Forsterkninger på vei... Hørt det før??
Istedenfor å gi folk falske forhåpninger om at det skal komme en spiss idag,så syntes jeg heller de bør vente med å sette ut noe som helst i media før spilleren er klar...
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg tipper det er Rune Langehva skal vi med en som ikke er klar føre neste år
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av endre
skal nok ikke se bort ifra at han spøka litt her heller da.. er ikke akkurat lenge siden Lange signa heller da.. er jo ganske mange forskjellige forslag som popper opp akkurat nådu det skjønte jeg, men jeg må jo høre tilbake hva vi skal med en som ikke er klar for noe fotball føre neste år...
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av endre
skal nok ikke se bort ifra at han spøka litt her heller da.. er ikke akkurat lenge siden Lange signa heller da.. er jo ganske mange forskjellige forslag som popper opp akkurat nådu det skjønte jeg, men jeg må jo høre tilbake hva vi skal med en som ikke er klar for noe fotball føre neste år...
tull...skulle bare ha et innlegg til på samvitigheten du
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av Shadar
Ut i fra mine kilder har han vel ikke gitt seg helt med fotball og skal visst være aktuell :)
hehehe...det skal du så absolutt ikke se bort ifra
PÅL
Dette er det siste som står på fredrikstadfk sine sider om Miikka Multaharju som er på prøvespill. Kanskje er det han som er den nye spilleren Bjørn Jensen snakka om?? Da blir jeg i så fall skuffa, hadde håpa på en skikkelig måltyv eller værtfall en som hever laget betraktelig!
Finnen var mannen som skulle kommet i går!
Døm jobber med 2 andre forsterkninger også
Opprinnelig postet av ffkmufc
Kanskje finnen på 1,83 og 72 kilo er typen FFK leter etter. Han kan også brukes som ren spiss i følge media.
Dette er det siste som står på fredrikstadfk sine sider om Miikka Multaharju som er på prøvespill. Kanskje er det han som er den nye spilleren Bjørn Jensen snakka om?? Da blir jeg i så fall skuffa, hadde håpa på en skikkelig måltyv eller værtfall en som hever laget betraktelig!
I likhet med deg så blir jeg skuffa også. Hva hjelper det at han har 6 landskamper. Tero Koskela hadde vel noen få han også, så det teller svært lite. Så jeg håper at det ikke blir noen signing med denne finnen. Vær så god å let etter en annen. Please.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Forsterkninger i dag?
FFK jobber intenst med å skaffe kapital til to, tre spillere som skal styrke laget. All tilgjengelig kapital skal brukes, men først må spillerne overbevise på trening.
http://www.demokraten.no/lokalsport/article2209079.ece
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av innvandrer
Lurer på hva Viking "kicket" på. Han spillte jo sin beste kamp, og likevel ville de ikke ha han...
Det kom fram en del ting i artiklen:
-ikke den typen de leter etter
-usikkerhet om hans stabilitet over tid
-Viking måtte ta en rask avgjørelse og valgte å si nei
Det betyr selvsagt ikke at spilleren ikke vil kunne bli en schläger i FFK...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914