Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 39 av 61 39

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 08 aug 06, 21:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Bala Garba har hatt stor suksess i 1 div med Haugesund og Start. Det er nok det som er hans nivå. Han ville passet bra inn på et veletablert 1. div lag som Moss. Vet om en spiller nede i Danmark også som Holder ok 1 div nivå. Han heter Roger Risholt. En skikkelig humørspreder.


øj Roger er vår.

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 08 aug 06, 21:27
Opprinnelig postet av Bjørnen

Håper Eggen jr tenker det samme som deg. Han er hjertelig velkommen til Moss. Ser for meg at han scorer et par mot FFK i 2007-sesongen.....



Dere skal sette inn en rå sluttspurt for å møte oss neste år gett. :-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 06, 21:39
Opprinnelig postet av benksliter`n


Kan jo være en av disse to spillerene: 
Kennedy Bakircioglü, Twente.
Fredrik Berglund, Esbjerg.


Jøss, har han havnet i Twente nå? Spilte ikke han i Tyrkia, for Densilspor eller noe?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 06, 21:49
Kennedy Bakircioglu spiller etter hva jeg kan se fast på Twente og er en profil for det hollandske topplaget. Ganske usannsynlig at han reiser til Fredrikstad for å si det sånn.
 

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 08 aug 06, 22:17
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ser faktisk nå,at Fredrik Berglund er gått til Kjøpenhavn. Dette kan jo bety at den eldre  Marcus Allbäck(32) 
må se seg om etter en ny klubb. Blir skviset ut,sån som Todi Jónsson. Fra før har kjøpenhavn Pimpong(eller hva navnet hans er) VM spiller det også.


Etter hva jeg så Allbæck presterte for Sverige i VM, han var jo Sveriges beste spiss, synes jeg at han egentlig er en spiller som er for god for den danske ligaen, At han da skulle gå fra storklubben FCK til FFK er ikke veldig sannsynlig. 32 er ingen alder for en spiller som M.A., trur nok han kan holde det gående på et høyt nivå i en god del sesonger til.
Jeg anser dette ryktet som et av de mest usannsynlige som noen gang er linket til FFK, men jeg biter dette med glede i meg hvis det alikevel skulle skje.

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 08 aug 06, 22:18
Sverige møter Tyskland den 16. august. Ifølge Fotbolldirekt er det kommet til 4 nye navn siden VM: Mikael Antonsson, Mikael Dorsin, Kennedy Bakircioglü og Fredrik Berglund. Shaaban er selvfølgelig med.

---------------------------

Any given sunday


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 08 aug 06, 22:36
hører at ronaldo snart er klar for ffk...snakka vist med shaaban i vm, som anbefalte klubben.... ryktet sier også at sven gøran også er på vei... ønsker å gjøre ffk til en internasjonal toppklubb...

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 08 aug 06, 23:16
Jøss. Det er akkurat det samme jeg har hørt. Har vi samme kilde? 

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 aug 06, 00:39
http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/08/473350.html da der det vel bankers da :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 06, 06:15
Allbæck er det mest usaklige jeg har hørt noen gang! Hvorfor skal han gå til oss??
Trur nok ikke vi har råd til en slik klassespiller!
Blie spennende med denna andre svensken da!
Men det kan jo også væra en som kun har spilt en treningskamp eller to for sverige. Så det kan jo væra en på nivå med Espen Olsen som også har landskamper for Norge!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 06, 09:12
hvis jeg ikke tar feil så så jeg ett eller annet sted at en tysk superstjerne kommer til FFK og på grunn av ham så er t.o.m. Mourhino intersert til å komme til klubben ... hm, hvor var det jeg har sett det??? Det var jo på TV ... vær det TV sporten eller ????? vet bare at en ellre annen Edgar har noe med dette å gjøre

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 aug 06, 09:21
Jeg har hørt at den lave treningsintensiteten har virket forlokkende på en del eldre stjerner. Mine kilder sier meg at Beckenbauer, Mathias Sammer, Rudi Woller og Steve Bruce er på vei da de ser klubben som et hvilehjem. 

Seriøst. Jeg tror ikke FFK har råd til å kjøpe seg ut av krisa her. Det har vi ikke råd til. Spillerne må gå i seg selv, klikke villt på ballen. Kanskje hjelper det hvis det blir gitt dem en bonus for å overleve, selv om dette skulle være helt unødvendig.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 09 aug 06, 09:34
Opprinnelig postet av Klokan
hvis jeg ikke tar feil så så jeg ett eller annet sted at en tysk superstjerne kommer til FFK og på grunn av ham så er t.o.m. Mourhino intersert til å komme til klubben ... hm, hvor var det jeg har sett det??? Det var jo på TV ... vær det TV sporten eller ????? vet bare at en ellre annen Edgar har noe med dette å gjøre
Sett mye film i det siste?

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 06, 20:45
FFK jakter spillere fra sprint og vil invitere andre spillere fra Østfold.

.Trener med Fredrikstad

Ole Kristian Hagmann (26) skal trene med FFK i tiden som kommer. 
Mandag benyttet han seg av tilbudet FFK ga ham om å trene med dem. - Han har fått en åpen invitasjon, forteller spillerutvikler i Sprint, Mike Speight, som lot seg imponere over 26-åringen. - Ferdighetsmessig var han fullt på høyde, men han har en del å gå på kondisjonsmessig. Han har fått tilbakemelding på hva han må jobbe mer med, noe han er veldig klar over.

Overlistet Shaaban 
Hagmann sørget også for å sette noen baller i nettet bak Sveriges VM-keeper Rami Shaaban. - Han hadde noen herlige avslutninger, gliser Speight til http://www.moss-dagblad.no/lokalsport/article2189997.ece



Notodden interessert
Robert Evensen (23) storspilte da Sprint tapte 3-0 hjemme mot Notodden. Etter kampslutt gikk trener Jan Halvor Halvorsen rett bort til Sprints spillerutvikler Mike Speight for å forhøre seg om 23-åringen. Etter det MD erfarer ønsket toppklubben å knytte til seg midtbanespilleren med 5,6 i snitt på MD-børsen. 

Det blir ikke noe der nå, sier en litt hemmelighetsfull Evensen. 
Han får en ny stor utfordring i tiden som kommer. Fredrikstad har invitert han over til å trene med dem, et tilbud han takker ja til. - Jeg skal bort å trene med dem sammen med Ole (Kristian Hagmann (26)). Det blir artig å prøve seg. Så får vi ser hva som skjer. Skriver http://www.moss-dagblad.no/lokalsport/article2229093.ece

Hva tror dere om at FFK ønsker å teste ut spillere fra lavere divisjoner her hjemme, kontra de som har vist fram tidligere i år?




.




Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 aug 06, 20:58
Endret: 09 aug 06, 21:00
Opprinnelig postet av Patrioten

Hva tror dere om at FFK ønsker å teste ut spillere fra lavere divisjoner her hjemme, kontra de som har vist fram tidligere i år?

Synes det er bra at klubben lar lokale talenter (ok, disse to er kanskje i grenseland til å bli kalt talenter når de er 23 og 26 år) få sjansen til å vise seg frem på trening. Da får de kjenne litt på nivået og vet hva som skal til, samtidig med at Eggen får sett de på nært hold og blir kjent med dem. Hvis de utvikler seg enda mer i sine klubber og blir attraktive for andre lag i Tippeligaen, så stiller FFK kanskje sterkere siden de allerede kjenner litt til klubben, treneren og spillerne.



dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 aug 06, 21:30
Synes faktisk det er flott, dersom FFK klarer å hente inn talenter ( 18-22år)  fra de andre Østfoldklubbene. Det kan gi laget en lokal profil og også stabilitet på sikt. Tror likevel at de lokale talentene ikke vil heve FFK- stallen pr.dato.

Når det er sagt mener jeg at det er bedre for FFk å hente inn lokal ( les Østfold ) kvantitet enn å gå over bekken etter vann.
Skal FFK  hente inn spillere utenfra bør det være kvalitet.
Håper at Gärrbrand kan vise seg å være det, har trua.
 Derimot Tamas, Berg & Trondseth stallfyll som trolig ikke er bedre enn lokale ( les Jørgen M bl.a)dersom de hadde blitt satset på. 
Mika er det enda for tidlig å si noe om, men så langt også der kanskje bedre å torde å satse lokalt, men som sagt usikker når det gjelder Mika.

Håper fortsatt at FFK kan klare å kapre enn kvalitetsspiss eller kreativ midtbane motor.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 06, 22:02
Endret: 09 aug 06, 22:13

Den 25.juli sa B.Jensen følgende til FB angående spissen vi alle ventet på
– Det er stor sannsynlighet for at det skjer noe i dag. Det er ikke 100 prosent sikkert, men 95, sier leder i klubben, Bjørn Jensen, til f-b.no.
Vi fikk aldri hørt hvordan det gikk, ellers har vel Eggen uttalt at en spiss skulle være klar, både titt og ofte etter den 25. juli.

Ellers skrev  http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060729/FFK/107290006/1017/AKTUELT følgende om spissforsterkonger 

Eggen har forhåpninger om at signaturen til spilleren det er snakk om kan være på plass tidlig i neste uke. Hvis forhandlingene med spillerens klubb går i boks.
– Det er snakk om en angriper. Behovet ble akutt forsterket da Brian (West) ble skadet, og det kan skje ting i løpet av noen dager, sier Eggen.
dette i slutten av juli.
Hete spiss-forhandlinger
Stabæks Andreas Strand var lenge aktuell – nå forhandler FFK med en annen spiss

Vi diskuterer pris med klubben hans, bekrefter trener Knut Torbjørn Eggen.
Eggen har forhåpninger om at signaturen til spilleren det er snakk om kan være på plass tidlig i neste uke. Hvis forhandlingene med spillerens klubb går i boks.
– Det er snakk om en angriper. Behovet ble akutt forsterket da Brian (West) ble skadet, og det kan skje ting i løpet av noen dager, sier Eggen.



Det jeg vil fram til, lurer på hvor mange negative svar FFK har fått, kan ikke være få


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 09 aug 06, 22:08
Jeg hørte under kampen om mandag at Høili var på banen med en del penger til konkrete spillerkjøp (oppmot 10 mill)
Jeg hørte rykte på nytt i dag, og begrunnelsen for at Høili igjen er på banen er Morgan.

Noen hørt det samme? Får Morgan enda større frihet til å hente forsterkninger pga midler fra Høili?
Drar vi nytte av kontaktnettet til Morgan allerede nå?

Hvis det er sant at Høili spytter inn 10 mill (som forøvirg han merker like godt som jeg skulle kjøpt meg en pakke tyggegummi), kan vi da se på spillere i en "annen klasse" enn en halvfet brasilianer.
For 10 mill bør vi få to gode forsterkninger!

Eller er dette like stor bløff som om at Allback er på vei. (Samme "ryktesprederen" jeg hørte det fra sa også at Allback var uaktuelt.) Vi får vente å se, håper at dette ryktet er sant, selvom jeg har litt vanskelig for å tro det.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 aug 06, 22:38
Opprinnelig postet av Hubro7
Jeg hørte under kampen om mandag at Høili var på banen med en del penger til konkrete spillerkjøp (oppmot 10 mill)
Jeg hørte rykte på nytt i dag, og begrunnelsen for at Høili igjen er på banen er Morgan.

Noen hørt det samme? Får Morgan enda større frihet til å hente forsterkninger pga midler fra Høili?
Drar vi nytte av kontaktnettet til Morgan allerede nå?

Hvis det er sant at Høili spytter inn 10 mill (som forøvirg han merker like godt som jeg skulle kjøpt meg en pakke tyggegummi), kan vi da se på spillere i en "annen klasse" enn en halvfet brasilianer.
For 10 mill bør vi få to gode forsterkninger!

Eller er dette like stor bløff som om at Allback er på vei. (Samme "ryktesprederen" jeg hørte det fra sa også at Allback var uaktuelt.) Vi får vente å se, håper at dette ryktet er sant, selvom jeg har litt vanskelig for å tro det.


etter det jeg har hørt, så er morgan og terje høili venner, gode venner... men om det vil si det samme som at hr høili spytter inn penger igjen vet jeg ikke. at vi kan få nytte av morgans brede kontakt nett er jeg ikke i tvil om, spørsmålet her er om det kan være forsent.. 

jeg for min del håper at espen olsen kommer, tror han kan bidra til å sette noen av alle de sjansene vi skaper... men, håper heller ikke at ffk strør om seg med penger til hamkam for han, han er ikke verdt så ille mye...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 09 aug 06, 22:49
Opprinnelig postet av Hubro7
Jeg hørte under kampen om mandag at Høili var på banen med en del penger til konkrete spillerkjøp (oppmot 10 mill)
Jeg hørte rykte på nytt i dag, og begrunnelsen for at Høili igjen er på banen er Morgan.

Noen hørt det samme? Får Morgan enda større frihet til å hente forsterkninger pga midler fra Høili?
Drar vi nytte av kontaktnettet til Morgan allerede nå?

Hvis det er sant at Høili spytter inn 10 mill (som forøvirg han merker like godt som jeg skulle kjøpt meg en pakke tyggegummi), kan vi da se på spillere i en "annen klasse" enn en halvfet brasilianer.
For 10 mill bør vi få to gode forsterkninger!

Eller er dette like stor bløff som om at Allback er på vei. (Samme "ryktesprederen" jeg hørte det fra sa også at Allback var uaktuelt.) Vi får vente å se, håper at dette ryktet er sant, selvom jeg har litt vanskelig for å tro det.


I barnehagen til guttungen er det også en som snakket om det samme, så mulig du har rett. Men lurer på om ikke han er en liten skøyer ;-)

Tror nok om det hade vært tilfelle att om de hadde så mye å handle for, hadde de sikkert lett etter litt mere kvalitet enn det de har vært på utkikk etter i det siste. Dessuten hadde de nok hatt en spiss klar allerede til Lillestrømkampen.


Flat Trådet Nøstet
Side 39 av 61 39

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3