Husk meg
Brukernavn
Passord

kvisvik ut mot FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 06, 21:21
se tv2 sporten nå

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 06, 21:30
Jeg støtter raymond

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 21 jul 06, 21:31
Endret: 21 jul 06, 21:32
Sa vel bare det vi alle også sier. Trenger kvalitetsspillere i hvert ledd.

Det er vel også det vi alle ønsker:
- Høyre Bekk
- Midtstopper
- Sentral Midtbane
- Spiss

...................SOM Hever laget vel og merke!!!!!

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 21 jul 06, 21:33
jeg og!!! virker som det står stille oppe på klubbhuset....  gleder meg til morgan kommer! det skjer jo alltid noe rundt han.....

---------------------------

Lasse Båtstad


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 06, 21:36
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
jeg og!!! virker som det står stille oppe på klubbhuset....  gleder meg til morgan kommer! det skjer jo alltid noe rundt han.....


Bare så synd at det kan være for sent når Morgan kommer!!


Men hvis de skal forsterke alle de leddene som er nevnt,så bør de jo raska på!!!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 21 jul 06, 21:41

At FFK trenger forsterkninger trenger man vel ikke være fotballkjenner for å skjønne.

Det som derimot er oppsiktsvekkende i innslaget er jo at kvisvik etterlyser bonus!!!!!!!!!

Hvis FFK-ledelsen trenger tips for å finne ut hvor mye spillerne fortjener i bonus, kan de se her (tipset er gratis)

De fortjener 0,- 

Det får være måte på frekkhet å kreve bonus for prestasjonene de har levert hittil i år.  At de klarte å forhandle fram en bonus i fjor var vel den største prestasjonen spillergruppa leverte da

Personlig blir jeg helt satt ut av slik grishhet, men det er vel slik verden har blitt.  Krev masse uten å gi noe igjen.

Det virker jo nesten som spillerne spekulerer i å ligge i sumpa for å bli motivert av en pengebonus. MAKAN!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 06, 21:42
Ja, når spellera sjøl begynner å går ut i pressen og påpeker dette (selv om det var Raymond  breikjeft), da begynner det virkelig å brenne på den berømmelige dassen.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 21 jul 06, 21:45

Trenger han mer penger til huset eller?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jul 06, 21:46
Endret: 21 jul 06, 21:49

Hva med en pengeinnsamling, tydeligvis trenger klubben penger.

Kanskje Plankehaugen kan være insjitivtager?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 06, 21:47
Ha ha ha, ville mannen ha mer bonus Jeg slutter faen meg å gå på kamp hvis mine surt investerte kroner går til å betale bonus for de extraordinære prestasjonene den gjengen der har levert i år ass, først prestasjoner Raymond, så bonus.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jul 06, 21:50
De kan få bonus om de vinner cupfinalen og blir blant de 8 beste i serien.



Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jul 06, 21:51
Opprinnelig postet av Snæbbis
Ha ha ha, ville mannen ha mer bonus Jeg slutter faen meg å gå på kamp hvis mine surt investerte kroner går til å betale bonus for de extraordinære prestasjonene den gjengen der har levert i år ass, først prestasjoner Raymond, så bonus.



Hele gjengen trenger prestasjonslønn, ikke flere 100.000 kroner de har i fast lønn.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 jul 06, 21:53
Er de blitt lovet forhandlinger om bonus FØR seriestart så er vel det rett og rimelig at de får det...da er det jo til og med forståelig at spillerne blir lei...ting som blir sagt og ikke holdt skaper jo dårlig stemning i stallen...om jeg hadde blitt lovet bonus på jobb så hadde jeg og blitt forbannet og lei og gjort en dårligere jobb etter vært som tiden går og ingenting skjer....Det at Raymon står frem og sier ifra er suvverent...nå kommer det til og skje ting... garantert...

Kansje det blir kapping av huer til og med...

---------------------------

Heia FFK


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 21 jul 06, 21:54
Opprinnelig postet av Costanza
De kan få bonus om de vinner cupfinalen og blir blant de 8 beste i serien.




Vinner de cup finalen kan de få bonus ja,for da blir det UEFA-CUP på FFK. Hvertfall kvalifisering til den.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 21 jul 06, 22:07

For at man skal få bonus i næringslivet må man enten gå overskudd eller gjøre en prestasjon/innsats utover det som er forventet.  Ingen av delene er nok spesielt aktuelt for FFK i år skulle jeg tro.

Å forhandle om en bonus for en 12.plass burde være ganske enkelt for ledelsen hvert fall. Nemlig å gi dem 0,-

Dersom de kvalifiserer seg for Royal League eller UEFA cup stiller jo ting seg annerledes, men slik det ligger an nå er vel det en fjern drøm.

At spillerne trekker fram det her som en grunn til at det går dårlig er jo helt urimelig.




Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 06, 22:30
....og jeg er forbasket enig med siste taler. love dem forhandlinger om bonus utover sesongen? det burde man avtalt med en gang, og gjort det klart at gjør man det så og så bra, og oppnår den og den plasseringen så vanker det ekstra gryn, men igjen, prestasjon før penger. kvalik plassen er nesten verdt trekk i månedslønninga.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 21 jul 06, 23:51
Man er seg selv nærmest....
Vi har jo utifra prestasjonene denne våren flere forsterkninger innen rekkevidde.
Jeg har sett West, Raymond, Bora, Raio, Bertelsen, Brenne osv bedre jevnt over lenger tid tidligere. 
Tar de seg selv i nakken og forsvaret støtter opp under angrepet, ved at backene skaper trykk og at midtbanen og spisser jobber defensivt så holder laget vårt til 8-9 plass. 
Hvor mange ganger var ikke Ringberg i forsvar og rydda opp? Vi ser det samme nå ifeks Frode Johnsen i RBK, Sæternes i Brann. De jobber også mye i forsvar. De angriperne vi har puster og peser og står og venter til de får ballen tilbake. De har ikke ork nok og jobber ikke godt nok bakover.

I kampen mot Bryne så var vel knapt Berelsen og PAC over midtstreken. De må etablere et høyere trykk og stå opp tidligere for å bryte motstanderens kontringer og støtte opp om press i vårt eget angrep.

I tillegg trenger vi en skikkelig sjef på midten lik rollen til Martin Andresen i Brann. I dag så er midtbanen vår for anonym. Det er ingen sjefer på banen. Vi trenger en dirigent!
Bjørkøy er en god spiller, men ikke outstanding. Han er etter min mening ingen kapteingstype under spillets gang. (mulig han er det utenfor banen) Blir for snill og jevn i prestasjonene. Skal han forsvare sin rolle så må han begynne å sjefe mer. 

Her kunne Raymond ha bidratt. Raymond har, bokstavelig talt, pondus. Han har erfaring, blikk for spillet og han er en god servitør som kan utnytte dirigent rollen.

Det skal være lov å ha en dårlig dag på jobben, men ikke 13 kamper/dager på rad......, og har man en dårlig dag så forventer jeg at de legger ned en skikkelig innsats. De må ihvertfall prøve, springe, jobbe, selvom teknikken mangler.

Moralen er Raymond, før du skylder på at du ikke får bonus nok, så ta deg selv i nakken og vær sjef på banen i 90 minutter! Hadde du, og de andre, spilt opp mot ditt potensiale så hadde vi ikke stresset med maset om forsterkninger heller!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 jul 06, 00:26
Det siste utsagnet om bonus var selvsagt ikke heldig uansett. 
Jeg tror alikevel han bli en smule feiltolket. Slik jeg bekymringsverdig ser det er at Raymond mener at de fortjener en bonus hvis de klarer å holde seg i TL med det mannskapet de har nå, at han ser det som en så stor prestasjon at de fortjener noe ekstra da. 

Urovekkende og utrivelig....

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 jul 06, 01:25
Endret: 22 jul 06, 01:27
Opprinnelig postet av Hubro7
Man er seg selv nærmest....
Vi har jo utifra prestasjonene denne våren flere forsterkninger innen rekkevidde.
Jeg har sett West, Raymond, Bora, Raio, Bertelsen, Brenne osv bedre jevnt over lenger tid tidligere. 
Tar de seg selv i nakken og forsvaret støtter opp under angrepet, ved at backene skaper trykk og at midtbanen og spisser jobber defensivt så holder laget vårt til 8-9 plass. 
Hvor mange ganger var ikke Ringberg i forsvar og rydda opp? Vi ser det samme nå ifeks Frode Johnsen i RBK, Sæternes i Brann. De jobber også mye i forsvar. De angriperne vi har puster og peser og står og venter til de får ballen tilbake. De har ikke ork nok og jobber ikke godt nok bakover.

I kampen mot Bryne så var vel knapt Berelsen og PAC over midtstreken. De må etablere et høyere trykk og stå opp tidligere for å bryte motstanderens kontringer og støtte opp om press i vårt eget angrep.

I tillegg trenger vi en skikkelig sjef på midten lik rollen til Martin Andresen i Brann. I dag så er midtbanen vår for anonym. Det er ingen sjefer på banen. Vi trenger en dirigent!
Bjørkøy er en god spiller, men ikke outstanding. Han er etter min mening ingen kapteingstype under spillets gang. (mulig han er det utenfor banen) Blir for snill og jevn i prestasjonene. Skal han forsvare sin rolle så må han begynne å sjefe mer. 

Her kunne Raymond ha bidratt. Raymond har, bokstavelig talt, pondus. Han har erfaring, blikk for spillet og han er en god servitør som kan utnytte dirigent rollen.

Det skal være lov å ha en dårlig dag på jobben, men ikke 13 kamper/dager på rad......, og har man en dårlig dag så forventer jeg at de legger ned en skikkelig innsats. De må ihvertfall prøve, springe, jobbe, selvom teknikken mangler.

Moralen er Raymond, før du skylder på at du ikke får bonus nok, så ta deg selv i nakken og vær sjef på banen i 90 minutter! Hadde du, og de andre, spilt opp mot ditt potensiale så hadde vi ikke stresset med maset om forsterkninger heller!


enig i at prestasjonene har vært berg og dalbane i år, men når du sier at spissen (eks. Toth) skal jobbe hjemmover i forsvar, nææææi, der har han ikke noe å gjøre.. Hvis du har sett Toth i år, så må du ha sett den innsatsen han legger igjen som førsteforsvarer, må nesten være den gubben som løper mest, og til å være spiss er det utrolig..

Helt enig i at PAC og Bertelsen må høyere opp i banen, dette er noe jeg har lengtet etter lenge.. Men der har du det igjen at PAC har ikke disse offensive kvalitetene som den høyrebacken hvertfall jeg vil ha..

Men det at du presterer å si at døm har hatt 13 kamper på rad med elendighet, kan jeg ikke forstå

Ellers hadde jeg synes Raio hadde vært en knall kaptein, med litt bedre norsk kunnskaper..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jul 06, 09:28
Endret: 22 jul 06, 09:28
[quote=wergis
Ellers hadde jeg synes Raio hadde vært en knall kaptein, med litt bedre norsk kunnskaper..[/quote]

Behøver vel ikke snakke norsk for å være kaptein, vel! Det blir for dumt...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24