Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 61 28

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 06, 22:35
Opprinnelig postet av super
sjekk fxt.no.... kamma har akseptert bud fra lyn....


Kanskje de har bydd over oss?

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 01 aug 06, 23:16
ligger vel et par mikelmilloner og skriker tenker jeg... og drar de på med 2-3 mill. så er vel det i overkant av ffk sin økonomi

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 aug 06, 23:19
Endret: 01 aug 06, 23:20
forsåvidt skjnøøer jeg ikke hva lyn skal med han.. alle disse spissene som de har i laget a gett.. 
Men uansett håper jeg som Mr Costanza at Cunningham er mannen som kan komme til FFK.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 aug 06, 23:26
Opprinnelig postet av wergis
forsåvidt skjnøøer jeg ikke hva lyn skal med han.. alle disse spissene som de har i laget a gett.. 
Men uansett håper jeg som Mr Costanza at Cunningham er mannen som kan komme til FFK.


Hmmm husker ikke hvem denne Cunningham var jeg, var det han spissen som var her på prøve for noen mnd siden??

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 01 aug 06, 23:41
[quote=SirLion]
Opprinnelig postet av wergis
forsåvidt skjnøøer jeg ikke hva lyn skal med han.. alle disse spissene som de har i laget a gett.. 
Men uansett håper jeg som Mr Costanza at Cunningham er mannen som kan komme til FFK.


Hmmm husker ikke hvem denne Cunningham var jeg, var det han spissen som var her på prøve for noen mnd siden??[/quote





Var ikke det han West kjente fra USA, som var like rask? Eller tar jeg feil!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 01 aug 06, 23:42
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av wergis
forsåvidt skjnøøer jeg ikke hva lyn skal med han.. alle disse spissene som de har i laget a gett.. 
Men uansett håper jeg som Mr Costanza at Cunningham er mannen som kan komme til FFK.


Hmmm husker ikke hvem denne Cunningham var jeg, var det han spissen som var her på prøve for noen mnd siden??


Det er han fra USA som springer like fort som West, er teknisk, taktisk klok og skårer mye mål. Stor stjerne hjemme i USA.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 aug 06, 23:43
Opprinnelig postet av SirLion
Hmmm husker ikke hvem denne Cunningham var jeg, var det han spissen som var her på prøve for noen mnd siden??


Jepp, var vel med noen treninger og ble sammenlignet med Brian West. Artikkelen.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 aug 06, 23:50
Da husker jeg han ja... kan bli en god spiller det der... *håpe*

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 aug 06, 23:50
Er Espen Olsen 27 år som det fremgår av artikkelen i VG? Mener å ha lest at fyren er 34 år et annet sted...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 06, 23:53
Endret: 01 aug 06, 23:54
Opprinnelig postet av FFK1903
Er Espen Olsen 27 år som det fremgår av artikkelen i VG? Mener å ha lest at fyren er 34 år et annet sted...

Han er hvert fall ikke 34! Alderen i VG stemmer nok den.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 01 aug 06, 23:54
2006 Real Salt Lake Stats
Player Stats
UNF POS PLAYER GP GS MIN G * A SHT SOG FC FS C E
74 F Jeff Cunningham 20 16 1502 11 5 51 29 12 29 5 0


Har scoret 11 mål på 20 kamper hittil i år! 


http://www.mlsnet.com/MLS/standings/     Real Salt Lake er ett av de dårligste lagene i Ligaen.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 aug 06, 23:58
nå vet ikke jeg helt åssen standard det er på ligaen der over, men kan vel tenkes at den ligger rundt samme nivå som her hjemme.. 
Men Cunningham er hvertfall en jeg mer en gjerne ser i FFK drakta..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 06, 23:59
Opprinnelig postet av wergis
nå vet ikke jeg helt åssen standard det er på ligaen der over, men kan vel tenkes at den ligger rundt samme nivå som her hjemme.. 
Men Cunningham er hvertfall en jeg mer en gjerne ser i FFK drakta..

Nivået i den amerikanske ligaen pr. i dag tror jeg faktisk er litt høyere enn den norske.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 aug 06, 00:18
Endret: 02 aug 06, 00:19

Dette lover bra

Norgesmestere

I gleden over å ha fått en solid tilvekst, tar trener’n den like godt helt ut:

–Nå har vi fått inn midler som gjør at sjansene øker betraktelig for å nå årets mål: en plass på øvre halvdel samt at vi skal bli norgestere igjen!

–Og det mener jeg virkelig! Vi har fått gode forsterkninger i Miikka Matiharju og Patrik Gerrbrand. Senere i uka håper vi å ha ytterligere et par spillere på prøvespill.

–Hva tilfører Gerrbrand?

–Han vil gi oss komplimentære ferdigheter defensivt. Raijo takler alt som rører seg på bakken og i lufta, Tamás har ro og erfaring, men mangler litt fart, vi har sidebacker som har fart. Nå har vi sett etter en spiller som har stor fart, ro og spilleforståelse. I tillegg har vi fått Miikka som også kan gjøre en forsvarsjobb. Derfor føler jeg at vi er ganske godt forsterket nå, sier Eggen. 

PS! Plankehaugen ga tidligere i uka FFK 100.000 kroner øremerket spillerkjøp! 
Skriver Demokraten


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 aug 06, 01:38
Så bra, detta tror jeg blir bra... Får vi to gode midtstoppere i Raio og Patrik, også har vi en god keeper i Rami, så blir det bra.... Det blir enda bedre hvis spissene våres begynner å score jevnt og trutt, eller at vi får inn en målscorer, som visst er på vei....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 02 aug 06, 09:18
Opprinnelig postet av SirLion
Så bra, detta tror jeg blir bra... Får vi to gode midtstoppere i Raio og Patrik, også har vi en god keeper i Rami, så blir det bra.... Det blir enda bedre hvis spissene våres begynner å score jevnt og trutt, eller at vi får inn en målscorer, som visst er på vei....


FFK`s problem denne sesongen er ikke at de scorer for lite mål. De slipper inn for mange. I nesten hver kamp slipper de inn minst et mål. Da blir det mye vanskligere å vinne eller ta poeng. Det har vært spilt 88 kamper så langt. I 43 av kampene har et av lagene tatt poeng ved å holde nullen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 aug 06, 09:30
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av SirLion
Så bra, detta tror jeg blir bra... Får vi to gode midtstoppere i Raio og Patrik, også har vi en god keeper i Rami, så blir det bra.... Det blir enda bedre hvis spissene våres begynner å score jevnt og trutt, eller at vi får inn en målscorer, som visst er på vei....


FFK`s problem denne sesongen er ikke at de scorer for lite mål. De slipper inn for mange. I nesten hver kamp slipper de inn minst et mål. Da blir det mye vanskligere å vinne eller ta poeng. Det har vært spilt 88 kamper så langt. I 43 av kampene har et av lagene tatt poeng ved å holde nullen.


Sant, sant. I de siste kampene har vi jo måtte score 2-3 mål for i det hele tatt å få poeng. Da blir det slitsomt...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 02 aug 06, 09:34
Er det sikkert at Espen Olsen er gått til Lyn? I følge Vg, har spilleren takket ja til en annen klubb, men det kommer ikke frem hvilket lag han har sagt ja til! Vi trenger sårt en spiss til!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 02 aug 06, 09:35
Opprinnelig postet av matkri
Er det sikkert at Espen Olsen er gått til Lyn? I følge Vg, har spilleren takket ja til en annen klubb, men det kommer ikke frem hvilket lag han har sagt ja til! Vi trenger sårt en spiss til!


Gjør vi?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 02 aug 06, 09:39
Det er selfølgelig min mening, men du mener vi har spisser som scorer nok mål? En god spiss ligger på 10 - 16 mål pr sessong. Det har ikke vi pr. dags dato! Men selfølgelig, vi har alle forskjellige meninger!


Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 61 28

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340