Forsterkninger på vei... Hørt det før??
Opprinnelig postet av 95922304
Har hørt fra sikre Kilder at Adriano, en brasiliansk spiss som spiller i finland er på vei.
Og en svensk landslags spiller....
Er du like sikker som du var angående denne estlenderen du skrev om for noen dager siden og som vi siden ikke har hørt et kvekk om?
Og en svensk landslagsspiller... Regner med at Shaaban har overtalt sin gode venn Fredrik Ljungberg da.
Denne Adriano, som spiller for MyPa i finsk toppserie, virket for øvrig veldig lite typisk brasiliansk. Høy og sterk. Ingen Melo med andre ord!
AdrianoPelipaikka hyökkääjä Syntymäaika: 23.7.1978 Pituus: 187 Paino: 85 Joukkueessa vuodesta: 2005 Edelliset seurat: Atlantis, AC Allianssi Liigaottelut kauden alussa: 119 |
Hieman kulmikkaalla tyylillään ei niin tyypillinen brassihyökkääjä. Liigan tähtiaineista joka pelaa kuitenkin joukkueelleen. Iso työmäärä, järjestää paikkoja myös muille (IM 04/06) |
Aiheeseen liittyviä linkkejä: |
Tilastokooste Veikkausliiga 2006
Ottelutapahtumat | Adriano |
Maalit | 2 |
Syötöt | 1 |
Vapaapotkut | 0 |
Laukaukset maalia kohti | 13 |
Paitsiot | 0 |
Ohilaukaukset | 21 |
Vaihdot sisään | 0 |
Vaihdot ulos | 1 |
Kulmapotkut | 1 |
Varoitukset | 0 |
Ulosajot | 0 |
Rangaistuspotkut | 1 |
Epäonnistuneet rp:t | 1 |
Hvem kan denna svenske landslagsspilleren væra da???
Eller på engelsk om du vil:
Adriano
Position: forward
Birth: 23.7.1978
Height cm: 187
Weight kg: 85
Joined Team: 2005
Former clubs: Atlantis, AC Allianssi
Games in Premier League at start of season : 119
Not so typical Brazilian striker. One of the stars in league but also team player. Does lot of work and creates scoring chances to his team mates too. (IM 04/06)
Related links:
Statistics Veikkausliiga 2006
Match minute by minute Adriano
Goals 2
Assists 1
Free kicks 0
Shots on goal 13
Offsides 0
Shots off 21
Subs In 0
Subs out 1
Corners 1
Yellows 0
Reds 0
Penalties 1
Missed Penalties 1
Etter det jeg kan forstå så har han spilt 13 kamper og har 2 mål for Mypa som ligger midt på tabellen i Finalnd.....
Hvis det var slik at de prøvde å hente en spiller som folk hadde "hørt om" så er vel det denne svenske landslagspilleren da vel??
Håper denne svensken er en stopper!!
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Sikkert ikke hold i dette.
Opprinnelig postet av seal_dm
Hva med Erik Edman?
Sikkert ikke hold i dette.
Erik Edman faktisk... Den blir nok litt drøy. Dessuten håper jeg også det er snakk om midtstopper, ikke venstreback.
Hvis det faktisk er snakk om en "svensk landslagsspiller" til FFK, så er det nok snakk om en som var innom landslaget og fikk 2-3 kamper for en del år siden jeg en C-landslagsturnering i Hong Kong eller noe slikt... Gjerne som nå er godt over 30 år.
Er en mulighet for at det er Olof Persson i Malmø FF....
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av aavdst
Jeg som håpet det var denne Adriano det var snakk om. Kanskje det var det FFK-ledelsen også trodde når de hørte navnet, og satset på at nå fikk de gullfuglen. Det er vel en spiller som "alle har hørt om"nei han må vi ha på prøvespill for en vet jo ikke om han er noe for oss
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
FFK i Cupfinale 2006 !!!
Opprinnelig postet av keiko99
Hadde likt å sett denne overskriften i fb: Henrik Larsson (henke) ønsker større utfordring og Rami snakket med han og han bestemte seg for å gå fra Helsingfors til FFK
Er ikke "Henke" for gammal a?
"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen
Henke er født 20/9-1971.. kom ikke her å si at han ikke hadde blitt en hitt i FFKOpprinnelig postet av keiko99
Hadde likt å sett denne overskriften i fb: Henrik Larsson (henke) ønsker større utfordring og Rami snakket med han og han bestemte seg for å gå fra Helsingfors til FFK
Er ikke "Henke" for gammal a?
Opprinnelig postet av keiko99
Helsingborg er det vel... Helsingfors eller Helsinki (det finske navnet) er hovedstaden i Finland. Ha en fortsatt fin dag!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hadde vært moro å hatt Henke som miidspiss ja! Da hadde det nok blitt en del mål, så mange sjanser som vi skaper!ja å han setter dem også.. Alle vet hvor god han er..... eller så ville jeg hatt han jeg har på FM og det er Kim Källström og han bruker jeg rett bak mine spisser.. jeg lover deg ahn gjør det bra i FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914