig postet av Bob Page
Nå blir vel livet lysere for deg vel, Keiko, nå som MC er tilbake....  
Lurer litt på hva slags skade han har hatt ettersom han har en skrue i foten. Bare håper den ikke løsner...
han brakk foten på samme måte som Wayne Rooney.. Bare at det var ett under som førte Wayne Rooney fort tilbake.. Den skruen vil nok ikke løsne.. klart livet blir lysere for da kan Kvisvik skyves på den plassen han bør spille.. midtbanen og ikke venstre eller høyre selv om han har gjort en meget god jobb der så trenger vi en som Ray på midten som kan fore dem der fremme så for vi macki på venstre

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 03 aug 06, 00:52
Mcdonald tilbake blir bra! Han kan finne på mye spennende ting!!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 aug 06, 01:56
Jeg mener kvisvik hører hjemme så langt ut til venstre som mulig. Han er den eneste spilleren vi har som klarer å slå innlegg...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 aug 06, 02:10
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page
Nå blir vel livet lysere for deg vel, Keiko, nå som MC er tilbake....  
Lurer litt på hva slags skade han har hatt ettersom han har en skrue i foten. Bare håper den ikke løsner...
han brakk foten på samme måte som Wayne Rooney.. Bare at det var ett under som førte Wayne Rooney fort tilbake.. Den skruen vil nok ikke løsne.. klart livet blir lysere for da kan Kvisvik skyves på den plassen han bør spille.. midtbanen og ikke venstre eller høyre selv om han har gjort en meget god jobb der så trenger vi en som Ray på midten som kan fore dem der fremme så for vi macki på venstre



Som vanlig skjønner du ikke morsomhetene mine, for hvis den løsner, så ville han ha hatt en skrue løs...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 06, 02:17

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24