Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 61 4

95922304

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jul 06
Innlegg: 3

Lagt til: 20 jul 06, 15:08
Tror Dette er spilleren FFk ser på...
Vjatšeslav Zahovaiko
sünd: 29.12.1981 Lelle
positsioon: ründaja
pikkus: 187,5 cm
kaal: 82,5 kg
KLUBID
2006 FC Flora Tallinn 6/9
2005 FC Flora Tallinn 15/19
2004 FC Flora Tallinn 20/26
2003 FC Flora Tallinn 28/14
2002 JK Viljandi Tulevik
2001 JK Viljandi Tulevik 21/6
2000 FC Valga
1999 FC Flora Tallinn 2/2
1998 Kehtna FC Flora


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jul 06, 15:33
Hvor har du det fra?

Ser at denne spilleren er offensiv midtbane eller spiss og er bl.a. toppscorer for Flora Tallin denne sesongen. Personlig er jeg langt mer skeptisk til å kjøpe angrepsspillere fra Estland enn forsvarsspillere.



Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 20 jul 06, 15:59
Opprinnelig postet av Costanza
Hvor har du det fra?

Ser at denne spilleren er offensiv midtbane eller spiss og er bl.a. toppscorer for Flora Tallin denne sesongen. Personlig er jeg langt mer skeptisk til å kjøpe angrepsspillere fra Estland enn forsvarsspillere.




Hvorfor er du skeptisk til å kjøpe angrep fra Estland?


---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 jul 06, 16:13
blir nok enkelt å synge sanger om ham. hehe.. ellers må jeg si at hans pikkus var noget lang

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 jul 06, 16:14
Tor Henning Hamre, nå Mandalskameratene var toppscorer i Estland.
Han har ikke på noe plab utover 2.div vist noe igjen i Norge ( var også en liten bomtur innom VIF)

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 jul 06, 16:24
Opprinnelig postet av 95922304
Tror Dette er spilleren FFk ser på...


Er nicket ditt tilfeldig valgt?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 20 jul 06, 17:08
Endret: 20 jul 06, 17:10
Opprinnelig postet av Husgutt
blir nok enkelt å synge sanger om ham. hehe.. ellers må jeg si at hans pikkus var noget lang

Biggus pikkus?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 jul 06, 23:00
Opprinnelig postet av Husgutt
.. ellers må jeg si at hans pikkus var noget lang


og hans posisjon på banen er rundingsbøye?  hmm...lover ikke godt...  (eller så er mitt baltiske språkøre en smule rusten...)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 06, 00:32
Det som er skummelt er at det er stille  ingen nyheter om noe.. jeg liker ikke sånt .. Blir så nærvøs jeg 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 06, 01:00
Når stenger overgangsvinduet??  slutten av august??
Håper hvertfall ikke at de venter til slutten med å skaffe forsterkninger...Vi må ha dem så fort som mulig!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jul 06, 01:16
Overgangsvinduet stenger 31. august.

Men jeg håpet ærlig talt dette var noe man hadde jobbet med en stund på klubbhuset og mer eller mindre var klare til å foreta seg noe de første dagene i juli, men isteden ser det altså ut til å drøye ut i tid. Jeg håpet å ha minst én forsterkning klar til Rosenborg-kampen, men erkjente etter hvert at det toget gikk. Da regnet jeg hvert fall med at det ville dukke opp en forsterkning i løpet av denne uka som kunne spille mot Viking, helst en midtstopper, men den gang ei...

Ledelsen har kanskje tatt ferie?

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 jul 06, 03:17
Endret: 21 jul 06, 03:19
Ledelsen har nok ikke tatt ferie, men de er rett og slett inkompetente... FFKs hovedproblem er etter mitt syn ervervelse av forsterkninger, og dette bør ledelsen ta konsekvenser av, og direkte si opp sine stillinger. KTE bør også vurdere sin stilling nøye. Ikke pga manglende sportslige resultater, ettersom de har vært som forventet, men snarere fordi han hele tiden skrur forventningene i været helt uten grunn... Laget som vi har per dags dato er rett og slett ikke bedre enn det tabellplasseringen tilsier. Vi har en feit angriper/midtbane (Kvisvik), en ubrukelig spiss (Hoås, selv om han scoret mot Bryne), og en backrekke, som det kan stilles store spørsmålstegn ved... Raio og Trond Erik er kanskje unntakene, selv om sistnevnte har vært "rusten" til tider..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 06, 03:18
Endret: 21 jul 06, 03:50
Jeg syntes det også er merkelig at de drøyer og drøyer!!
Det skal spilles en del kamper fram til 31 august,og med den formen laget viser nå så er det mange tapte poeng!
Viking,Brann,Vålerenga,Lillestrøm osv. står for tur,og her tviler jeg desverre på at det blir så mange poeng som vi så sårt trenger!
Og med en ledelse på ferie som Costanza sier,så kan dette være avgjørende med tanke på nedrykk..

Og en annen ting,så har de sagt en stund nå at en forsterkning vil "forhåpentligvis være klar i løpet av uka"......... javel!!
Eneste de har brukt ressurser og tid på,er å hente inn diverse spillere på prøve,noe som ikke har vært vellykket.



---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 jul 06, 08:25
Opprinnelig postet av Superboy
Ledelsen har nok ikke tatt ferie, men de er rett og slett inkompetente... FFKs hovedproblem er etter mitt syn ervervelse av forsterkninger, og dette bør ledelsen ta konsekvenser av, og direkte si opp sine stillinger. 

KTE bør også vurdere sin stilling nøye. Ikke pga manglende sportslige resultater, ettersom de har vært som forventet, men snarere fordi han hele tiden skrur forventningene i været helt uten grunn... 

Laget som vi har per dags dato er rett og slett ikke bedre enn det tabellplasseringen tilsier. Vi har en feit angriper/midtbane (Kvisvik), en ubrukelig spiss (Hoås, selv om han scoret mot Bryne), og en backrekke, som det kan stilles store spørsmålstegn ved... Raio og Trond Erik er kanskje unntakene, selv om sistnevnte har vært "rusten" til tider..


Nok et gjennomtenkt innlegg fra en ekte FFK-supporter!  Hurra!

1. FFK uten administrasjon høres ut som en garanti for nedrykk - ikke nye spillere og bedre tabellplassering. 

2. Kanskje KTE forsøker å bruke psykologi på spillerne for å få dem til å yte? Jeg tror de fleste arbeidstakere foretrekker å høre at de er kompetente og dyktige fremfor stadig å høre "Jeg ansetter snart en flinkere enn deg i stillingen din". 

3. Mener du virkelig at Kvisvik har vært elendig i år? Greit at han mangler litt på kondisjona, men...

4. Hva galt har Hoås gjort i år, da?

5. Backrekka vår har skranta, men som du kanskje vet er fotball et lagspill... En backrekke må ha støtte fra midtbanen for å fungere.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 jul 06, 09:54
Dagbladet skriver i forbindelse med at de jakter på slovaken Marek Sapara og vil by 10 millioner NOK for ham: " Rosenborgs talentspeider Stig Marius Thorbjørnsen har fulgt Sapara i ett år."  

Talentspeider? Dette er vel noe som ikke finnes i FFK systemet? Finnes nok mange som kunne gjort en bra jobb her. Og det behøver vel ikke være en fulltids stilling?  Tore Pedersen kunne vel hatt dette som bi-jobb i tillegg til å jobbe for Rune Hauge og TV2. Han har vel kontaktnettet som skal til.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 jul 06, 09:58

Hei Denialsander.
Dersom dette svaret ditt var gjennomtenkt, da lever vi i forskjellige verdener.
Iallefall ser vi ikke samme kamper.
Enig i pkt.1
pkt2. Joda psykologi kan være mangt, men bør ha rot i virkeligheten, ellers blir det hele bare en amatørlek.
pkt.3. Dersom ikke Kvisvik har mer å fare med enn det han har vist på banen i år, er han i sterk retur som fotballspiller.
pkt.4. Du spør hva galt har Hoås gjort. Svaret er enkelt , ingenting, absolutt ingenting har han gjort på banen bortsett fra å stå io veien for en ball som endte i mål.  ( Litt ironisk)

Pkt.5 Her er vi faktisk enige, du peker her på noe som få vil se. MIdtbanen som så mange forguder, funker rett og slett ikke defensivt.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 21 jul 06, 15:10

Stort sett bare krangling, om spillere er gode nok eller ikke på forumet her, og masse annet tull vi diskuterer.

Av så mange personer som er innom forumet her, er det virkelig ingen som vet noe av som skjer innenfor veggene borte på klubbhuset? 

Kommer det forsterkninger?
Kommer det stallfyll?
Når kommer de?
hva skjer med Alioune Kébé, 
- får han kontrakt, og når er han klar i tilfelle?
- er det noen som har sett han på trening, er han bra?

Jeg og sikkert mange andre ønsker noen svar, kan vi få noe ut av Eggen og co ved å spørre tro? det er vel flere inne på forumet her som driver å sender SMS til gutta der om tips på spillere, da går det vel muligens ann å få noe info tilbake. Selv om det ikke er navn på spillere som kommer, så kan vi vel i værstefall få et tidsperspektiv på spillerforsterkninger og hvor mange det er snakk om, og om det er spisser, midtbane forsvars spillere etc...

 


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 06, 15:23
Med tanke på diverse spillere som har blitt hentet inn i klubben de siste åra,så er det fullt forstålig at det er diskusjoner om kvalitetene til spillere!!
En ting jeg lurer på,er Christan Berg skadet??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jul 06, 16:48
Opprinnelig postet av dracula

Hei Denialsander.
Dersom dette svaret ditt var gjennomtenkt, da lever vi i forskjellige verdener.
Iallefall ser vi ikke samme kamper.
Enig i pkt.1
pkt2. Joda psykologi kan være mangt, men bør ha rot i virkeligheten, ellers blir det hele bare en amatørlek.
pkt.3. Dersom ikke Kvisvik har mer å fare med enn det han har vist på banen i år, er han i sterk retur som fotballspiller.
pkt.4. Du spør hva galt har Hoås gjort. Svaret er enkelt , ingenting, absolutt ingenting har han gjort på banen bortsett fra å stå io veien for en ball som endte i mål.  ( Litt ironisk)

Pkt.5 Her er vi faktisk enige, du peker her på noe som få vil se. MIdtbanen som så mange forguder, funker rett og slett ikke defensivt.

 



Godt at andre enn meg begynner å få opp øya for at midtbanen ikke holder mål. Det gjorde den heller ikke i fjor. Men det er jo knapt noen som gidder å høre på meg når jeg forteller dette. Jeg har nevnt det i lang tid. Rart at ingen legger merke til det som skjer ut på banen. Og jo da folk er så fornøyde med Rami så. Kiss my ass sier jeg , hittil i år så har han ikke vært mer enn litt bedre enn Sørlie. Men jeg får sikkert pepper for den uttalelsen også. Men meningene står jeg på til krampa tar meg. Se bare på sist cupkamp, begge disse måla vi fikk i mot hadde en god keeper hatt mulighet til å ta. Men Rami tar ikke frem sine ekstraredninger i det hele tatt nå for tiden ( jeg lurer i det hele tatt om de kommer ).

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 06, 18:15
Nå trenger vi sårt å høre noen navn og rykter her, før vi blir gærne alle sammen. Jeg merker at temperaturen på debatter og innlegg har skrudd seg opp drastisk de to siste dagene, og til uka så har vi hvis dette fortsetter sikkert høygafler og fakler i hendene mens vi marsjerer til KTE for å lynsje ham.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 61 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3