Forsterkninger på vei... Hørt det før??
Jeg er helt enig. Høres for godt ut til å være sant, så jeg tar dette med knusende ro, men interessant om det er noen på barneskolen som har hørt det og ikke bare barnehagen. Kanskje mer troverdig da-:)
Jeg tipper Morgan og Terje kommer til å bli et slagkraftig par i fotballnorge.
Trenger ikke være synsk for å forstå det.........
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Ikke få for store håp nå. Hyggeligere å våkne opp til F-b.no om morgenen å lese om at "Drogba kom med fly i går kveld og rekker trolig kampen mot lillestrøm førstkommende helg". Eller noe sånt..
P.s. (jeg sier du/dere har for store forhåpninger )
Og de er gode venner...
Heia FFK
Opprinnelig postet av Hubro7
spillere i en "annen klasse" enn en halvfet brasilianer.Ronaldo?:-P
Men syntes det virker litt merkelig med at Lyn først dropper E.Olsen for så å sparke Morgan!! Håper ikke at det er Morgan som kansellerte hele driten for så å ta det med seg til FFK...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Men tviler på at detta stemmer, men blir veldig glad hvis det gjør det!
Og hvis vi vi har 10 mill å kjøpe for så satser vi nok på noe bedre enn Espen Olsen!!!
Selger M.R "billig" til Kamma, han skyver E.Olsen på benken, vi kjøper E.O "dyrt".
Dette er rot på høyeste nivå, og dersom dette har ett snev av sanhet bør jammen KTE gå i seg sjøl.
Hadde selvsagt vært flott om T.Høili kom på banen igjen. (Har sagt og mener fortsatt at mye av profesjonaliteten i FFK forsvant med han. )
Dersom disse ryktene er sanne skulle det ikke forundre meg om Morgan A & Terje H allerede nå speider etter ny trener etter dette sesongen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hvis det stemmer at Terje Høili skal spytte inn 10 mill til spillerkjøp blir vi gode i høst!
Men tviler på at detta stemmer, men blir veldig glad hvis det gjør det!
Og hvis vi vi har 10 mill å kjøpe for så satser vi nok på noe bedre enn Espen Olsen!!!
Høres ut som 10 mill. er så mye. Er ikke sikkert man får svære kar`n får den prisen heller. I hvertfall ikke en spiss som er garantist for 10++. Med disse pengene må man vel fortsatt lete blant bosmanspillerne. Kunne man enda lagt på 5 mill. til så hadde det ligna no. Azar Karadaz ligger vel rundt den prisen ( 15 mill. ). Det er på dette nivået jeg kunne tenkt meg å få tak i en spiss.
Er man i tillegg fleksible å sørger for at spilleren kan dra tilbake på kort varsel ved behov, så burde dette være fullt mulig i mange klubber så høyt som i PL! Vet at Brøndby var i dialog med Man Utd angående to lovende spillere, trur dem er på plass tilogmed..
Hadde vi vært litt raskere ute kunne vi kanskje henta Crespo
Den tanken jeg og tenkt. Spilletid i tippeligaen må være gunstig for mange reserver i england
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av FFKgutten
Håper dem henter Roger Risholt
Nå har jeg faktisk sett Roger Risholt spille for AGF Aarhus i sommer, og slik han fremsto i den kampen er han langt fra den "forsterkningen" enkelte tror. Kanhende han har vært skadet for alt jeg vet, men han virket sur, grinete og lite innspirert, og ble helt riktig byttet ut.
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Opprinnelig postet av Fattern
han virket sur, grinete og lite innspirertAkkurat som vanlig MAO.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Opprinnelig postet av innvandrer
under Drillo ja. Før det var Roger den desidert beste spilleren jeg har sett på stadion. Merk,dette er min mening og ikke lansert som fakta
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Opprinnelig postet av Vlad
Opprinnelig postet av innvandrer
under Drillo ja. Før det var Roger den desidert beste spilleren jeg har sett på stadion. Merk,dette er min mening og ikke lansert som fakta
Og han virka ikke sur, grinete og lite inspirert når han var i sin beste form under KTE.
Han var ikke tatt ut på All-start laget som slo Chelsea 1-0 forrige helg.
Merkelig synes jeg.
http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/news/team_news.jsp?ymd=20060810&content_id=68692&vkey=news_rsl&fext=.jsp&team=rsl
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914