Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 61 29

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 aug 06, 09:56
Opprinnelig postet av matkri
Er det sikkert at Espen Olsen er gått til Lyn? I følge Vg, har spilleren takket ja til en annen klubb, men det kommer ikke frem hvilket lag han har sagt ja til! Vi trenger sårt en spiss til!
ta med link neste gang da jeg må si går han til FFK eller lyn tro

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 aug 06, 10:16
Dette lukter kvalitet.
FFK har nå slik jeg ser det ett kvalitetsmidtstopperpar, kanskje ett av TL`s absolutt beste.
Dersom FFK klarer å hente inn en kvalitetsspiller til så kan det begynne å se bra ut.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 02 aug 06, 11:49
Det er snakket om en spiss ganske lenge nå, men er det noen som vet hva som er aktuelt for klubben? Olsen er ikke lenger aktuell på grunn av overgang til Lyn, mens Strand, kunne vært klar, men FFK ville vente fordi de hadde en annen i kikkerten! Lurer fælt på om de klarer å følge opp kjøpet de netopp har gjort. Klarer de det, kan det faktisk lukte topp 5 her

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 02 aug 06, 11:51
Endret: 02 aug 06, 16:11
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av wergis
nå vet ikke jeg helt åssen standard det er på ligaen der over, men kan vel tenkes at den ligger rundt samme nivå som her hjemme.. 
Men Cunningham er hvertfall en jeg mer en gjerne ser i FFK drakta..

Nivået i den amerikanske ligaen pr. i dag tror jeg faktisk er litt høyere enn den norske.


Kan nok være. Usa imponerte meg i vm med utrolig  god fysikk og vilje.Synd de ikke slo italia

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 02 aug 06, 11:58
???

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 aug 06, 14:34
Håper virkelig de holder samme nivå når det gjelder spissigning også. Gjerne en knalltøff spiss i fra øyriket.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 aug 06, 15:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Håper virkelig de holder samme nivå når det gjelder spissigning også. Gjerne en knalltøff spiss i fra øyriket.



Det er vel heller tvilsomt siden de skal ha to spisser på prøve, da bugner det vel ikke kvalitet, eller?

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 02 aug 06, 15:50
Endret: 02 aug 06, 15:53
http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/sights/index.jsp?club=rsl    her kan dere se målene til cunningham i år. Han skulle vi kjøpt når mulighteten var der. Her er det bare å finne penger.

Var han ikke en kompis av West!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 aug 06, 15:57
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av wergis
nå vet ikke jeg helt åssen standard det er på ligaen der over, men kan vel tenkes at den ligger rundt samme nivå som her hjemme.. 
Men Cunningham er hvertfall en jeg mer en gjerne ser i FFK drakta..

Nivået i den amerikanske ligaen pr. i dag tror jeg faktisk er litt høyere enn den norske.


Denne spilleren var jeg tvilandes til, inntil du viste meg svart på hvit hva han sto for, og da ble jeg positiv til`n med en gang.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 02 aug 06, 16:11
Opprinnelig postet av Jepmaster
http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/sights/index.jsp?club=rsl    her kan dere se målene til cunningham i år. Han skulle vi kjøpt når mulighteten var der. Her er det bare å finne penger.

Var han ikke en kompis av West!


Helt enig med deg her.. Her er det bare å finne fram penger!!
Han scorer pene mål,og har mange lure løp...
Må innrømme at det var klasse over åttende og niende målet han scoret 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 aug 06, 16:16
Opprinnelig postet av Jepmaster
http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/sights/index.jsp?club=rsl    her kan dere se målene til cunningham i år. Han skulle vi kjøpt når mulighteten var der. Her er det bare å finne penger.

Var han ikke en kompis av West!


Skulle likt å sett denne spillere gjøre det samme i FFK-drakt, for de målene der var det klasse over. Men nå er det jo ikke gitt at han får til det samme i norsk serie, MLS er vel mer teknisk enn den fysiske norske serien. Men for all del, han kunne sikkert utrettet en hel del for FFK om han spiller slik han gjorde på de snuttene der.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 aug 06, 17:01
Han var det klasse over ja. Litt for dyr kanskje, om ikke han vil spille med West i Norge da..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 aug 06, 17:05
Opprinnelig postet av danan2
Han var det klasse over ja. Litt for dyr kanskje, om ikke han vil spille med West i Norge da..


I såfall så blir det lenge til, for West er ute resten av sesongen.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 02 aug 06, 17:05
http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/players/bio.jsp?team=rsl&player=cunningham_j&playerId=cun444955&statType=current


Han er visst bytte bort i tidligere klubbene!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 aug 06, 17:18
Opprinnelig postet av Jepmaster
http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/players/bio.jsp?team=rsl&player=cunningham_j&playerId=cun444955&statType=current


Han er visst bytte bort i tidligere klubbene!


Bytte med Wiig kanskje ??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 aug 06, 22:01

–Nå har vi fått inn midler som gjør at sjansene øker betraktelig for å nå årets mål: en plass på øvre halvdel samt at vi skal bli norgestere igjen! 

–Og det mener jeg virkelig! Vi har fått gode forsterkninger i Miikka Matiharju og Patrik Gerrbrand. Senere i uka håper vi å ha ytterligere et par spillere på prøvespill. 

Betyr dette at de har enda mer penger igjen, eller har du brukt opp de på de som har kommet?


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 02 aug 06, 23:23
Opprinnelig postet av Jepmaster
http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/sights/index.jsp?club=rsl    her kan dere se målene til cunningham i år. Han skulle vi kjøpt når mulighteten var der. Her er det bare å finne penger.

Var han ikke en kompis av West!


jadda.. Dette var hvertfall et lekkert syn. omtrent alle disse målene var det høy klasse over.. 

Men hadde han nr 74?? det var jo isåfall orginalt

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 02 aug 06, 23:28
Alle andre på laget hadde mer ordinære nummere! Men jeg skulle gjerne sett denne spilleren i FFK! Han dukker opp overalt og har fart! Det trenger vi nå som West er ute!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 02 aug 06, 23:32
Opprinnelig postet av Jepmaster
Alle andre på laget hadde mer ordinære nummere! Men jeg skulle gjerne sett denne spilleren i FFK! Han dukker opp overalt og har fart! Det trenger vi nå som West er ute!


Hvis denne spilleren skulle plutselig dukke opp her i Fredrikstad, tror jeg det blir vanskeligf for West å ta fra ham plassen når han er tilbake fra skade.. 

Utifra det "lille" jeg så, virket det som om han hadde mange av de kvalitetene West mangler..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 aug 06, 23:37
Tenke seg West og denne andre Amerikaneren på topp sammen! Da skal du har RASKE midtstoppere

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 61 29

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340