Forsterkninger på vei... Hørt det før??
Opprinnelig postet av Lex
Er det hold i det du sier der sarpeleserII?
Costanza: Sløft er ikke ordet... det er helt forferdelig skuffende....flere av årskortplassene blir tomme for hver kamp som går og det er utrolig leit, takket være styret og deres treige arb. når det gjelder spillerkjøp
Lex: "Sløft" er heller ikke ordet, kanskje sløvt du tenker på ;)
Spennende med forsterkning i forsvaret, personlig tror jeg angriperne våre kommer til å løfte seg mye om vi får på plass trygghet i bakre rekker, så med en tidligere Arsenal-keeper og en tidligere Leicsterforsvarer er det lov å håpe på god poenghøsting utover høsten!
---------------------------
2006: CL, RL, "the double"...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
- Patrik har fått et tilbud fra en klubb i Norge, sier Leicesters manager Rob Kelly til klubbens hjemmesider.
- Jeg kommenterer ikke enkeltspillere, sier leder i FFK, Bjørn Jensen til NRK mandag kveld.
Han vil ikke si noe om klubben er i forhandlinger med svensken.
Er vel ikke så mye å lure på dette, han er nok klar i løpet av noen dager
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Vad jag menar är: Patrik "totte" Gerrbrand är för bra för Fredrikstad.
The BAJARE has spoken!
Opprinnelig postet av knullalik
Patrik är en jävligt bra/duktig spelare og, jag menar inget illa/dåligt, men jag tror ikke att han vill spille i tippeligans 2:a sämsta/dåligaste lag! Han säger att han har bra kontakt med Hammarby och kan vara nära en övergång till/spel i "Bajen". Väljer han att gå till/spille i FFK så ska ni vara jävligt lyckliga/glada!
Vad jag menar är: Patrik "totte" Gerrbrand är för bra för Fredrikstad.
The BAJARE has spoken!
Hvorfor spiller da Rami Shaaban Fredrikstad egentlig??
Det jeg mener er at ingenting er umulig,bare mann satser
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Det triste er at han har helt rett i at vi i øyeblikket er tippeligaens nest dårligste lag. Det er i det minste godt å se at det jobbes med skikkelige forsterkninger.
Opprinnelig postet av keiko99
fb.no har også om denne spilleren
Bedre sent enn aldri, de er trege med nyheten.
Iflg Fotbolldirekt.com, ser det jo ut som om FFK ligger forran Hammarby i kampen om denne spilleren da! Det som også er gledelig å se, er at alle som omtaler spilleren, mener han er en klippe i midtforsvaret. En slik spiller sammen med Raijo, ville ikke vært så dumt Sjekk denne http://fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=20128
Her står det at Fredrikstad ligger lengst fremme i kampen om signaturen til spilleren fra Leicester...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Etter hva som blir sagt om denne spilleren, virker ikke det som kvantitet! Jeg har troa på at FFK får en skikkelig fighter i bakre rekker ved å kjøpe denne spilleren! Ettersom Hammarby også har to kvalitets stoppere fra før, tror jeg ikke han går dit! Vil vel helst komme til en klubb hvor han har plass i første elleveren! Jeg har aldri sett spilleren live, så jeg vet ikke, men magefølelsen sier at han er god
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 01 aug 06, 11:40
Endret: 01 aug 06, 11:42
Opprinnelig postet av matkri
Etter hva som blir sagt om denne spilleren, virker ikke det som kvantitet! Jeg har troa på at FFK får en skikkelig fighter i bakre rekker ved å kjøpe denne spilleren! Ettersom Hammarby også har to kvalitets stoppere fra før, tror jeg ikke han går dit! Vil vel helst komme til en klubb hvor han har plass i første elleveren! Jeg har aldri sett spilleren live, så jeg vet ikke, men magefølelsen sier at han er god
Og dessuten bruker Hammarby nå en god del penger på å kjøpe Nkleko fri fra Viking. Selv om han er spiss og de i forveien har gode midtstoppere, så satser de nok ikke alverden på å få signet Patrik.
Jeg tipper han er klar for FFK innen et par dager og spiller midtstoper sammen med Tronseth på mandag.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tyder jo på at FFK ledelsen fortsetter å jage spillere som ingen andre vil ha og at de velger kvantitet fremfor kvalitet. Eller...?
Hvem vil du egentlig ha før du er fornøyd? John Terry kanskje?
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tyder jo på at FFK ledelsen fortsetter å jage spillere som ingen andre vil ha og at de velger kvantitet fremfor kvalitet. Eller...?
Hvem vil du egentlig ha før du er fornøyd? John Terry kanskje?
Jeg har vel på følelsen at kanogvetalt var litt sarkastisk...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Patrioten
takk det sammeOpprinnelig postet av keiko99
fb.no har også om denne spilleren
Bedre sent enn aldri, de er trege med nyheten.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914