Forsterkninger på vei... Hørt det før??
Opprinnelig postet av super
angående den finnen så var han vel ikke god nok for hamkam etter det jeg har lest... ingen link...De droppet han etter treningskamp mot FC Kjøbenhavn - les her. De var forholdsvis fornøyd med han på trening før kampen, og ga han en sjanse - les her. Da bør han ikke være god nok for oss heller.
---------------------------
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Jeg vet absolutt ingenting om denne spilleren, men det er fullt mulig å prestere bra i en klubb og dårlig i en annen.
Kommer mye ann på om spillestilen hans passer resten av laget.
Opprinnelig postet av JJunior
Om han ikke passer inn i HamKam, så er vel ikke det noen automatikk i at han ikke passer inn i FFK??Tjærnås betraktet han som en kantspiller som er best uten ball, og slurver en del med ballen. Hvis det stemmer, så er det vel ikke helt det vi trenger akkurat nå. Høres ihvertfall ikke nødvendigvis ut som en spiller som går rett inn på første 11`ern.
Jeg vet absolutt ingenting om denne spilleren, men det er fullt mulig å prestere bra i en klubb og dårlig i en annen.
Kommer mye ann på om spillestilen hans passer resten av laget.
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Miikka Multaharju trener med FFK
Han tipset jeg FFK om , så fort Ham-Kam ikke ville ha han.
Dere har bra kontaktnet FFK, smiler.
Dette er forresten et Ringberg deja-vu!!!
Ikke god nok for HamKam,men blomster i FFK...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
På nett finner jeg ham kun omtalt som høyreving...
Jeg hadde ikke håpet at det var denne plassen som ble prioritert men....
Opprinnelig postet av JJunior
På nett finner jeg ham kun omtalt som høyreving...
Jeg hadde ikke håpet at det var denne plassen som ble prioritert men....
Det samme fant jeg ut, regnes kanskje som erstatter for West da. Men hadde håpa at andre plasser blei prioritert først!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Fjedjik
Dette er vel ikke spilleren som kunne spill spiss/ving som skulle gå rett inn på laget????
Nei det er en annen, som ikke skal på prøvespill, men signeres i dag hvis alt går i orden!
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det bekreftet,Så det er du som er ansvarlig for at vi kanskje henter en middelmådig finne som var for dårlig for superlaget Ham-Kam?
Opprinnelig postet av Costanza
Nå er det bekreftet,
Dere har bra kontaktnet FFK, smiler.Så det er du som er ansvarlig for at vi kanskje henter en middelmådig finne som var for dårlig for superlaget Ham-Kam?
Han virket jo lovende, i hvertfall det Tjernås uttalte.
Nå er det bekreftet,Er det noe galt med min maskin, eller har den nyheten blitt fjernet fra FredrikstadFK.no? Linken fungerer ikke, og forsiden til fredrikstadFK.no har heller ingen artikkel om ham..?
#18™
Opprinnelig postet av Magic18
Nå er det bekreftet,Er det noe galt med min maskin, eller har den nyheten blitt fjernet fra FredrikstadFK.no? Linken fungerer ikke, og forsiden til fredrikstadFK.no har heller ingen artikkel om ham..?
Får ikke håpe denne spilleren kommer. For han trenger vi ikke. Jeg vil ha forsterkninger, ikke mer stallfyll. Istedenfor stallfyll, kan vi heller flytte opp juniorer.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Men artikkelen er tydeligvis ikke aktiv enda....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914