Forsterkninger på vei... Hørt det før??
Opprinnelig postet av matkri
Nå kan vi vel kvitte oss med Hoås også
Er du rar eller????? Hoås er jo (kjempetalent)
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av Tiger
Gubban noa...dette trudde jeg ikke skulle skje. Håper han holder nivået i Norsk TL, vet ikke hvordan nivået ligger i Finnland.
Noen som vet hvor mye dette kostet?
Vif spilte vel mot Haka eller noe sånt i 1 runde av Championsleague kvalliken i fjor. Mener at det var ganske bra standard over det laget hvertfall.
Skulle det mot formodning være halvparten så bra standard som i Norge - ja da er han hvertfall god for 8-10 mål, og det er jo bra det også
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Fantastisk nyhet!!! Det var en slik spiss jeg hadde drømt om ;-) Stor,sterk og rask målmaskin. Bare 21 år gammel,med et stort potensiale til å utvikle seg videre. Vil sammenlikne Finsk liga med adecco ligaen her,og kanskje litt bedre også. Hadde han scoret 16 mål på 18 kamper i adecco ligaen,så hadde han vært meget god da også. Dette tror jeg blir GULL for FFK og mye morro for oss supportere i fremtiden ;-)
Nå går vi for medalje og kongepokalen!!!
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Heller ikke negativt at han vet nok om FFK sin historie til at han annlegger barten til Vidar Hansen. Kanskje han har veddet på at han ikke skal barbere seg før han spiller kamp uten å score:-)
Rød.... hvit... og patriot!
FFK i Cupfinale 2006 !!!
Andersen understreker at FFK har flere behov å få dekket i tillegg til en ny spiss.
- Internt i FFK har vi en god dialog, men vi mangler folk. Få har mange oppgaver. Samtidig har vi en tropp som er skadefri og fin så vi er ved godt mot. Vi har fått styrket laget med gode navn.
Er det sikkert med Stadheim også???
Isåfall en god forsterkning trur jeg
Heia FFK
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Hermanni Vuorinen. Noen som har hørt om han? Han spiller sammen med Janne Saarinen i FC Honka. Er 21 år, 193 og 90 kg. Han har scora 14 mål på 11 kamper.
Står litt om han her.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,859263,00.html
Men tror nok han er ganske dyr...? Virker iallefall veldig lovende.
Han vet hvertfall hvor målet står.. Nesten for utrolig til og være sant med 14 mål på 11 kamper..
Som vi ser var noen innom Hermanni Vuorinen, for noen uker siden.
Opprinnelig postet av puuH
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Hermanni Vuorinen. Noen som har hørt om han? Han spiller sammen med Janne Saarinen i FC Honka. Er 21 år, 193 og 90 kg. Han har scora 14 mål på 11 kamper.
Står litt om han her.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,859263,00.html
Men tror nok han er ganske dyr...? Virker iallefall veldig lovende.
Han vet hvertfall hvor målet står.. Nesten for utrolig til og være sant med 14 mål på 11 kamper..
Som vi ser var noen innom Hermanni Vuorinen, for noen uker siden.
Skal jeg dra en liten Patrioten kanskje? Det er min skyld og BARE min skyld at vi har fått tak i dette SUPERtalentet.. Fortjener jeg en klapp på skulder`n kanskje!?!
Opprinnelig postet av paco
dette er mine første inlegg her,vil ikke starte med og skrive ting som ikke har med virkeligheten og gjøre,men stadheim er allerede klar,stemmer ikke dette så får moderator svarteliste meg fra forumet
Han spørte hvor du har det fra...
Kom med kilde da..
Opprinnelig postet av Patrioten
- Fin tropp
Andersen understreker at FFK har flere behov å få dekket i tillegg til en ny spiss.
- Internt i FFK har vi en god dialog, men vi mangler folk. Få har mange oppgaver. Samtidig har vi en tropp som er skadefri og fin så vi er ved godt mot. Vi har fått styrket laget med gode navn.Skriver FB.Hvor tror dere han tenker flere forsterkinger hen?
Morgan Andersen henter vel inn folk til styret også ;)
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914