Forsterkninger på vei... Hørt det før??
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Hvis en kilde så er det mer hold i det!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Opprinnelig postet av Planken
Så noe mange har hørt, kan ikke være rykter...genialt!
Satt med den konklusjonen jeg og :)
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av Planken
Så noe mange har hørt, kan ikke være rykter...genialt!
Hehe... Når jeg, keiko99 har hørt det, og hun på jobben har hørt det + han som la ut om innvesteringspoolen har hørt det, tror jeg det er mer enn ett rykte!
God bedring Dagfinn Enerly
Fy faen som jeg gleder meg!!!! Men nå gjelder det bare å klare å overtale en av disse klassespissene til å komme å redde oss fra nedrykk da...
Ikke noen mulighet for pressekonferanse i natt...? Orker ikke vente helt til i morra!! Å kjenner jeg det styret her rett, skjer det vel ikke noe på en stund likevel... Men da får vi bare fortsette å spekulere da... Klassespiss, 10 mill.. Hmm.. Synes det høres mer å mer ut som Allbæck jeg! Selv om jeg trur 10 mill nesten er litt drøyt for ham..
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg og har hørt rykter om 10 millioner kroner fra Høili, men er bra hvis det er mer også.. har også hørt at de pengene er øremerket en spiss, hvis ikke dem bruker dem til en spiss, så vil ikke ffk få dem... det var det min kilde hadde hørt om ihvertfall
Rundt 10 mill fra Høili ja. Og han har dermed gått inn med i underkant av halvparten som ligger i poolen.
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Jeg og har hørt rykter om 10 millioner kroner fra Høili, men er bra hvis det er mer også.. har også hørt at de pengene er øremerket en spiss, hvis ikke dem bruker dem til en spiss, så vil ikke ffk få dem... det var det min kilde hadde hørt om ihvertfall
Rundt 10 mill fra Høili ja. Og han har dermed gått inn med i underkant av halvparten som ligger i poolen.
Hvis det stemmer, at vi har 20 MNOK til å bruke, håper jeg vi ikke gjør noe forhastet.... Ikke bare kjøpe for å kjøpe...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av djpete
Hvis det stemmer, at vi har 20 MNOK til å bruke, håper jeg vi ikke gjør noe forhastet.... Ikke bare kjøpe for å kjøpe...
Helt enig. Det blir en utrolig krevende å skaffe en angriper som skal gå rett inn og lykkes. Se på Occean i Lsk, de fleste ville nok tippet han mye lenger opp på toppscorerlista. Muligens vil investorpoolen ha et ord med i laget også. De vil vel kanskje tenke seg litt yngre spillere, som mulige salgsobjekter ved neste korsvei.
FFK FFK FFK !!!!
Opprinnelig postet av zippi
Hehe, blir jo helt skrudd i hue av alle disse ryktene. 10 mill.. 20 mill... Allbæck.... osv...... Beste er nok å ta de fleste ryktene med en klype salt. Den dagen det er bekreftet fra media og FFK-ledelsen, så skal jeg tro på det.
Greit at du venter med å tro på det, men det pirrer nok under huden din, og håra reiser seg litt på ryggen:-)
Det er ikke noe rykte fra min side, reine skjære fakta faen!
Glad nå gett La-lalala. Ring meg når du skal på stranda...
Opprinnelig postet av ffkmats
MIfsud er god, men veldig lik spilletyper vi har (som er skadet). Men jeg kunne heller tenke meg en Daniel Fredheim Holm type. Gutten er jo et fotballtalent av rang, kom nettopp fra Ullevål nå, c. Og Fredheim vinner veldig mye i lufta, samt at han hadde passet mye bedre i et spillende lag som FFK!
D.F.Holm hadde ikke forsterka vårt lag nevneverdig han heller, dessverre. Heller ikke Mifsud. Men Koren hadde jeg tatt i mot med glede. Men som spisser vil jeg ha inn garantister for mange mål.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffkmats
MIfsud er god, men veldig lik spilletyper vi har (som er skadet). Men jeg kunne heller tenke meg en Daniel Fredheim Holm type. Gutten er jo et fotballtalent av rang, kom nettopp fra Ullevål nå, c. Og Fredheim vinner veldig mye i lufta, samt at han hadde passet mye bedre i et spillende lag som FFK!
D.F.Holm hadde ikke forsterka vårt lag nevneverdig han heller, dessverre. Heller ikke Mifsud. Men Koren hadde jeg tatt i mot med glede. Men som spisser vil jeg ha inn garantister for mange mål.
Er det FFK eller Barcelona du snakker om??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914