Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 52 av 61 52

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 aug 06, 19:24
Hmm...Superspiss fra Afrika og trenerspørsmålet i FFK!!??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 14 aug 06, 19:40
Og det var det. Ingen spillere idag.

---------------------------

Any given sunday


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 aug 06, 19:48
Jeg har hørt rykter om at Plankehaugen blir slått sammen med Kråkevingen og Fossefallet fra neste sesong for å spare administrasjonsutgifter. Den nye supportergrupperingen får navnet Smaalænenes Supporter Union -  forkortet til USS.

USS flytter inn i nye, freshe lokaler på Tunejordet i februar 2007.

Hver serierunde velger USS ut én hovedkamp hvor det er obligatorisk oppmøte for samtlige medlemmer. Medlemmer som ikke møter blir hånet ved passende anledning. Målet er at hvert lag - FFK, Moss og Sparta Sarbsborg - skal få besøk hver tredje kamp, men her vil det bli utvist skjønn. Storkamper må tross alt prioriteres.

To av tre kamper vil dermed bli spilt for glisne tribuner, men USS håper at dette kompenseres ved at den generelle fotballinteressen i fylket øker. "Samma for oss, det kommer jo ingen allikavæl", sier Sparta Sarpsborg-trener Kai Andersen i en kort kommentar.

Har noen hørt det samme?

---------------------------

Ære være Plankebyen


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 aug 06, 19:54

Aldri hørt om det, og ville blitt SVÆRT overasket og skuffa om det skulle stemme. Feil tråd forresten?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 aug 06, 19:59
Hvorfor skal man innfQre tilskuerkommunisme? Det er det dummeste jeg har hQrt pA lang tid. Helt latterlig, et forslag alle utenom Fredrikstad tjener pA. Eller har man blitt sA fulle pA tribunen at man ikke ser fargen pA drakta lenger?

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 aug 06, 20:00

Opprinnelig postet av Krumtapp
Og det var det. Ingen spillere idag.

 

Håpet var der,men visste det bare dreide seg om spillerpoolen..

Forsterkningen(e) kommer nok etterhvert

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 aug 06, 20:06
Endret: 14 aug 06, 20:06

Opprinnelig postet av seal_dm
Men har de virkelig solgt 50 % av stallen for å få inn 20 friske millioner nå? I så fall er ikke dette veldig bra. Det vil jo si att spillerpoolen sitter igjen medkjempegevinst når Tarik blir solgt. For ikke å snakke om alle de andre salgsobjektene.

Er det bare meg som har forstått det slik at de 50% det er snakk om bare er spillere som er kjøpt inn av investorpoolen, altså Kvisvik, Gerrbrand (og Shaaban?)?

Vet ikke helt hvor jeg fikk det fra, men et av stedene jeg leste om dette forstod jeg det slik, og det er jo en mye bedre deal enn om de gir fra seg 50% av salgsinntektene fra en hvilken som helst spiller i troppen og ikke bare 50% av salgsinntektene fra spillere kjøpt av poolen.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 14 aug 06, 20:07
Endret: 14 aug 06, 20:07
Opprinnelig postet av Per Egil
Jeg har hørt rykter om at Plankehaugen blir slått sammen med Kråkevingen og Fossefallet fra neste sesong for å spare administrasjonsutgifter. Den nye supportergrupperingen får navnet Smaalænenes Supporter Union -  forkortet til USS.

USS flytter inn i nye, freshe lokaler på Tunejordet i februar 2007.

Hver serierunde velger USS ut én hovedkamp hvor det er obligatorisk oppmøte for samtlige medlemmer. Medlemmer som ikke møter blir hånet ved passende anledning. Målet er at hvert lag - FFK, Moss og Sparta Sarbsborg - skal få besøk hver tredje kamp, men her vil det bli utvist skjønn. Storkamper må tross alt prioriteres.

To av tre kamper vil dermed bli spilt for glisne tribuner, men USS håper at dette kompenseres ved at den generelle fotballinteressen i fylket øker. "Samma for oss, det kommer jo ingen allikavæl", sier Sparta Sarpsborg-trener Kai Andersen i en kort kommentar.

Har noen hørt det samme?


Utrolig at noen klarte å ta den seriøst... Men la oss nå håpe at pengene også blir brukt på en SOLID midtbane-forsterkning, er ikke bare jeg som mener at det faktisk er der vi sliter mest, på defensiv midtbane?

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 06, 20:40

Til dere negativegrinebitere, les dette og få fram positiviten av det som har skjedd i dag, det er vel største nyheten i moderne tid, etter at Eggen ble trener her.

-Dette er idealisme og vi har ikke tenkt profitt i det hele tatt. Skulle det være slik at vi får en del kroner for en god spiller i fremtiden, kan det jo hende vi er interesserte i å kjøpe en enda bedre spiller, sa Anders Beer til fredrikstadfk.no.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 06, 20:44
nei vi trenger ingen midtbane mener nå jeg . en spiss høres bedre ut.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 14 aug 06, 20:53
For 22 mill burde vi da jammen meg klare og få tak i begge deler!!!!!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 14 aug 06, 20:56
Synes det nå kan være på tide å hente inn Vidar Martinsen som flere har vært inne på. Har jo vært snakket om han ihvertfall siden i fjor. Kanskje prøvd Gerrbrand som back, som costansa foreslo. Martinsen/Piroja som midtstoppere virker som et minst like bra midstopperpar som det vi har nå. Tror han kan utvikle seg mye, om han kommer til oss.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 aug 06, 21:08

Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av Per Egil
Jeg har hørt rykter om at Plankehaugen blir slått sammen med Kråkevingen og Fossefallet fra neste sesong for å spare administrasjonsutgifter. Den nye supportergrupperingen får navnet Smaalænenes Supporter Union -  forkortet til USS.

USS flytter inn i nye, freshe lokaler på Tunejordet i februar 2007.

Hver serierunde velger USS ut én hovedkamp hvor det er obligatorisk oppmøte for samtlige medlemmer. Medlemmer som ikke møter blir hånet ved passende anledning. Målet er at hvert lag - FFK, Moss og Sparta Sarbsborg - skal få besøk hver tredje kamp, men her vil det bli utvist skjønn. Storkamper må tross alt prioriteres.

To av tre kamper vil dermed bli spilt for glisne tribuner, men USS håper at dette kompenseres ved at den generelle fotballinteressen i fylket øker. "Samma for oss, det kommer jo ingen allikavæl", sier Sparta Sarpsborg-trener Kai Andersen i en kort kommentar.

Har noen hørt det samme?


Utrolig at noen klarte å ta den seriøst... Men la oss nå håpe at pengene også blir brukt på en SOLID midtbane-forsterkning, er ikke bare jeg som mener at det faktisk er der vi sliter mest, på defensiv midtbane?

Hehe, noen her inne har ikke ironi/sarkasme som sine sterkeste sider, nei...  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 aug 06, 21:12
Sorry, litt rask på avtrekkern der

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 06, 21:45
I følge Morgan er det først nå jakten på spillere starter og det var han ærlig på.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 aug 06, 21:56
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Morgan er det først nå jakten på spillere starter og det var han ærlig på.


Rimelig sent ute. 2,5 uke igjen til det stenger.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 aug 06, 22:29
Endret: 14 aug 06, 22:30

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Morgan er det først nå jakten på spillere starter og det var han ærlig på.


Rimelig sent ute. 2,5 uke igjen til det stenger.

 

forsåvidt sent ute, men er glad de ikke handla en spiss for et par uker sia.. Tenk hva en kan få i forhold til det man egentlig hadde tenkt til.. Da hadde det dessverre blitt mere fyll i stallen..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 06, 22:39
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Morgan er det først nå jakten på spillere starter og det var han ærlig på.


Rimelig sent ute. 2,5 uke igjen til det stenger.
Rune 2,5 halv uke er det sent... Det er god nok tid til å hente en som går rett inn på laget.. hadde det vært 24 timer da snakker vi

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 06, 00:59

Dersom FFK nå har over 20mill. og handle for bør det trolig kunne skaffes kavlitetsspiss og forsterkning på midtbanen.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 aug 06, 01:18
Endret: 15 aug 06, 01:19

Du er da rimlig  sent ute med aprilsnar.....

 

En annen ting, burde man kanskje stenge denne tråden og opprette en ny ? Begnner å bli temlig uoversiktelig nå...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...



Flat Trådet Nøstet
Side 52 av 61 52

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340