Forsterkninger på vei... Hørt det før??
Opprinnelig postet av Tiger
Dette her lyder ikke bra..http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060815/FFK/60815009/1009 eller er der bare et spill for galeriet?
Tja, si det. Skremmende å tenke på hva som ville skjedd hvis dette var sannheten og vi IKKE hadde fått de pengene. Med inntektene til klubben vil jo øke betraktelig neste år med ny stadion. Viking tjener grovt på den nye stadion som de leier ut til konserter etc, håper FFK tar etter og ser potensialet til stadion også utover FFKs hjemmekamper.
Hvor blir det av denna engelske spissen som skulle væra klar???
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Tiger
Dette her lyder ikke bra..http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060815/FFK/60815009/1009 eller er der bare et spill for galeriet?
Tja, si det. Skremmende å tenke på hva som ville skjedd hvis dette var sannheten og vi IKKE hadde fått de pengene. Med inntektene til klubben vil jo øke betraktelig neste år med ny stadion. Viking tjener grovt på den nye stadion som de leier ut til konserter etc, håper FFK tar etter og ser potensialet til stadion også utover FFKs hjemmekamper.
Det høres helt sinnsykt ut at FFK "plutselig" skulle være helt skakkjørt økonomisk... Hva med de ikke-budsjetterte 15 ekstra millionene fra stadionsalget? Det burde være mulig å få en god finansiering på plass så lenge man vet det kommer 15 friske millioner inn...
Men hvis de 15 millionene har blitt brukt, inntektssiden på budsjettet har feilet, høye kostnader pga. spillerkjøp forårsaket av skader, osv, osv, kan jeg jo FORSTÅ (men ikke AKSEPTERE) at det har blitt slik.
Uansett: Denne tråden har sporet av i et titalls ulike diskusjoner. Uansett hvor morsomt det er med en supertråd føler jeg kanskje det er på tide å "kill your darlings" her inne også.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Dette svarte Morgan på spørsmålet mitt angående spilleforsterkninger:
Har dere tenkt til å kjøpe, eller leie spillere i høst?
Hei Kjkl. Vi ser på muligheter både for leie og kjøp. Ved et leieforhold kan det være snakk om opsjon på kjøp. Leie er også aktuelt fra f.eks engelske klubber, som trenger matching for yngre talentfulle spillere.
Ser nesten ut som Terje Høili kommer inn å redder ei skakkjørt skute.
Dette uten å ta opp tidligere diskusjoner angående stadionplasseringer osv, viser dette også viktigheten av å ha langsiktige seriøse sponsorer. En viktig lærdom, egentlig en selvgølgelighet, ikke hoppe fram og tilbake etter kortsiktige tilbud fra "sponsorer" som kun er ute etter å mele egen kake.
Skal FFK kunne utvikle seg videre i positiv retning, bør noe gjøres med de som har hatt ansvarlig for "nesten havariet".
Håper at "profesjonaliteten" kommer tilbake med Høili.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Håper nå at dette blir en realitet
Tatt fra nettmøtet med Morgan :
Har dere brukt mye penger på de tre spillerne som har kommet i sommer?
Vi har brukt en del penger på å sikre oss Patrick, som kom fra engelsk fotball. På Miikka har vi kun lønnsutgifter, da han kom gratis fra spill i Tyrkia.
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
De som er redde for at FFK kjøper Espen Olsen kan puste lettet ut!
Ifølge Morgan er ikke E.O aktuell for FFK...
Jeg la merke til at Ålesund har en fransk spiss på spiss på besøk. Han burde jo absolutt være den type spiller FFK trenger!? 1.93 høy som har scoret mål på høyt nivå både i premier league og belgisk toppserie. Kan ikke FFK for en gang skyld være litt frekke å snappe en spiller forran nesa på noen. Som både Start og Viking gjorde med oss når det gjaldt todi og lindbæk.(ikke at det gjorde noe)
http://www.smp.no/default.asp?page=1013&item=699947,1&lang=1
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Opprinnelig postet av Gofoten
Jeg la merke til at Ålesund har en fransk spiss på spiss på besøk. Han burde jo absolutt være den type spiller FFK trenger!? 1.93 høy som har scoret mål på høyt nivå både i premier league og belgisk toppserie. Kan ikke FFK for en gang skyld være litt frekke å snappe en spiller forran nesa på noen. Som både Start og Viking gjorde med oss når det gjaldt todi og lindbæk.(ikke at det gjorde noe)
http://www.smp.no/default.asp?page=1013&item=699947,1&lang=1
det var ikke dum lesning det, stiller meg positiv til den fyren.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Oslo
De som er redde for at FFK kjøper Espen Olsen kan puste lettet ut!
Ifølge Morgan er ikke E.O aktuell for FFK...
Da kan man si at Espen Olsen er for dårlig for FFK og Allback er for god (for dyr).
Hvis vi bare kunne fått en spiss som kvalitetsmessig ligger midt i mellom disse to, så hadde jeg vært rimelig fornøyd.
FFK på toppen i 2006
Nå er Dyland klar for Sparta, så da spørs det om de er interessert i Martin lenger. Han skulle FFK slippe så fort de fikk tak i en ny spiss.
http://www.sa.no/sport/article2241344.ece
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er Dyland klar for Sparta, så da spørs det om de er interessert i Martin lenger. Han skulle FFK slippe så fort de fikk tak i en ny spiss.
http://www.sa.no/sport/article2241344.ece
Dylan kan vel gjøre suksess i Sparta... Men noen stor tippeligaspiller har han ikke vært. :)
Jeg prøver å smøre med med tålmodighet når det gjelder våre egne forsterkninger, men det er ikke lett å vente, vente, vente...
Det jobbes på spreng, men jeg tror ikke vi skal ha for store forhåpninger om at det er store navn som dukker opp. Men gleden blir da desto større dersom vi får en overraskelse i løpet av onsdag eller torsdag - ikke sant?
Er rimelig sikker på at det i dette øyeblikk jobbes intenst med flere alternativer. Håper også at ikke alt "kruttet" blir brent i denne omgangen. Nå holder det å skaffe de forsterkningene som gjør at vi ikke kopierer 1984 sesongen. Men slik at vi vinner cupfinalen og ender på en respektabel plass i tippeligaen.
Opprinnelig postet av Best 4 Ever
Det jobbes på spreng, men jeg tror ikke vi skal ha for store forhåpninger om at det er store navn som dukker opp. Men gleden blir da desto større dersom vi får en overraskelse i løpet av onsdag eller torsdag - ikke sant?
Er rimelig sikker på at det i dette øyeblikk jobbes intenst med flere alternativer. Håper også at ikke alt "kruttet" blir brent i denne omgangen. Nå holder det å skaffe de forsterkningene som gjør at vi ikke kopierer 1984 sesongen. Men slik at vi vinner cupfinalen og ender på en respektabel plass i tippeligaen.
Skal jeg være helt ærlig driter jeg 100% i cupen: Det viktigste i år - som ifjor og året før der igjen - er å beholde plassen i tippeligaen. Nedrykk vil være uendelig kiipt. Et tap for VIF til helga? Joda, det vil være kiipt det også - men jeg foretrekker at seieren mot VIF kommer i serien fremfor i cupen.
Men, når det er sagt, er jeg rimelig sikker på at vi gruser VIF to ganger på veldig kort tid.
Nå viser det seg at Aafk har signert denne franskmannen. Når får vi en signering da?
Begynner å bli litt utålmodig!!!!!!!!!!
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Best 4 Ever
Skal jeg være helt ærlig driter jeg 100% i cupen: Det viktigste i år - som ifjor og året før der igjen - er å beholde plassen i tippeligaen. Nedrykk vil være uendelig kiipt. Et tap for VIF til helga? Joda, det vil være kiipt det også - men jeg foretrekker at seieren mot VIF kommer i serien fremfor i cupen.
Men, når det er sagt, er jeg rimelig sikker på at vi gruser VIF to ganger på veldig kort tid.
Selvfølgelig er cupen en bonus, men jeg har også tro på seier over VIF både i cupen og serien...
Opprinnelig postet av Marensius
Syntes denne tråden til tider inneholder veldig mye som ikke har med overganger å gjøre, bør ikke alt dette skrives i andre tråder......
Trådstarter(dvs undertegnede) er helt enig med deg, dette har blitt en rykte tråd, og det er bra det, men vi får holde det til en tråd hvos vi kan snakke om spillere vi tror er aktuelle da...
God bedring Dagfinn Enerly
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914