Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 50 av 61 50

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 14 aug 06, 14:02
Om det skulle være en spiller som har blitt klar i all hemmelighet så er det tvilsomt at det er en spiller fra skandinavia, eller en skandinavisk klubb. Det ville vært umulig å holde det hemmelig. Denne Cunningham er vel en spiller som FFK kunne finne på å hente under normale omstendigheter(ref pris). Omstendinghetene etter dagens nyhet må vel sies å være ekstraordinære. Høyst sannsylig kommer det en spiss som ingen av oss har hørt om. Det betyr ikke at han er noe dårligere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 06, 14:07

så kan vi glemme  Petter Furuseth Olsen. Vi trenger en nå ikke til vinteren

 Vi slipper ham ikke før til vinteren, sier Hammarby-trener Anders Linderoth.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 14 aug 06, 14:08
Synes ikke ryktet om Espen Olsen er dødt og begravet enda da, så det kan muligens være han? Tror det ikke, men frykter det. I såfall blir det rene komikveld. De innkaller vel ikke til en presentasjon i kveld uten en ny singnering. Ville vært rart.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 aug 06, 14:12
Skifte av trener?

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 06, 14:14
Er 95 % sikker på at denne pressekonferansen kun handler om opprettelsen av dette spillerinvesteringsselskapet med flere opplysninger og detaljer.

Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 14 aug 06, 14:22
Endret: 14 aug 06, 14:23
.... er rimelig sikker på at det er Magnus Powell som kommer. Sett i lys av Morgan`s raske avskjed fra Lyn så kan det være dette som er den indirekte årsaken til at han ble "sparket" fra Lyn...  Powell ble vel også nevnt i FB på søndag?

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 aug 06, 14:22

Har dem som kom med "ryktene" angående Allbæck noe mer å komme med nå??

Dette gjør jo et slikt kjøp bare enda mere sannsynlig... Tror fortsatt at han ville vært den optimale spissen å kjøpe!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 06, 14:22
Opprinnelig postet av Costanza
Er 95 % sikker på at denne pressekonferansen kun handler om opprettelsen av dette spillerinvesteringsselskapet med flere opplysninger og detaljer.


hvorfor pressekonferanse på noe som allerede er ute i media? virker ikke logisk på meg akkurat..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 14 aug 06, 14:22
Opprinnelig postet av Costanza
Er 95 % sikker på at denne pressekonferansen kun handler om opprettelsen av dette spillerinvesteringsselskapet med flere opplysninger og detaljer.


Ja, det er vel ikke umulig at FFK lar Høili og co sole seg litt i glansen av sin seneste investering. Og for elleve mill må han gjerne få lov til det :-)

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 06, 14:25
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av Costanza
Er 95 % sikker på at denne pressekonferansen kun handler om opprettelsen av dette spillerinvesteringsselskapet med flere opplysninger og detaljer.


hvorfor pressekonferanse på noe som allerede er ute i media? virker ikke logisk på meg akkurat..

Det har sikkert hele tiden vært planlagt at man skulle ha en pressekonferanse rundt en så stor ting som dette, og man håpet vel at det ikke skulle lekke ut slik det har gjort før på pressekonferansen. Dette er en stor nyhet for FFK som klubb, og da holder de nok pressekonferansen selv om hovedlinjenene i avtalen allerede er blitt kjent.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 14 aug 06, 14:26
17 mill er mye penger. Men neppe i nærheten av å være nok til å hente Allbäck.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 06, 14:26
Opprinnelig postet av Best 4 Ever
.... er rimelig sikker på at det er Magnus Powell som kommer. Sett i lys av Morgan`s raske avskjed fra Lyn så kan det være dette som er den indirekte årsaken til at han ble "sparket" fra Lyn...  Powell ble vel også nevnt i FB på søndag?

Da tror jeg neppe Henning Berg hadde spilt med Magnus Powell fra start i gårsdagens kamp mot Stabæk.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 06, 14:31
forsåvidt fornuftig. men iom at det har versert rykter om en ny spiller i begynnelsen av denne uka, hadde ihvertfall jeg invitert til pressekonferanse når spilleren var klar.. nyheten er jo allerede ute, så derfor er det ikke noe poeng å holde konferanse fort for å komme ryktene i forkjøpet..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 14 aug 06, 14:31

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Best 4 Ever
.... er rimelig sikker på at det er Magnus Powell som kommer. Sett i lys av Morgan`s raske avskjed fra Lyn så kan det være dette som er den indirekte årsaken til at han ble "sparket" fra Lyn...  Powell ble vel også nevnt i FB på søndag?

Da tror jeg neppe Henning Berg hadde spilt med Magnus Powell fra start i gårsdagens kamp mot Stabæk.

... Nei det er kanskje sant, men vi vet nok svaret i løpet av kort tid.... forhåpentligvis i løpet av et par dager..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 14 aug 06, 14:33

Opprinnelig postet av seal_dm
Synes ikke ryktet om Espen Olsen er dødt og begravet enda da, så det kan muligens være han? Tror det ikke, men frykter det. I såfall blir det rene komikveld. De innkaller vel ikke til en presentasjon i kveld uten en ny singnering. Ville vært rart.

Kanskje er Espen Olsen det beste alternative de klarer å friste? Jeg tror ikke investeringspoolen vil investere i en spiller som er på toppen av karrieren. Da blir det liten avkastning. Altså skal man friste en lovende spiller til å komme til en av klubbene i bunnsjiktet i norsk tippeliga. Er ikke sikkert det bare er å velge å vrake.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 aug 06, 14:38

Opprinnelig postet av kanogvetalt
17 mill er mye penger. Men neppe i nærheten av å være nok til å hente Allbäck.

 

!!!!!!!!Hæ. 17 mill for Allback? Kanskje 3-4 så kan jeg si meg enig. Alt over det er totalt bortkastede penger.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 14 aug 06, 14:45
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av kanogvetalt
17 mill er mye penger. Men neppe i nærheten av å være nok til å hente Allbäck.

 

!!!!!!!!Hæ. 17 mill for Allback? Kanskje 3-4 så kan jeg si meg enig. Alt over det er totalt bortkastede penger.

 

Jeg vil tro en overgang vil koste ca 15-20 mill + 7-8 i lønn.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 14 aug 06, 14:46
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av kanogvetalt
17 mill er mye penger. Men neppe i nærheten av å være nok til å hente Allbäck.

 

!!!!!!!!Hæ. 17 mill for Allback? Kanskje 3-4 så kan jeg si meg enig. Alt over det er totalt bortkastede penger.

Allbäck

http://www.transfermarkt.de/index.html?anz=/spieler/spieler_details.php4?spieler_id=3267

Hvis markedsverdien her stemmer, og at beløpet er oppgitt i Euro, blir det fort dyrt....da snakker vi fort 14 mill +


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 aug 06, 14:50

Tror heller ikke Allbæck vil koste i nærheten av 17 mill.... Han gikk vel for et par mill fra Villa til Rostock og så gratis til Køben, så 17 mill skjer ikke...

Men nå har jeg funnet en spiller for  Nevnte han i sommer å, men nå bør vi klare å lokke ham hit: Paulo Wanchope

Han er i Rosario Central i Argentina nå, men vi har jo to av hans landsmenn, kanskje dem kan hjelpe å lokke ham hit.. Ville utvilsomt vært en enorm forsterkning for FFK!

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 06, 14:54
hva med noen av de Kroatiske spillerne (som jeg selvsagt ikke husker navnet på) som zoran tipsa om tidligere?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 50 av 61 50

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f