Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 47 av 61 47

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 aug 06, 21:59
Endret: 13 aug 06, 21:59
Dette er ikke tull vel, så mye rykter som det har vært her inne

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 aug 06, 22:01
Nei, tror du kan ta det helt med ro her Patrioten... Når flere har fått hørt det, det samme som jeg har hørt, tror jeg det ikke er rykter.. Åååå som jeg gleder meg

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 13 aug 06, 22:02
Endret: 13 aug 06, 22:03
Jeg tror på ingenting før jeg ser det selv!! Er så mye tull folk har sagt her, mens man ikke vet noe i virkeligheten.

Hvis en kilde så er det mer hold i det!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 13 aug 06, 22:03
Så noe mange har hørt, kan ikke være rykter...genialt!

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 aug 06, 22:05
Opprinnelig postet av Planken
Så noe mange har hørt, kan ikke være rykter...genialt!


Satt med den konklusjonen jeg og :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 aug 06, 22:05
Opprinnelig postet av Planken
Så noe mange har hørt, kan ikke være rykter...genialt!


Hehe... Når jeg, keiko99 har hørt det, og hun på jobben har hørt det + han som la ut om innvesteringspoolen har hørt det, tror jeg det er mer enn ett rykte!

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 13 aug 06, 22:07
Å dere er sikre på at ikke det er same kilden som bare er ute å fabler med dere begge?

Fy faen som jeg gleder meg!!!! Men nå gjelder det bare å klare å overtale en av disse klassespissene til å komme å redde oss fra nedrykk da...
Ikke noen mulighet for pressekonferanse i natt...? Orker ikke vente helt til i morra!! Å kjenner jeg det styret her rett, skjer det vel ikke noe på en stund likevel... Men da får vi bare fortsette å spekulere da... Klassespiss, 10 mill.. Hmm.. Synes det høres mer å mer ut som Allbæck jeg! Selv om jeg trur 10 mill nesten er litt drøyt for ham..


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 aug 06, 22:13
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg og har hørt rykter om 10 millioner kroner fra Høili, men er bra hvis det er mer også.. har også hørt at de pengene er øremerket en spiss, hvis ikke dem bruker dem til en spiss, så vil ikke ffk få dem... det var det min kilde hadde hørt om ihvertfall


Rundt 10 mill fra Høili ja. Og han har dermed gått inn med i underkant av halvparten som ligger i poolen.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 06, 22:15
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg og har hørt rykter om 10 millioner kroner fra Høili, men er bra hvis det er mer også.. har også hørt at de pengene er øremerket en spiss, hvis ikke dem bruker dem til en spiss, så vil ikke ffk få dem... det var det min kilde hadde hørt om ihvertfall


Rundt 10 mill fra Høili ja. Og han har dermed gått inn med i underkant av halvparten som ligger i poolen.


Hvis det stemmer, at vi har 20 MNOK til å bruke, håper jeg vi ikke gjør noe forhastet.... Ikke bare kjøpe for å kjøpe... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 aug 06, 22:18
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg og har hørt rykter om 10 millioner kroner fra Høili, men er bra hvis det er mer også.. har også hørt at de pengene er øremerket en spiss, hvis ikke dem bruker dem til en spiss, så vil ikke ffk få dem... det var det min kilde hadde hørt om ihvertfall


Rundt 10 mill fra Høili ja. Og han har dermed gått inn med i underkant av halvparten som ligger i poolen.


Hvis det stemmer, at vi har 20 MNOK til å bruke, håper jeg vi ikke gjør noe forhastet.... Ikke bare kjøpe for å kjøpe... 


Helt enig. Det blir en utrolig krevende å skaffe en angriper som skal gå rett inn og lykkes. Se på Occean i Lsk, de fleste ville nok tippet han mye lenger opp på toppscorerlista. Muligens vil investorpoolen ha et ord med i laget også. De vil vel kanskje tenke seg litt yngre spillere, som mulige salgsobjekter ved neste korsvei.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 13 aug 06, 22:27
Fantastiske nyheter! Måtte dette være rett. Et par skikkelige spisse hadde vært fantastisk. Var letta etter dagens resultater, og denne nyheten gav med forsterket tro!!!

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 aug 06, 22:32
Har ett lite ønske om Mifsud jeg da :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 13 aug 06, 22:33
Hehe, blir jo helt skrudd i hue av alle disse ryktene. 10 mill.. 20 mill... Allbæck.... osv...... Beste er nok å ta de fleste ryktene med en klype salt. Den dagen det er bekreftet fra media og FFK-ledelsen, så skal jeg tro på det.

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 aug 06, 22:45
Endret: 13 aug 06, 22:46
Opprinnelig postet av zippi
Hehe, blir jo helt skrudd i hue av alle disse ryktene. 10 mill.. 20 mill... Allbæck.... osv...... Beste er nok å ta de fleste ryktene med en klype salt. Den dagen det er bekreftet fra media og FFK-ledelsen, så skal jeg tro på det.


Greit at du venter med å tro på det, men det pirrer nok under huden din, og håra reiser seg litt på ryggen:-)

Det er ikke noe rykte fra min side, reine skjære fakta faen!
Glad nå gett La-lalala. Ring meg når du skal på stranda...

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 aug 06, 22:46
MIfsud er god, men veldig lik spilletyper vi har (som er skadet). Men jeg kunne heller tenke meg en Daniel Fredheim Holm type. Gutten er jo et fotballtalent av rang, kom nettopp fra Ullevål nå, c. Og Fredheim vinner veldig mye i lufta, samt at han hadde passet mye bedre i et spillende lag som FFK!

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 aug 06, 22:51
hadde faktisk tanker om å dra sjøl, men orka ikke ta turen ned til t-banen :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 aug 06, 22:53
Du gikk faktisk glipp av en god fotballkamp=) Hvertfall til vålerenga og være. Har vokst opp med klubben, og har sesongbilletter så må jo dra noen ganger, og i dag var den beste på lenge! Men FFK herjer dem jo selvfølgelig;)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 aug 06, 22:54
Opprinnelig postet av ffkmats
MIfsud er god, men veldig lik spilletyper vi har (som er skadet). Men jeg kunne heller tenke meg en Daniel Fredheim Holm type. Gutten er jo et fotballtalent av rang, kom nettopp fra Ullevål nå, c. Og Fredheim vinner veldig mye i lufta, samt at han hadde passet mye bedre i et spillende lag som FFK!


D.F.Holm hadde ikke forsterka vårt lag nevneverdig han heller, dessverre. Heller ikke Mifsud. Men Koren hadde jeg tatt i mot med glede. Men som spisser vil jeg ha inn garantister for mange mål.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 aug 06, 22:58
Så du mener at Hoås eller Toth er bedre enn Mifsud?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 aug 06, 22:58
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffkmats
MIfsud er god, men veldig lik spilletyper vi har (som er skadet). Men jeg kunne heller tenke meg en Daniel Fredheim Holm type. Gutten er jo et fotballtalent av rang, kom nettopp fra Ullevål nå, c. Og Fredheim vinner veldig mye i lufta, samt at han hadde passet mye bedre i et spillende lag som FFK!


D.F.Holm hadde ikke forsterka vårt lag nevneverdig han heller, dessverre. Heller ikke Mifsud. Men Koren hadde jeg tatt i mot med glede. Men som spisser vil jeg ha inn garantister for mange mål.


Er det FFK eller Barcelona du snakker om??


Flat Trådet Nøstet
Side 47 av 61 47

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f