Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 53 av 61 53

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 15 aug 06, 08:34
Øy Bob! Kan vel ikke stenge tidenes tråd her på forumet?  Stemmer ihvertfall jeg imot.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 aug 06, 09:06

Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Morgan er det først nå jakten på spillere starter og det var han ærlig på.

FFK ha ikke fått nei fra alle de spissene de har jobbet med den siste tiden og klubben og Morgan har vært klar over disse pengene en stund nå, så derfor starter de ikke forfra nå.

Når det gjelder afrikanske spillere som Morgan er flink til å finne fam til, så tror jeg ikke det vil komme noen derfra før neste sesong.

Jeg har fortsatt tro på at det vil komme en ny pressekonferanse i løpet av uken og at det i hvertfall vil være forsterkninger på plass til Start kampen neste søndag og kanskje også en spissforsterkning før Vålerenga kampen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 aug 06, 09:41
Opprinnelig postet av Shadar
Hvorfor skal man innfQre tilskuerkommunisme? Det er det dummeste jeg har hQrt pA lang tid. Helt latterlig, et forslag alle utenom Fredrikstad tjener pA. Eller har man blitt sA fulle pA tribunen at man ikke ser fargen pA drakta lenger?


Og hva legger så du i begrepet "tilskuerkommunisme"?

Ellers var innlegget om SSU svært godt skrevet, og jeg fikk riktig så god en latter. Først og fremst fordi folk går fem på, hihihi

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 aug 06, 10:33
Står i VG i dag at FFK "kun" får 4-5 millioner til spillerkjøp. Morgan Andersen hevder også at de faktisk prøvde seg på Allbäck, men fikk kontant nei. Så da kan vi vel legge den diskusjonen død, en gang for alle.

Link her

---------------------------

FFK og Leeds United


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 aug 06, 11:06

Opprinnelig postet av JonFT
Står i VG i dag at FFK "kun" får 4-5 millioner til spillerkjøp. Morgan Andersen hevder også at de faktisk prøvde seg på Allbäck, men fikk kontant nei. Så da kan vi vel legge den diskusjonen død, en gang for alle.

Link her

 

Er nok lurt å si at man kun har 4-5 mill til spillerkjøp - enn å gaule at man har 15-20 mill. Sånn sett slipper klubbene som har de spillerne FFK jakter etter å bli glupske og forlange mer enn spilleren er verdt.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 15 aug 06, 11:38

I FB i dag sto det at FFK tenker på å leie Olivier Ocean. Hadde ikke sagt nei takk. Han har vært i dårlig form i det siste, men vi vet jo alle at han kan.

Han hørte sikkert om det før kampen mot oss på Åråsen og bomma på den siste headingen med vilje bare for å bli godt mottatt av FFK-supportere.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 06, 11:53
Opprinnelig postet av Kongerapærn

I FB i dag sto det at FFK tenker på å leie Olivier Ocean. Hadde ikke sagt nei takk. Han har vært i dårlig form i det siste, men vi vet jo alle at han kan.

Han hørte sikkert om det før kampen mot oss på Åråsen og bomma på den siste headingen med vilje bare for å bli godt mottatt av FFK-supportere.

kansje ikke så rask, men hode styrke og kroppen der er det bra.. jeg sier vellkommen jeg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 15 aug 06, 11:55

Kanskje det er en gunn til at kongerapærn har trekt seg fra a- laget til Nylende også

Du hadde jo en strålende vintersessong... Er du blitt kontaktet av Eggen kanskje??


lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 15 aug 06, 12:00
Endret: 15 aug 06, 12:01
Jeg mener også en leieavtale om Occean ville vært positivt. Fungerer nok bra sammen med Tarik, to spisser som utfyller hverandre. Sammen representerer de hurtighet, teknikk, styrke samt gode avslutninger. Heller tvilsom til at Lillestrøm er intressert i å leie han ut denne høsten i deres situasjon

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 06, 14:42

I dag forsvinner muligens Martin Wiig og Are Tronseth til Sparta.

Etter det SA kjenner til skal Knut Torbjørn Eggen i samtaler med de spillerne han ønsker å leie ut til Sparta.

Mye kan bli klart allerede i løpet av dagen.

De FFK-spillerne Sparta i første rekke ønsker seg, er etter det SA erfarer midtstopper Are Tronseth og spissen og kantspilleren Martin Wiig. De skal visnok ligge langflate etter de


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 aug 06, 14:49
Sparta vil ha Martin Wiig selv om de akkurat har sikret seg Lyn sin Dylan McAllister på lån??

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 15 aug 06, 15:04
Det er litt viktig å tenke på att kjøpet av bl. annet Gerrbrand blir trukket fra beløpet. Hvor mye kostet Gerrbrand egentlig? Blir ikke så mye igjen som vi trodde. Men att de bare har 4-5 millioner igjen til spillerkjøp, er jo overraskende lite spør du meg. De hadde jo frigjort mye lønnskostnader tidligere i sommer, så skulle jo tro de hadde noe penger i klubben.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 aug 06, 15:06
Opprinnelig postet av seal_dm
Det er litt viktig å tenke på att kjøpet av bl. annet Gerrbrand blir trukket fra beløpet. Hvor mye kostet Gerrbrand egentlig? Blir ikke så mye igjen som vi trodde. Men att de bare har 4-5 millioner igjen til spillerkjøp, er jo overraskende lite spør du meg. De hadde jo frigjort mye lønnskostnader tidligere i sommer, så skulle jo tro de hadde noe penger i klubben.

Han ble frigitt av Leicester så ingen overgangssum her. Men en mulig sign-on-fee, dog neppe snakk om mange millioner.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 15 aug 06, 15:10
Ja, men kostnaden trekkes fra de 17 millioner fra Høili.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 06, 15:13

Opprinnelig postet av Costanza
Sparta vil ha Martin Wiig selv om de akkurat har sikret seg Lyn sin Dylan McAllister på lån??

Dylan er ikke klar for Sparta enda, skriver http://www.sa.no/fk_sparta_sarpsborg/article2239099.ece

 

Her er linken anågende FFK spillerne  http://www.sa.no/sport/article2238238.ece


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 aug 06, 16:55
Endret: 15 aug 06, 16:56
Opprinnelig postet av Patrioten

I dag forsvinner muligens Martin Wiig og Are Tronseth til Sparta.

Etter det SA kjenner til skal Knut Torbjørn Eggen i samtaler med de spillerne han ønsker å leie ut til Sparta.

Mye kan bli klart allerede i løpet av dagen.

De FFK-spillerne Sparta i første rekke ønsker seg, er etter det SA erfarer midtstopper Are Tronseth og spissen og kantspilleren Martin Wiig. De skal visnok ligge langflate etter de

 

Ser gjerne at de leier ut Martin Wiig, men er litt mer usikker på om det er lurt å leie ut Tronseth, med mindre det kommer flere forsvarsspillere. Hvem skal inn i midtforsvaret hvis Piiroja eller Gerrbrand blir skadet? Tronseth er kanskje ikke på samme nivå, men er vel bedre enn de andre alternativene vi har der?

 

Ble litt skuffet når det viste seg at nærmere 20 millioner til spillerkjøp brått var blitt til 3-4 millioner, vi får ingen stjernespiss for den prisen, men vi får sikkert kvalitet for det om.

 

At København/Allbäck sa kontant nei på FFKs forespørsel er neppe overraskende, men de skal ha for at de satset stort i hvert fall. Jeg kan nå avlyse fremtidige svømmetreninger!

 

Oliver Occean er et spennende navn på lån, jeg har lenge savnet en skikkelig hodesterk spiller i FFK, en skikkelig kraftspiss, som også scorer en del fra bakkenivå. Men heller tvilsomt om LSK slipper han på lån, selv om vi er ferdig med å spille mot laget for i år. De trenger vel bredden i stallen vil jeg tro.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 06, 17:13

FFK bør bidra aktivt for å kvitte seg med Wiig, Tronseth, Røn & Hornseth iallefall.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 15 aug 06, 17:33
Opprinnelig postet av FFK1903
Ser gjerne at de leier ut Martin Wiig, men er litt mer usikker på om det er lurt å leie ut Tronseth, med mindre det kommer flere forsvarsspillere. Hvem skal inn i midtforsvaret hvis Piiroja eller Gerrbrand blir skadet? Tronseth er kanskje ikke på samme nivå, men er vel bedre enn de andre alternativene vi har der?

 


 

Vil påstå både Szekeres og Magnussen går foran Tronseth! han er rett og slett for dårlig for Tippeliga.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 aug 06, 17:34
Endret: 15 aug 06, 17:35

Opprinnelig postet av torkr
Vil påstå både Szekeres og Magnussen går foran Tronseth! han er rett og slett for dårlig for Tippeliga.

Glemte selvsagt Szekeres i min vurdering, Magnussen har jeg til gode å se spille, så da får jeg ta dine ord for akkurat det.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 15 aug 06, 17:35
Dette her lyder ikke bra..http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060815/FFK/60815009/1009 eller er der bare et spill for galeriet?


Flat Trådet Nøstet
Side 53 av 61 53

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340