Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 61 44

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 12 aug 06, 00:17
[quote=Kongerapærn]
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av ffkmufc

Forøvrig så kommer det en negativ artikkel i morgen i Fredrikstad Blad, vedr. Morgan Andersens inntredelse i FFK, men det er vel ikke annet å forvente at det vil storme litt rundt ham nå i starten av hans FFK karriere. 
Men jeg tror nok tiden vil vise at FFK her har vært modige og gjort et klokt valg


Og her er den

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060812/FFK/108120026/1009


Om Morgan ikke er "rett menn" for klubben, er f... ikke Arne Nyhaug det heller

Han er vel rett og slett redd for Morgan tenker jeg...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 00:27
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Det var faktisk meningen at det skulle vært en pressekonferanse i kveld kl. 19.00, men den ble utsatt.

Temaet i pressekonferansen skulle vært om klubbens økonomi, og det som skulle vært formidlet og som nå kommer litt senere, er visstnok av meget positiv karakter for klubben.

Den store spissforsterkningen vi nå går og venter på er nesten i boks, men det skal ikke være snakk om en Svensk spiller, men en Engelsk.

Forøvrig så kommer det en negativ artikkel i morgen i Fredrikstad Blad, vedr. Morgan Andersens inntredelse i FFK, men det er vel ikke annet å forvente at det vil storme litt rundt ham nå i starten av hans FFK karriere. 
Men jeg tror nok tiden vil vise at FFK her har vært modige og gjort et klokt valg


Høres spennende ut, både det med økonomien og det med den engelske spilleren. Vet du om dette er et lån eller et kjøp? Et kjøp vil jo være bra, men tror faktisk at et lån vil gi oss en bedre spiller, en aldri så liten magefølelse bare. Bare det ikke er Mads Timm som gjør sitt tredje forsøk i Tippeligaen, hvis han fortsatt er i Manchester Utd.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 12 aug 06, 00:28
Er vel ikke noe å bry seg om, at en gammal gubbe trekker seg ut, er mer spent på den engelske spissen jeg.
Er i utgangspunktet litt skeptisk til å hente engelske spillere til Norge, kommer ihverfall ikke på noen i farta som har slått til i tippeligaen tidligere.
Jeg tenker sånn at hvis spilleren holder det nivået vi ønsker, burde han være god nok for en championship-klubb, og da er det jo litt merkelig hvis han heller går til Norge eller?
Kan jo være snakk om en lovende ungutt som er i stallen til en PL-klubb som blir utlånt muligens?
Blir veldig spennede å se hva som dukker opp ihvertfall...

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 12 aug 06, 00:32
Endret: 12 aug 06, 00:34
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Det var faktisk meningen at det skulle vært en pressekonferanse i kveld kl. 19.00, men den ble utsatt.

Temaet i pressekonferansen skulle vært om klubbens økonomi, og det som skulle vært formidlet og som nå kommer litt senere, er visstnok av meget positiv karakter for klubben.

Den store spissforsterkningen vi nå går og venter på er nesten i boks, men det skal ikke være snakk om en Svensk spiller, men en Engelsk.

Forøvrig så kommer det en negativ artikkel i morgen i Fredrikstad Blad, vedr. Morgan Andersens inntredelse i FFK, men det er vel ikke annet å forvente at det vil storme litt rundt ham nå i starten av hans FFK karriere. 
Men jeg tror nok tiden vil vise at FFK her har vært modige og gjort et klokt valg


Høres spennende ut, både det med økonomien og det med den engelske spilleren. Vet du om dette er et lån eller et kjøp? Et kjøp vil jo være bra, men tror faktisk at et lån vil gi oss en bedre spiller, en aldri så liten magefølelse bare. Bare det ikke er Mads Timm som gjør sitt tredje forsøk i Tippeligaen, hvis han fortsatt er i Manchester Utd.


Hvis det er så at nasjonaliteten til spilleren som er engelsk, kan vi vel være trygge på at det ikke er Timm, mener han er dansk.
Enig med deg, tror lån er det beste når det gjelder England.
F.eks Lee Barnard i Tottenham er jeg sikker på hadde putta bra med mål for FFK.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 06, 00:54
Jepp, Mads Timm er dansk som få. Bare trakk fram han som et eksempel på en jeg ikke vil ha hit på lån, som spiller i England :p

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 12 aug 06, 02:10
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Jepmaster
Cunningham scoret 2 til i natt! Han skulle jeg gjerne sett i FFK altså! 

Han var ikke tatt ut på All-start laget som slo Chelsea 1-0 forrige helg.
Merkelig synes jeg.

http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/news/team_news.jsp?ymd=20060810&content_id=68692&vkey=news_rsl&fext=.jsp&team=rsl




Helt klart.. Kanskje Brian kan få opp humøret litt med en gammel kompis også?? på treninga idag satt han helt alene og deppa


Syns synd på Brian jeg

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 06, 02:15
1 av 3 riktige hittil det SA1. Satser på at du tar de to neste også

Forresten, hvor får du all denne informasjonen fra? Skjønner at du ikke vil oppgi kilden din men likevel, hehe

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 12 aug 06, 02:24
Hørte noen rykter i kveld om at Høili kan være på vei inn i manesjen igjen, og skal være villig til å legge et beløp opp i mot 10 millioner på bordet, om den rette spilleren (spiss) dukker opp.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 06, 07:10
Blir spennende å se hvem denna engelske spilleren er!
Håper det er en stor og stek spiss som scorer masse mål! Da kan vi spille 4 4 2 med han og Tarik på topp!

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 12 aug 06, 10:28
Endret: 12 aug 06, 10:28
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Den store spissforsterkningen vi nå går og venter på er nesten i boks, men det skal ikke være snakk om en Svensk spiller, men en Engelsk.


Hvis du har info om at det skal være en engelsk spiss og jeg har hørt om at de er i samtaler med GAIS, så kan vi jo gjette på at spilleren heter James Keene og er på utlån fra Portsmouth...

Se info om han her:
 http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/4FE4D3259E964606C1257118006DA238

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 aug 06, 10:38
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Den store spissforsterkningen vi nå går og venter på er nesten i boks, men det skal ikke være snakk om en Svensk spiller, men en Engelsk.


Hvis du har info om at det skal være en engelsk spiss og jeg har hørt om at de er i samtaler med GAIS, så kan vi jo gjette på at spilleren heter James Keene og er på utlån fra Portsmouth...

Se info om han her:
 http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/4FE4D3259E964606C1257118006DA238


Virket jo spennende nok han. Men han har ikke mer enn to mål mer enn Toth (og færre assists) på like mange kamper i følge statistikken på siden du linket til. 

Jeg vet det er vanskelig å finne en spiss som presser inn 15 mål per sesong, men vi bør ikke hente en spiller som "kanskje" klarer ti.

Dersom en "kanskje-mer-enn-10-mål"-spiss koster oss 10 millioner vil jeg heller bruke 10 millioner på en skikkelig bra defensiv, men kreativ, midtbanespiller...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 06, 13:16
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Den store spissforsterkningen vi nå går og venter på er nesten i boks, men det skal ikke være snakk om en Svensk spiller, men en Engelsk.


Hvis du har info om at det skal være en engelsk spiss og jeg har hørt om at de er i samtaler med GAIS, så kan vi jo gjette på at spilleren heter James Keene og er på utlån fra Portsmouth...

Se info om han her:
 http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/4FE4D3259E964606C1257118006DA238


Virket jo spennende nok han. Men han har ikke mer enn to mål mer enn Toth (og færre assists) på like mange kamper i følge statistikken på siden du linket til. 

Jeg vet det er vanskelig å finne en spiss som presser inn 15 mål per sesong, men vi bør ikke hente en spiller som "kanskje" klarer ti.

Dersom en "kanskje-mer-enn-10-mål"-spiss koster oss 10 millioner vil jeg heller bruke 10 millioner på en skikkelig bra defensiv, men kreativ, midtbanespiller...


Får vi han skal du ikke være bekymret for om han er god nok, han får skryt så det holder i Sverige.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 06, 13:19
Han høres jo god ut. Har premier league erfaring og alt!
Likte godt å lese at det var en målfarlig spiss som var rask og arbeidsom!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 06, 13:25
Jeg får en telefon fra en kilde i løpet av dagen om denne spilleren, håper den er positiv og at han er på vei hit, vi hållar tummarna poijakar.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 aug 06, 14:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg får en telefon fra en kilde i løpet av dagen om denne spilleren, håper den er positiv og at han er på vei hit, vi hållar tummarna poijakar.


skriv til oss så fort du hører noe da patrioten!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 aug 06, 15:57
Denne spilleren har jo nesten akkurat dratt til Gais på lån fra Portsmouth, så at han er på vei til FFK høres ganske utenkelig ut.
 

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 12 aug 06, 16:12
samme tenkte jeg over.Hvis han er på utlån til Gais, så kan vel ikke FFK kjøpe han under utlån?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 12 aug 06, 16:57
Kanskje han synes det blir litt for flaut når venner og kjente i England spør ham om hvilken klubb han spiller for nå...? ;-)

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 12 aug 06, 17:03
Opprinnelig postet av TheDude
Kanskje han synes det blir litt for flaut når venner og kjente i England spør ham om hvilken klubb han spiller for nå...? ;-)


Hehe...ja, det kan jo få fart i uønskede spekulasjoner og rykter :)

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 12 aug 06, 17:42
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvis Allbäck signerer for FFK skal jeg personlig svømme fra Jæren til Hvaler!

Er glad jeg er en av dem som ikke sitter med slike "sikre kilder", må være utrolig irriterende å tro man vet noe, legge det ut, for så å finne ut at alt er oppspinn, samtidig som det sikkert er utrolig vanskelig å holde tett opp ryktene man får, ettersom det sitter en gjeng spisshungrige folk på forumet her og bare venter på en god nyhet...



Jeg tror det blir en lang svømmetur på deg om du står ved dine ord FFK1903! Husk å skaffe følgebåt.   Allbäck kommer...

---------------------------

Vin og blomster på bordet...



Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 61 44

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340