Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 49 av 61 49

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 aug 06, 12:41

Ja til Cunningham! Men Stian Hor vil jeg ikke se i drakta vår ass... Trur vi skal se litt mot de andre skandinaviske landa, eller Tyskland og England! Sveirge har mye bra spisser, det samme med Danmark.

Men jeg regner med at klubben har visst om de pengene en god stund nå, og at en spiller bør være på god vei!

Også enig i at vi bø kjøpe to gode istedet for en god som fort kan floppe... Men da er spørsmålet, blir det to spisser?

Ser gjerne en ny midtbanespiller inn å jeg!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 aug 06, 12:42
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av endre
han har jo sagt han vil til utlandet, men han sa også at hvis han får ett tilbud fra LSK vil han vurdere det...
Og da burde han også vurdere andre Norske?!
Og selv om han har skværet om med Uwe, så er det jo generelle gnisninger mellom de..


LSK har knapt hatt bud på Mifsud. Fjøra sa at de hadde fått et tullebud, og det var alt. Så at han er så veldig ettertrakta er jeg ikke med på.
Nå har jeg heller aldri sagt at han er veldig ettertraktet..
Men jeg håper dog han står på blokka hos de, selv om jeg regner med at han ikke gjør det

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 14 aug 06, 12:44
Opprinnelig postet av ffkfmv

Er det ikke nå vi bør hente han cunningham fra USA? ;)

Noen andre: Stian Ohr, Arild Sundgot, Espen Olsen, Patrik Suffo, Marel Baldvisson som scorer mye mål om dagen, vidar martinsen.

 


 

Huff. Hva har du spist til frokost i dag? Ingen av de er gode nok/passer inn i FFK nå med unntak at Sundgot. Stian Ohr, og Olsen er for dårlig, Patrik Suffo er utenfor EU og Marel Baldvinsson har vel ikke akkurat imponert i TL før.


Husk at selv om vi har mye penger akkurat nå så må vi ikke gjøre noe forhastet. Det er nesten 2 uker til neste seriekamp, innen da bør stallen være komplett.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 14 aug 06, 12:46
Noen som kjenner til Mohammed Abdellaoue i Skeid? Kan dette være en mann for fremtiden? Fysikken taler  for at dette kanskje kan være en egnet makker til Tarik. Han har notert seg for mange mål for Skeid, samt representert seg på U-21. Og som kjent avler jo Skeid opp mange talenter...

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 14 aug 06, 12:48

Cunningham bør hentes! Men kan bli vanskelig i og med at han har stor suksess i MLS for tiden. Den som intet våger, intet vinner! Jeg mener også at høyre back plassen bør forsterkes med evt. Jon Inge Høiland. Etter mikas debut, kan jeg vanskelig se de defensive kvalitetene hans. Tror at vi bør i hovedsak se til utlandet med sverige og danmark i spissen, da norske spillere er overpriset. Det så vi et eksempel på da isaksson gikk til city for 25-30 mill og vi krever minst det samme for shaaban. Slik er norsk tippeliga blitt.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 06, 12:52
Opprinnelig postet av Gofoten
Jeg mener også at høyre back plassen bør forsterkes med evt. Jon Inge Høiland. Etter mikas debut, kan jeg vanskelig se de defensive kvalitetene hans. Tror at vi bør i hovedsak se til utlandet med sverige og danmark i spissen, da norske spillere er overpriset. Det så vi et eksempel på da isaksson gikk til city for 25-30 mill og vi krever minst det samme for shaaban. Slik er norsk tippeliga blitt.

Hva med å kjøpe Vidar Martinsen og bruke Patrik Gerrbrand som høyreback? Han har jo spilt i den posisjonen før. Synes han ser ut som en spilletype som kan gjøre det veldig bra på backplass. Ganske hurtig og pasningssikker. Svakheten hans er jo duellspillet, og blir ikke like mange dueller på høyreback som i midtforsvaret.

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 14 aug 06, 13:08
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av ffkfmv

Er det ikke nå vi bør hente han cunningham fra USA? ;)

Noen andre: Stian Ohr, Arild Sundgot, Espen Olsen, Patrik Suffo, Marel Baldvisson som scorer mye mål om dagen, vidar martinsen.

 


 

Huff. Hva har du spist til frokost i dag? Ingen av de er gode nok/passer inn i FFK nå med unntak at Sundgot. Stian Ohr, og Olsen er for dårlig, Patrik Suffo er utenfor EU og Marel Baldvinsson har vel ikke akkurat imponert i TL før.


Husk at selv om vi har mye penger akkurat nå så må vi ikke gjøre noe forhastet. Det er nesten 2 uker til neste seriekamp, innen da bør stallen være komplett.

Mener du at Stian Ohr er for dårlig for FFK? og den EU kvota di, se på Lillestrøm, de rullerer hver kamp, og de ligger ganske høyt oppe. Baldvinsson tror jeg kunne gjort det bra.. Har scora 11 mål på 13 kamper på Island nå.. Og nivået der er ikke sååå dårlig..

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 aug 06, 13:08

Opprinnelig postet av lars E
Noen som kjenner til Mohammed Abdellaoue i Skeid? Kan dette være en mann for fremtiden? Fysikken taler  for at dette kanskje kan være en egnet makker til Tarik. Han har notert seg for mange mål for Skeid, samt representert seg på U-21. Og som kjent avler jo Skeid opp mange talenter...

 

Tror nok ikke dette er den rette mannen til og "redde" FFK fra nedrykk denne sesongen gett..

Nå som de har fått opptil 20 mill, så håper jeg for guds skyld det blir en skikkelig forsterkning som også neste år vil bringe FFK høyt oppe på tabellen..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


fpaus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 18

Lagt til: 14 aug 06, 13:18
Står på f-b.no at det skal være pressekonferanse kl. 19 i kveld. Gjelder dette utelukkende spillerpoolen eller er det snakk om presentasjon av ny spiller?

---------------------------

Av alle de uviktige tingene her verden er fotball det viktigste. Heia FFK!


lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 14 aug 06, 13:18
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av lars E
Noen som kjenner til Mohammed Abdellaoue i Skeid? Kan dette være en mann for fremtiden? Fysikken taler  for at dette kanskje kan være en egnet makker til Tarik. Han har notert seg for mange mål for Skeid, samt representert seg på U-21. Og som kjent avler jo Skeid opp mange talenter...

 

Tror nok ikke dette er den rette mannen til og "redde" FFK fra nedrykk denne sesongen gett..

Nå som de har fått opptil 20 mill, så håper jeg for guds skyld det blir en skikkelig forsterkning som også neste år vil bringe FFK høyt oppe på tabellen..

Helt enig i det du sier. Kanskje unødvendig av meg å nevne denne spilleren nå. Mener at dette er en spiller for fremtiden.. Kanskje greit å konsentrere seg om nåtid og den situasjonen vi befinner oss i. Ellers vil det jo ikke være noen fremtid å se frem til i toppen.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 14 aug 06, 13:22
Opprinnelig postet av fpaus
Står på f-b.no at det skal være pressekonferanse kl. 19 i kveld. Gjelder dette utelukkende spillerpoolen eller er det snakk om presentasjon av ny spiller?


Det er jo nesten litt rart å ha en pressekonferanse om noe som er såpass behørig dekka i pressa allerede, så vi kan kanskje håpe? Litt vanskelig å tolke det som står i fb, men der virker det vel som om det er poolen som er tema i kveld ...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 14 aug 06, 13:27
Endret: 14 aug 06, 13:27
Men har de virkelig solgt 50 % av stallen for å få inn 20 friske millioner nå? I så fall er ikke dette veldig bra. Det vil jo si att spillerpoolen sitter igjen medkjempegevinst når Tarik blir solgt. For ikke å snakke om alle de andre salgsobjektene.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 14 aug 06, 13:29
også gjelder vel dette shaaban.....

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 aug 06, 13:29
Jeg har ingen kunnskap om hva som vil bli presentert på dagens pressekonferanse, men  som Bjervell sier så er spillerpoolen ganske godt dekket i media allerede. Jeg tror det er grunn til å tro at det er flere ting som er på agendaen. Mitt tips, i kveld blir superspissen presentert!!! Gleder meg!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 aug 06, 13:39
Endret: 14 aug 06, 13:39
Kan være at investorpoolen har en klausul som sier at de skal godkjenne evt spillerkjøp. Dvs hvilke spillere klubben skal kjøpe. I så fall, om det skal kunne bli investeringer med avkastning, ønsker de nok heller lovende "up and coming" spillere enn etablerte, dalende strjerner. Sistnevnte kategori stiger neppe i kurs.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 aug 06, 13:52

Håper nå hvertfall ikke at klubben gjør et febrilsk kjøp og skaffer seg Espen Olsen for noen millioner fra HamKam!!

Har sagt det heletiden at jeg vil ha Jeff Cunningham til klubben,..

Om mitt ønske blir en realitet er en annen sak

Den pressekonferansen som er idag,gjelder nok kun spillerpoolen tror jeg.. De vil vel utdype det litt mer for presse og oss supportere!!

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 06, 13:57
håper virkelig ikke Espen Olsen kommer.. og hvorfor pressekonferanse for han?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Easterndrilling

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mai 06
Innlegg: 17

Lagt til: 14 aug 06, 13:58
Jeg tipper det vil være Petter Furuseth Olsen som mest sannsynlig blir hentet til FFK som forsterkning på spissplass. Kort tid igjen av kontrakten med Hammarby.

---------------------------

"Snakker om å se splinten i sin brors øye men ikke bjelken i sitt eget"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 aug 06, 14:01

Opprinnelig postet av Easterndrilling
Jeg tipper det vil være Petter Furuseth Olsen som mest sannsynlig blir hentet til FFK som forsterkning på spissplass. Kort tid igjen av kontrakten med Hammarby.

 

Tror ikke at Furuseth Olsen er en ren spiss..

Er ikke han en mere kantspiller??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 06, 14:02
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av Easterndrilling
Jeg tipper det vil være Petter Furuseth Olsen som mest sannsynlig blir hentet til FFK som forsterkning på spissplass. Kort tid igjen av kontrakten med Hammarby.

 

Tror ikke at Furuseth Olsen er en ren spiss..

Er ikke han en mere kantspiller??


Han er begge deler. Har spilt mye både som midtspiss og høyre kant.


Flat Trådet Nøstet
Side 49 av 61 49

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24