Husk meg
Brukernavn
Passord

Yherland MacDonald

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 03 aug 06, 08:47
Opprinnelig postet av Olavesen
Jeg mener kvisvik hører hjemme så langt ut til venstre som mulig. Han er den eneste spilleren vi har som klarer å slå innlegg...
Jeg vil nå ha Raymond så langt på midten som mulig. Det er der han kommer best til sin rett, som sentral midtbanespiller. Det var vel der han briljerte i Brann, og dere så alle hvordan han blomstret opp mot Tromsø.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 03 aug 06, 08:56
Endret: 03 aug 06, 08:57
trodde Raymon alltid spilte venstre kant i Brann jeg, der kan du se hvor lite jeg har fulgt med.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 03 aug 06, 09:10
Kvisvik spilte venstrekant i Brann. Men det var i et 4-4-2 system, og da blir man jo mer sentral enn med 4-5-1/4-3-3 som FFK spiller.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 aug 06, 12:56
Erlend Hanstveit og Raymond Kvisvik var den faste venstresiden til Brann.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 aug 06, 13:10
Godt å ha yndlingen min tilbake

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 aug 06, 13:12
Håper at han finner formen og får tillit igjen.
Må satse på unggutta.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 06, 13:42
Opprinnelig postet av Olavesen
Jeg mener kvisvik hører hjemme så langt ut til venstre som mulig. Han er den eneste spilleren vi har som klarer å slå innlegg...


Men vi har heller ingen i midten som greier å slå stikkere på West. ( Men nå spiller ikke det noen rolle resten av denne sesongen da ).

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 aug 06, 17:08
Blir bra å få MacDonald klar igjen. Blir helt klart med på å styrke angrepet!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 aug 06, 22:07
Opprinnelig postet av Hubro7


Donald har gjort flere bra kamper tidligere han, det har vel Hoås, Tarik, Toth, Wiig etc gjort også det, men det er ikke gode nok for ffk allikevel.,....


Snakker du om gode noe for førsteelveren så er jeg enig bortsett fra hva gjelder Tarik, han har etter min mening vært en av våre bedre spillere denne sesongen. Når han i tillegg  er ung og fremadstormende finnes det ingenting som tilsier at han ikke er god nok for oss. Hærlig å se at vi endelig utvikler noen egne store talenter. Dem har det ikke vært for mange av de siste årene.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 aug 06, 22:39
mcdonald vil helt klart styrke ffk offensivt! morro å se han tilbake etterhvert! 

da kunne det vært gøy å se tarik, toth og mcdonald på topp, og simen, kvisvik og jonna på midten!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 aug 06, 22:46
Om ikke vi slipper inn mye mål fra før.... DET ville betydd mange baklengs det! Mulgdethadde fungert på diverse managerspill, men neppe i virkelighten...

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 aug 06, 22:57
Opprinnelig postet av A.Scheie
Om ikke vi slipper inn mye mål fra før.... DET ville betydd mange baklengs det! Mulgdethadde fungert på diverse managerspill, men neppe i virkelighten...


godt mulig det, jeg synes bare det hørtes spennende ut jeg... hvorfor mener du det da??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 aug 06, 07:21
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av A.Scheie
Om ikke vi slipper inn mye mål fra før.... DET ville betydd mange baklengs det! Mulgdethadde fungert på diverse managerspill, men neppe i virkelighten...


godt mulig det, jeg synes bare det hørtes spennende ut jeg... hvorfor mener du det da??


Kan tenke meg han mener vi vil bli for offensive med 4-3-3, spesielt med spillertyper som Kvisvik, Brenne og Jonna på midten. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 04 aug 06, 12:12
Jepp.

Påstanden min har jo sammenheng med at jeg mener det er problemer i midtbaneleddet som er mye av årsaken til at vi slipper inn så mange mål.

Hadde FFK-spillerne hatt bedre ork gjennom en hel kamp, kunne det ikke vært uaktuelt. Men presset hos midtbaneleddet er allerede for dårlig, og med Kvisvik og Brenne der sammen har vi to spillere som etter min mening (per dags dato) er alt for sløve i presset sitt og den defensive jobbingen. Og med enda en utrena (for det er MacDonald nå) offensiv spiller ute på venstre, ville det rett og slett blitt for drøyt.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 aug 06, 10:33
Opprinnelig postet av A.Scheie
Jepp.

Påstanden min har jo sammenheng med at jeg mener det er problemer i midtbaneleddet som er mye av årsaken til at vi slipper inn så mange mål.

Hadde FFK-spillerne hatt bedre ork gjennom en hel kamp, kunne det ikke vært uaktuelt. Men presset hos midtbaneleddet er allerede for dårlig, og med Kvisvik og Brenne der sammen har vi to spillere som etter min mening (per dags dato) er alt for sløve i presset sitt og den defensive jobbingen. Og med enda en utrena (for det er MacDonald nå) offensiv spiller ute på venstre, ville det rett og slett blitt for drøyt.


Enig med deg Scheie ;-)
Vi trenger en defansiv midtbanemotor. Like Skammelsrud,Svindal-Larsen.
Kasey Wehrman hadde passet akkurat nå ;-)
En spiller som hadde passet godt inn i et litt for snilt FFK. Han vil bort fra Åråsen. Har fått for lite spilletid.
Husker han var meget god i 2005 sesongen.
LØP OG KJØP;FFK!!!!

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 aug 06, 22:19
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av A.Scheie
Jepp.

Påstanden min har jo sammenheng med at jeg mener det er problemer i midtbaneleddet som er mye av årsaken til at vi slipper inn så mange mål.

Hadde FFK-spillerne hatt bedre ork gjennom en hel kamp, kunne det ikke vært uaktuelt. Men presset hos midtbaneleddet er allerede for dårlig, og med Kvisvik og Brenne der sammen har vi to spillere som etter min mening (per dags dato) er alt for sløve i presset sitt og den defensive jobbingen. Og med enda en utrena (for det er MacDonald nå) offensiv spiller ute på venstre, ville det rett og slett blitt for drøyt.


Kasey Wehrman hadde passet akkurat nå ;-)
En spiller som hadde passet godt inn i et litt for snilt FFK. Han vil bort fra Åråsen. Har fått for lite spilletid.
Husker han var meget god i 2005 sesongen.
LØP OG KJØP;FFK!!!!


Wehrman kommer garantert ikke til å komme til fredrikstad, grunnenj til at han ikke har spilt veldig mye er heller at han har vært skada gode deler av sesongen..
Nå ser det jo ut til at han blir en viktig brikke i LSK så urealistisk sier jeg.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 13 aug 06, 11:23
Ja, hvordan er ståa med ham? Nå som Tarik ser ut til å være ute minimum til neste kamp, kanskje - men forhåpeentligvis ikke - også mer, hva med mackie som spiss?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 aug 06, 11:26
Snæbus mente at han var aktuell for troppen

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 13 aug 06, 11:49
Nydelig å høre

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 13 aug 06, 12:01
Maccie scora vel for 2.laget på fredag...? Så han begynner vel å bli aktuell GANSKE snart...?
Håper, håper og krysser fingre og tær

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f