Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 48 av 61 48

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 aug 06, 23:02
vel... Koren er en fantastisk fotballspiller! Men i Fredrikstad så måtte Simen Brenne ha viket dersom Koren hadde kommet. Og jeg vil heller ha Brenne enn Koren faktisk. Og det har mye med hvordan de oppfører seg utenfor banen. Og Koren legger vel ikke skjul på at han vil utenlands;)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 aug 06, 23:07
Hvorfor kan ikke Brenne og Koren spille sammen, når Brenne og Ramberg kan? Uansett, Koren blir selvfølgelig aldri FFK spiller........

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 aug 06, 23:07

Har sittet og sett på Helsingborg-Djurgården. Ble kjempe-imponert over Luton Shelton på HIF. Han står med 10 landskamper for Jamaica. Er bare 20 år gammel. Har scoret 5 mål på 9 kamper. Spiller på et bunnlag i Sverige. 
Han var helt utrolig rask.......tror faktisk han er raskere enn Brian West og Mifsud folkens.
Dette er en spiller som det hadde vært en fryd å se i FFK. 
Håper FFK er klar over denne spilleren!!!

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 aug 06, 23:26
Han tipset jeg FFK om mens han var på vei til Helsingborg.

4. mars sendte jeg dette til Harry


Siste nytt om Shelton
 
 Nästa måndag är det HJK Helsingfors som svarar för motståndet.
Under det här träningslägret ska Luton Shelton från Jamaica visa vad han går för. Det har han ännu inte kunnat. När han kom i söndags visade det sig att han var småskadad i en lårmuskel.
- Men nu är han helt kvitt den skadan och har kunnat köra för fullt på träningarna de senaste dagarna. Men han har ännu inte fått möjlighet att visa sina kvaliteter, som främst är hans snabbhet och löpningar i djupled. Det får han gott om möjligheter att göra på Cypern, säger Swärdh.


Mer informasjon om Shelton.
 
Egentligen var det bara de inledande 25 minuterna som Peter Swärdh var riktigt nöjd med. Då höll HIF spelmässigt en anständig nivå med hjälp av rörlighet och högt bolltempo. Under den här tiden hann även testspelaren Luton Shelton visa upp en del av sina egenskaper, och dessutom öppnade han målskyttet. Olivier Karekezi sköt, Shelton rakade in returen som målvakten lämnade.
— Vi visste att han var snabb, rörlig och explosiv, och i första halvlek var han ganska pigg. I andra kom han inte riktigt med i spelet.
Ett mer utförligt omdöme om Shelton sparar Swärdh till efter matchen mot HJK på måndag.
 


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 13 aug 06, 23:27
Opprinnelig postet av djpete
Sinnsykt gode nyheter dere. Investorpoolen er kommet opp i summer som langt overstiger de summene som har versert på disse sidene. Håper på presssekonferanse i løpet av kort tid nå. Morgan har fått med Terje, og hans kjempeinvesteringer har fått snøballen til å rulle. Nå er det bare opp til de rette folka i klubben å hente spillere. Vil ikke si noe mer, håper det blir respektert. Fy faen så rått.


Jepp. Dette blir rått. Forholdet mellom Morgan Andersen og Terje Høili er ikke dårlig. Ikke dårlig i det hele tatt etter det jeg har fått vite. Samme kilde som sa at Allbäck kommer da. 

Jeg lurer litt på når spillerne får vite om navn på spillere som kommer. Når prosessen er nesten helt avslutta eller får de nyss om det ganske tidlig? Er det tilfeldigheter som rår eller er det en fast prosedyre ved info om slike ting? 

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 14 aug 06, 00:09
Nå må vi huske på at penger ikke er alt da. De skal ha lyst til å spille for et bunnlag i TL.

---------------------------

Fredd


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 06, 00:30
Opprinnelig postet av Fredd
Nå må vi huske på at penger ikke er alt da. De skal ha lyst til å spille for et bunnlag i TL.
Bunn lag som for kan bli nr 6 eller bedre

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 aug 06, 00:37
Opprinnelig postet av Patrioten
Han tipset jeg FFK om mens han var på vei til Helsingborg.

4. mars sendte jeg dette til Harry


Siste nytt om Shelton
 
 Nästa måndag är det HJK Helsingfors som svarar för motståndet.
Under det här träningslägret ska Luton Shelton från Jamaica visa vad han går för. Det har han ännu inte kunnat. När han kom i söndags visade det sig att han var småskadad i en lårmuskel.
- Men nu är han helt kvitt den skadan och har kunnat köra för fullt på träningarna de senaste dagarna. Men han har ännu inte fått möjlighet att visa sina kvaliteter, som främst är hans snabbhet och löpningar i djupled. Det får han gott om möjligheter att göra på Cypern, säger Swärdh.


Mer informasjon om Shelton.
 
Egentligen var det bara de inledande 25 minuterna som Peter Swärdh var riktigt nöjd med. Då höll HIF spelmässigt en anständig nivå med hjälp av rörlighet och högt bolltempo. Under den här tiden hann även testspelaren Luton Shelton visa upp en del av sina egenskaper, och dessutom öppnade han målskyttet. Olivier Karekezi sköt, Shelton rakade in returen som målvakten lämnade.
— Vi visste att han var snabb, rörlig och explosiv, och i första halvlek var han ganska pigg. I andra kom han inte riktigt med i spelet.
Ett mer utförligt omdöme om Shelton sparar Swärdh till efter matchen mot HJK på måndag.
 



BRA!
Denne spilleren er verdt å bruke mye av de mange mill. som vist nok er på vei å strømme in på kontoet til FFK.
Satt og så på tv. De svenske komentatorene satt bare og lo når han fikk ballen. Han parkerte Djurgården-forsvart på en måte du skjeldent ser i fotball. Det var komisk å se på. Helt utrolig fart og explosivitet!!

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 aug 06, 06:16
Tenk å hatt han og West på topp! Da skulle forsvaret få kjørt seg!!!

Håper på pressekonferanse i dag! Orker ikke å vente lenger!

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 aug 06, 08:17
Opprinnelig postet av ffkmufc
Tenk å hatt han og West på topp! Da skulle forsvaret få kjørt seg!!!



Det hadde vært noe det

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 14 aug 06, 10:24
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av ffkmufc
Godt å høre! Nå gleder jeg meg til i morra!

Her har det vel vært snakk om 10 mill så da er det altså over den summen??

Det bør det bli klassespiss av!


Langt langt langt over den summen totalt. Bare Høili har spyttet inn det.


Har fra forholdsvis sikre kilder at summen ligger rundt 22 mill totalt i poolen....
Og at det skal handles nå...

Spennende!

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( ikke for sent enda....)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 aug 06, 11:33
Opprinnelig postet av endre
Så du mener at Hoås eller Toth er bedre enn Mifsud?


Jeg skrev nevneverdig. At han forsterker oss, ja, men ikke så mye at det gjør noe. Ble det klarere nå ??

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 aug 06, 11:43
Jeg kan ikke være enig med deg, så da får vi heller være enig om å være uenig :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 aug 06, 11:52
For å si det sånn, så er Mifsud av en heeeeeeelt annen klasse enn Toth og Hoås! Den gutten kan nå langt, noe ikke gutta vi har kommer til å gjøre.. Hadde vi hatt sjans på Mifsud og en Stor target mann hadde det vært konge, men Mifsud skal jo til utlandet, så han er nok uaktuell.. 
Men at han er god er det ikke akkurat tvil om..

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 aug 06, 11:57
han har jo sagt han vil til utlandet, men han sa også at hvis han får ett tilbud fra LSK vil han vurdere det...
Og da burde han også vurdere andre Norske?!
Og selv om han har skværet om med Uwe, så er det jo generelle gnisninger mellom de..

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 aug 06, 12:15

Han burde ikke være for dyr heller, siden kontrakten hans går ut etter denne sesongen! Pluss at han vil nok være en bra investering med tanke på videresalg etter at han har bøtta inn med mål for oss...
Trur han hadde blitt en hit her hos oss jeg.

 


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 14 aug 06, 12:21
22 mill ja, funker det;) tror dere det meste skal brukes på spillere nå? eller tror dere pengene skal fordeles over flere år?

---------------------------

Dalen


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 aug 06, 12:34
Endret: 14 aug 06, 12:35

Sitter å tenker gjennom noen nordiske spisser nå, å da er det en som slår meg... Ebbe Sand Noen som vet om han har lagt opp? Ser at han er ferdig i Schalke, men ikke at han har funnet seg en ny klubb.. Greit nok at han er 34 år, men han ville uansett herja vilt for oss, det er jeg sikker på!

Ebbe Sand og Mifsud, det kunne blitt bra

Ser nå at han jobber i Silkeborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 aug 06, 12:36
Opprinnelig postet av endre
han har jo sagt han vil til utlandet, men han sa også at hvis han får ett tilbud fra LSK vil han vurdere det...
Og da burde han også vurdere andre Norske?!
Og selv om han har skværet om med Uwe, så er det jo generelle gnisninger mellom de..


LSK har knapt hatt bud på Mifsud. Fjøra sa at de hadde fått et tullebud, og det var alt. Så at han er så veldig ettertrakta er jeg ikke med på.

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 14 aug 06, 12:37
Endret: 14 aug 06, 12:38

Er det ikke nå vi bør hente han cunningham fra USA? ;)

Noen andre: Stian Ohr, Arild Sundgot, Espen Olsen, Patrik Suffo, Marel Baldvisson som scorer mye mål om dagen, vidar martinsen.

 

Mener det er viktig å kjøpe flere gode istedenfor en veldig god..

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 48 av 61 48

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f