Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 43 av 61 43

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 aug 06, 14:59
Opprinnelig postet av frekkrik
En annen mulighet kan jo være at FCK har dårlig råd

Årets vits


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 11 aug 06, 15:02
Endret: 11 aug 06, 15:03
Opprinnelig postet av frekkrik
Kanskje de var Hamar`s svar på keiko
Uansett, bedre med Olsen enn ingen ny!!


Off topic: Den kunne du spart deg for frekkrik. Nedlatende, personangrep og off topic. Var nettopp slikt som det skulle strammes inn på her.

On/off  topic:
Dette er en ryktetråd, og da må det være rom for rykter. Det får vi tåle. Og det er vel ingen tvil om at det jobbes med en spiss. Men samtidig må det gå an å ta litt selvsensur. Når man refererer til sikre kilder og bruker store bokstaver der man hevder at FFK HAR KJØPT EN KLASSESPISS, blir også fallhøyden stor, spesielt når ryktet ikke viser seg å stemme. Kanskje heller høre om noen andre har hørt det samme neste gang og ikke kategorisk slå fast dette?

On topic: 
Ble litt interessert i ryktet om at det jobbes med en eller to spillere i svensk toppserie. Noen som har hørt noe mer? Noen som kan ta seg tid til å hoste opp noen navn vi kan spekulere i?

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 aug 06, 15:02
Opprinnelig postet av frekkrik
En annen mulighet kan jo være at FCK har dårlig råd etter mange spillerkjøp og må selge Allbæck for å kunne høyne budet på Ailton! Hehe.. Morsomt å sitte å spekulere litt for seg selv gitt


Nesten like sansynelig at Høiili er konk...

---------------------------

Jeg kjenner jeg begynner å bli mindre og mindre tolerant overfor mennesker som til enhver tid vet best, men som når alt kommer til alt faktisk ikke vet noe som helst...


God bedring Enerly


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 11 aug 06, 15:14
Endret: 11 aug 06, 15:17
Lurer litt på Petter F. Olsen jeg, som det har blitt nevnt tidligere i denne tråden er Odd etter ham.
Mener forresten å huske at FFK prøvde å få tak i ham den gangen han gikk til sverige også.
Mitt innrtkk av ham er at han virker litt "vanskelig" som person, men han har bevist at han kan score mål både i tippeligaen og Elitserien.

www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126265

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 11 aug 06, 15:21
Svenske spisser i bevegelse:

Örebro SK fortsätter att testa anfallare. I går lämnade förre IFK Göteborgs- och Assyriska-anfallaren Kabba Samura klubben efter att ha tränat med laget i tre dagar. Återstår att se om det innebär att det blir något kontrakt för honom.
- Han har en hel del kvaliteter som vi behöver för att stärka vår trupp, säger assisterande tränaren Urban Hammar till Nerikes Allehanda. 

Kevin Amuneke tycks ha gjort sitt i Landskrona BoIS. Klubben vill sälja honom och i går var han inte ens med B-laget.
- Nej, Kevin vill inte vara kar och vi jobbar på en försäljning, det kan jag ärligt säga, säger BoIS-ordföranden Kenneth Håkansson till Helsingborgs Dagblad.

---------------------------

Any given sunday


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 11 aug 06, 15:23
Opprinnelig postet av A.Scheie


On topic: 
Ble litt interessert i ryktet om at det jobbes med en eller to spillere i svensk toppserie. Noen som har hørt noe mer? Noen som kan ta seg tid til å hoste opp noen navn vi kan spekulere i?


Jeg nevnte ikke hvilke klubber det var fordi jeg ikke er like sikker på kilden min der, men skitt au. Hvis vi skal spekulere så KAN de nevnte klubbene være Hammarby og GAIS.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 aug 06, 15:38
Først Scheie: Den med Keiko var litt humoristisk ment at keiko ikke akkurat var markus største fan, slik hamar sikkert har en del som ikke liker Olsen... Garantert noen som liker han der oppe å.. Var ikke noe verre enn det

Så det med Køben, greit at de sikkert driter penger, men en grense for spilerkjøp har nok dem fått å.. Om ikkejeg tar feil har de handlet en del dyrt i det siste.. Å det ville være rart om de holder igjen på penger når det gjelder Ailton, dersom det er en spiller de så sårt ønsker... Nå kan det jo seff være at han rett å slett bare ikke er til salgs, men det tviler jeg på! Alle er til salgs for enhver pris!

Så Petter Furuset Olsen! Han satt jeg akkurat å tenkte på å! Han kan da være noe? Antakelig på vei bort, ha spiller i Sveige og har vel klart å markere seg rimelig bra der borte.. Om det er muligheter for Odd, så har jammen meg vi GODE muligheter!

Mener fortsatt Ailton hadde vært konge

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 11 aug 06, 15:41
Kabba Samura er ihvertfall mesterlig god på Fm uten at det er noen umidelbar anbefaling. kjøpte ham til FFk og mannen kviterte med 37 mål totalt før han ville bort og av alle ting gikk til Lillestrøm for syke 80 millioner. hehe

Litt mer on-topic. I virkeligheten er han vel ganske rask med godt rykk, men ikke på West nivå, tror dog han er en litt mer treffsikker avslutter( ikke at det skal så mye til).

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 11 aug 06, 15:48
Etter at BøgeJon kastet et par klubber ut i lufta, måtte jeg jo ta en kjapp titt innom hjemmesidene deres...

Det som slo meg er at Furuseth Olsen har scoret "hele" 8 mål på litt over 50 kamper i svenske eliteserien. Det var i og for seg ikke fryktinngytende. MEN: Han er visstnok mest blitt brukt som midtbanespiller. Må si jeg er skeptisk til om han vil være den rette spilleren på topp for FFK. Menmen...  Den som lever får se....

Ellers så er jo Nklehko omtrent klar for Hammarby. Om et slikt kjøp åpner for å slippe en annen spiss eller om det rett og slett er en erstatning for Björn Runström som har gått til Fulham er vanskelig å si....

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 aug 06, 16:02
Opprinnelig postet av A.Scheie
Etter at BøgeJon kastet et par klubber ut i lufta, måtte jeg jo ta en kjapp titt innom hjemmesidene deres...

Det som slo meg er at Furuseth Olsen har scoret "hele" 8 mål på litt over 50 kamper i svenske eliteserien. Det var i og for seg ikke fryktinngytende. MEN: Han er visstnok mest blitt brukt som midtbanespiller. Må si jeg er skeptisk til om han vil være den rette spilleren på topp for FFK. Menmen...  Den som lever får se....

Ellers så er jo Nklehko omtrent klar for Hammarby. Om et slikt kjøp åpner for å slippe en annen spiss eller om det rett og slett er en erstatning for Björn Runström som har gått til Fulham er vanskelig å si....


Ble ikke Furuseth Olsen brukt mest som kantspiller når han spilte i Norge ?? Mener å huske det, men mulig jeg tar feil.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 06, 16:12
Hvis Allbäck signerer for FFK skal jeg personlig svømme fra Jæren til Hvaler!

Er glad jeg er en av dem som ikke sitter med slike "sikre kilder", må være utrolig irriterende å tro man vet noe, legge det ut, for så å finne ut at alt er oppspinn, samtidig som det sikkert er utrolig vanskelig å holde tett opp ryktene man får, ettersom det sitter en gjeng spisshungrige folk på forumet her og bare venter på en god nyhet...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 aug 06, 16:14
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvis Allbäck signerer for FFK skal jeg personlig svømme fra Jæren til Hvaler!

Er glad jeg er en av dem som ikke sitter med slike "sikre kilder", må være utrolig irriterende å tro man vet noe, legge det ut, for så å finne ut at alt er oppspinn, samtidig som det sikkert er utrolig vanskelig å holde tett opp ryktene man får, ettersom det sitter en gjeng spisshungrige folk på forumet her og bare venter på en god nyhet...


da håper jeg du kontakter tv2 først, jeg vil gjerne følge den svømmeturen fra sofaen hjemme.....  håper jeg får se deg svømme!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 aug 06, 18:08
Opprinnelig postet av Oslo
Opprinnelig postet av benksliter`n
Går rykte om at det er pressekonferanse idag.
FFK HAR HENTET EN KLASSESPISS!!!!!! :-)))
Følg med på radion folkens ;-)


Keiko, Patrioten, Snæbbus.....er det noe hold i dette...dere som har "kontakter"?


Jeg er ikke oppdatert på hva som har skjedd i løpet av dagen i dag, fordi jeg har vært opptatt i hele dag med å få kona mi trygt hjem fra Filippinene via London.

Men at det er en klassespiss på vei er nok riktig, det er ihvertfall det de har jobbet intenst med nå i det siste

Men jeg er ganske sikker på at denne klassespissen ikke heter Allback og kommer fra FC København og jeg er også ganske sikker på at det ikke er innkalt til noen pressekonferanse i kveld.

Men når det er sagt, så tror jeg en pressekonferase kan være nært forestående.

Forøvrig er det 2. lagskamp ikveld, så jeg får heller ta meg en tur for å høre om det har skjedd noe nytt i dag.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 aug 06, 18:39
Moro å høre at det jobbes med spiss, men det visste vi jo fra før!
Syns det bør være litt mere hold i ryktene før man sier at det er helt sikkert at det blir pressekonferanse i dag!
Må tenke på nervene til oss som leser her veit du..

Men siden det jobbes så intenst så kanskje vi har ny spiss klar i starten av neste uke!

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 11 aug 06, 19:27
Endret: 11 aug 06, 19:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av A.Scheie
Etter at BøgeJon kastet et par klubber ut i lufta, måtte jeg jo ta en kjapp titt innom hjemmesidene deres...

Det som slo meg er at Furuseth Olsen har scoret "hele" 8 mål på litt over 50 kamper i svenske eliteserien. Det var i og for seg ikke fryktinngytende. MEN: Han er visstnok mest blitt brukt som midtbanespiller. Må si jeg er skeptisk til om han vil være den rette spilleren på topp for FFK. Menmen...  Den som lever får se....

Ellers så er jo Nklehko omtrent klar for Hammarby. Om et slikt kjøp åpner for å slippe en annen spiss eller om det rett og slett er en erstatning for Björn Runström som har gått til Fulham er vanskelig å si....


Ble ikke Furuseth Olsen brukt mest som kantspiller når han spilte i Norge ?? Mener å huske det, men mulig jeg tar feil.


Etter det jeg kan huske, spilte han ihverfall spiss i Eik, scoret en del mål der, og han spilte vel en del kamper som spiss for Brann.(10 mål i sin første sesong.)
Menerr å huske at imponerte veldig for Øster før han gikk til bajen? Der også mener jeg at han scorte bra med mål og var inne på toppscorerlista ihvertfall.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 aug 06, 22:03
Opprinnelig postet av ffkmufc
Moro å høre at det jobbes med spiss, men det visste vi jo fra før!
Syns det bør være litt mere hold i ryktene før man sier at det er helt sikkert at det blir pressekonferanse i dag!
Må tenke på nervene til oss som leser her veit du..

Men siden det jobbes så intenst så kanskje vi har ny spiss klar i starten av neste uke!


Det var faktisk meningen at det skulle vært en pressekonferanse i kveld kl. 19.00, men den ble utsatt.

Temaet i pressekonferansen skulle vært om klubbens økonomi, og det som skulle vært formidlet og som nå kommer litt senere, er visstnok av meget positiv karakter for klubben.

Den store spissforsterkningen vi nå går og venter på er nesten i boks, men det skal ikke være snakk om en Svensk spiller, men en Engelsk.

Forøvrig så kommer det en negativ artikkel i morgen i Fredrikstad Blad, vedr. Morgan Andersens inntredelse i FFK, men det er vel ikke annet å forvente at det vil storme litt rundt ham nå i starten av hans FFK karriere. 
Men jeg tror nok tiden vil vise at FFK her har vært modige og gjort et klokt valg

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 11 aug 06, 22:06
Tipper det økonomiske har noe med Høili og gjøre..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 11 aug 06, 22:24
Opprinnelig postet av Erlend20
Tipper det økonomiske har noe med Høili og gjøre..
Det kan jeg nesten sette en krone på, hehe

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 12 aug 06, 00:06
[quote=Snæbbussaristokrat 1]
Opprinnelig postet av ffkmufc

Forøvrig så kommer det en negativ artikkel i morgen i Fredrikstad Blad, vedr. Morgan Andersens inntredelse i FFK, men det er vel ikke annet å forvente at det vil storme litt rundt ham nå i starten av hans FFK karriere. 
Men jeg tror nok tiden vil vise at FFK her har vært modige og gjort et klokt valg


Og her er den

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060812/FFK/108120026/1009

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 12 aug 06, 00:09
Endret: 12 aug 06, 00:11
Uansett med Morgan....- han har vist seg å være en standhaftig type. Fy f... det har blåst rundt øra pån.
Og det har han garantert  kommet styrka ut av, som han overfører til FFK.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 43 av 61 43

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340