Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 61 31

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 aug 06, 12:21
Dette er innlegg nr. 600, og jeg har fortsatt ikke noe å si.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 aug 06, 12:52
Endret: 03 aug 06, 13:08
Var vel Tørum som sa det direkte på tv2. Hehe. Tomme ord det ja. Jamtfall og Storflor er spillere som er gode nok for FFK.

Fra Vg om Jamtfall.

Nå blir det etter all sannsynlighet forhandlinger i Brakka på Lerkendal ganske snart.

- Det er ingen grunn til å ikke tilby ham ny kontrakt nå. Når Rune Bratseth kommer tilbake på tirsdag vil nok han se på det, sier Rosenborg-direktør Nils Skutle.


Er det Bratseth som ikke vil ha Jamtfall da?

---------------------------

Fredd


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 aug 06, 13:23
Jeg er ikke så fryktelig imponert over stallen til RBK. De andre tippeligalagene har jevnt over like gode spillere. Syns ikke vi skal slå til på "Rea" på RBK. Ødegård har ikke slått til, Helstad er på benken (foreløpig), og Winsnes har vi ikke hørt så mye til. RBK vet nok hva de gjør når de selger. Storflor er vel god nok for fredrikstad, men ellers ville jeg passet på hvem jeg hadde kjøpt derfra.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 06, 13:46
Endret: 03 aug 06, 13:48
Opprinnelig postet av Costanza
Klubben må gjerne snakke med Storflor, men da blir det jo ikke snakk om noen overgang før etter sesongen.

Dessuten er det midtspiss og ikke kantspiller som bør hentes nå.

 


Er det ikke mulig å kjøpe han fri de siste mnd. da ?? Da kan han vel spille for oss resten av sesongen ??
Ikke det at vi trenger`n akkurat nå, for jeg er enig i siste setningen din. Men muligheten til å få tak i han nå er vel til stede ??

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 03 aug 06, 14:51
Noen som har hørt noe mer ang. spilleren(e) som skulle komme på "prøvespill" denne uka?

Keiko99, du som får sms`er....har vel hørt noe?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 06, 14:57
Ærlig talt så synes jeg det er bedre at klubben holder korta tett inntil brystet. Bare for de vi kaver og graver, så holdt faderimeg Svensken på å forsvinne også. Tror dere ikke at andre leser her inne ?? Greit at vi sitter på nåler, men det er nok best å la klubben få ro.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 03 aug 06, 15:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ærlig talt så synes jeg det er bedre at klubben holder korta tett inntil brystet. Bare for de vi kaver og graver, så holdt faderimeg Svensken på å forsvinne også. Tror dere ikke at andre leser her inne ?? Greit at vi sitter på nåler, men det er nok best å la klubben få ro.


Er forsåvidt enig at klubben bør holde kortene tett inntil brystet.....men når vi engang snakker om forsterkninger skal det være rom for å kunne spekulere.....

Det må da være lov til å forhøre seg uten at navn nevnes!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 06, 15:11
Hørt rykter om at det vil komme spillere på prøve enten i dag, eller i morgen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 06, 15:12
Hete spiss-forhandlinger

Stabæks Andreas Strand var lenge aktuell – nå forhandler FFK med en annen spiss.
Tekst: Av Erik A. Pedersen
erik.andre.pedersen[AT]f-b.no

– Vi diskuterer pris med klubben hans, bekrefter trener Knut Torbjørn Eggen.

Eggen har forhåpninger om at signaturen til spilleren det er snakk om kan være på plass tidlig i neste uke. Hvis forhandlingene med spillerens klubb går i boks.
– Det er snakk om en angriper. Behovet ble akutt forsterket da Brian (West) ble skadet, og det kan skje ting i løpet av noen dager, sier Eggen.
Som vanlig holder FFK kortene tett til brystet. Og vil ikke kommentere noen fakta omkring spilleren.

Redde

Toralf Hvidsten sier:
– Vi er livredd for at andre klubber skal få snusen i spillerne vi forhandler med. Det er årsaken til at vi ikke ønsker å si noe som helst når forhandlingene pågår.

Les dette så skjønner du hvorfor det er best å la vær å snoke for mye rundt omkring og så slenge navna her.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 03 aug 06, 15:18
Endret: 03 aug 06, 15:22
[quote=Rune Haugen] Hete spiss-forhandlinger
Stabæks Andreas Strand var lenge aktuell – nå forhandler FFK med en annen spiss.
Tekst: Av Erik A. Pedersen
erik.andre.pedersen[AT]f-b.no

– Vi diskuterer pris med klubben hans, bekrefter trener Knut Torbjørn Eggen.

Eggen har forhåpninger om at signaturen til spilleren det er snakk om kan være på plass tidlig i neste uke. Hvis forhandlingene med spillerens klubb går i boks.
– Det er snakk om en angriper. Behovet ble akutt forsterket da Brian (West) ble skadet, og det kan skje ting i løpet av noen dager, sier Eggen.
Som vanlig holder FFK kortene tett til brystet. Og vil ikke kommentere noen fakta omkring spilleren.

Redde

Toralf Hvidsten sier:
– Vi er livredd for at andre klubber skal få snusen i spillerne vi forhandler med. Det er årsaken til at vi ikke ønsker å si noe som helst når forhandlingene pågår.

Les dette så skjønner du hvorfor det er best å la vær å snoke for mye rundt omkring og så slenge navna her.[/quote]

Som sagt tidligere er jeg enig med deg. Hadde du kommet med et slikt utspill som Patrioten nettopp kom med, istedenfor det "vrælet" du nå kommer med...hadde jeg vært fornøyd!

Kan godt redigere mitt spm. til: "Noen som vet om det kommer noen på prøvespill denne uken?"
----> Er det bedre Rune?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 06, 15:22
Oslo, styret har jo allerede varsla at det skal komme folk på prøvespill. Men også minst et par som går utenom den kvota.
Og hvis du tar deg bryet mak med å lese innlegget mitt, så er de jo allerede i forhandlinger med en spiss.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 03 aug 06, 15:28
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Oslo, styret har jo allerede varsla at det skal komme folk på prøvespill. Men også minst et par som går utenom den kvota.
Og hvis du tar deg bryet mak med å lese innlegget mitt, så er de jo allerede i forhandlinger med en spiss.


Rune, les spørsmålet mitt engang til du! 

Er det noen som vet noe mer ang. spilleren(e) som skulle komme? ERGO: Kommer det noen?

Er svaret ja, da er jeg fornøyd!

Artikkelen du refererer til er publisert for 5 dager siden - mye kan ha hendt siden den gang!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 aug 06, 15:41
Kan ikke se at det er noe galt i spørre om det er noen som vet hvem som skal komme å prøvespille mot slutten av uka...

Jeg vet for øvrig ikke.


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 03 aug 06, 15:53
noe her angående olsn ihvertfall... kommer vel ikke tror jeg http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=231782&EmneID=HAM-KAM-

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 aug 06, 15:56
Opprinnelig postet av Oslo
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Oslo, styret har jo allerede varsla at det skal komme folk på prøvespill. Men også minst et par som går utenom den kvota.
Og hvis du tar deg bryet mak med å lese innlegget mitt, så er de jo allerede i forhandlinger med en spiss.


Rune, les spørsmålet mitt engang til du! 

Er det noen som vet noe mer ang. spilleren(e) som skulle komme? ERGO: Kommer det noen?

Er svaret ja, da er jeg fornøyd!

Artikkelen du refererer til er publisert for 5 dager siden - mye kan ha hendt siden den gang!


Etter det jeg vet er svaret ja, men når de kommer er en annen sak.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 03 aug 06, 16:12
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article61938.ece

Skiri vender hjem til Aalesund. Var FFK ute med følehorna der? Bedre stallfyll en Tamaz...

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 aug 06, 16:15
Opprinnelig postet av Costanza
Kan ikke se at det er noe galt i spørre om det er noen som vet hvem som skal komme å prøvespille mot slutten av uka...

Jeg vet for øvrig ikke.



Det kommer to brasilianere på prøvespill i morgen.
I tillegg til det skal det komme en spiss i neste uke, som ikke behøver å prøvespille.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 03 aug 06, 16:26
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Costanza
Kan ikke se at det er noe galt i spørre om det er noen som vet hvem som skal komme å prøvespille mot slutten av uka...

Jeg vet for øvrig ikke.



Det kommer to brasilianere på prøvespill i morgen.
I tillegg til det skal det komme en spiss i neste uke, som ikke behøver å prøvespille.


Da er vel iaf Cunningham uaktuell.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 aug 06, 16:27
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Costanza
Kan ikke se at det er noe galt i spørre om det er noen som vet hvem som skal komme å prøvespille mot slutten av uka...

Jeg vet for øvrig ikke.



Det kommer to brasilianere på prøvespill i morgen.
I tillegg til det skal det komme en spiss i neste uke, som ikke behøver å prøvespille.


Da er vel iaf Cunningham uaktuell.


Cunningham behøver vel ikke prøvespille!! Han var jo her også i vinter..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 03 aug 06, 16:43
Cunningham trenger sikkert ikke prøvespille.
Men jeg tenkte,--- siden det kommer brasser på prøvespill kan det fort bli mange utenfor EU, med tanke på at Cunningham er fra USA.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 61 31

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340