Forsterkninger på vei... Hørt det før??
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av ffkmufc
Forøvrig så kommer det en negativ artikkel i morgen i Fredrikstad Blad, vedr. Morgan Andersens inntredelse i FFK, men det er vel ikke annet å forvente at det vil storme litt rundt ham nå i starten av hans FFK karriere.
Men jeg tror nok tiden vil vise at FFK her har vært modige og gjort et klokt valg
Og her er den
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060812/FFK/108120026/1009
Om Morgan ikke er "rett menn" for klubben, er f... ikke Arne Nyhaug det heller
Han er vel rett og slett redd for Morgan tenker jeg...
Det var faktisk meningen at det skulle vært en pressekonferanse i kveld kl. 19.00, men den ble utsatt.
Temaet i pressekonferansen skulle vært om klubbens økonomi, og det som skulle vært formidlet og som nå kommer litt senere, er visstnok av meget positiv karakter for klubben.
Den store spissforsterkningen vi nå går og venter på er nesten i boks, men det skal ikke være snakk om en Svensk spiller, men en Engelsk.
Forøvrig så kommer det en negativ artikkel i morgen i Fredrikstad Blad, vedr. Morgan Andersens inntredelse i FFK, men det er vel ikke annet å forvente at det vil storme litt rundt ham nå i starten av hans FFK karriere.
Men jeg tror nok tiden vil vise at FFK her har vært modige og gjort et klokt valg
Høres spennende ut, både det med økonomien og det med den engelske spilleren. Vet du om dette er et lån eller et kjøp? Et kjøp vil jo være bra, men tror faktisk at et lån vil gi oss en bedre spiller, en aldri så liten magefølelse bare. Bare det ikke er Mads Timm som gjør sitt tredje forsøk i Tippeligaen, hvis han fortsatt er i Manchester Utd.
Er i utgangspunktet litt skeptisk til å hente engelske spillere til Norge, kommer ihverfall ikke på noen i farta som har slått til i tippeligaen tidligere.
Jeg tenker sånn at hvis spilleren holder det nivået vi ønsker, burde han være god nok for en championship-klubb, og da er det jo litt merkelig hvis han heller går til Norge eller?
Kan jo være snakk om en lovende ungutt som er i stallen til en PL-klubb som blir utlånt muligens?
Blir veldig spennede å se hva som dukker opp ihvertfall...
Opprinnelig postet av FFK1903
Det var faktisk meningen at det skulle vært en pressekonferanse i kveld kl. 19.00, men den ble utsatt.
Temaet i pressekonferansen skulle vært om klubbens økonomi, og det som skulle vært formidlet og som nå kommer litt senere, er visstnok av meget positiv karakter for klubben.
Den store spissforsterkningen vi nå går og venter på er nesten i boks, men det skal ikke være snakk om en Svensk spiller, men en Engelsk.
Høres spennende ut, både det med økonomien og det med den engelske spilleren. Vet du om dette er et lån eller et kjøp? Et kjøp vil jo være bra, men tror faktisk at et lån vil gi oss en bedre spiller, en aldri så liten magefølelse bare. Bare det ikke er Mads Timm som gjør sitt tredje forsøk i Tippeligaen, hvis han fortsatt er i Manchester Utd.
Hvis det er så at nasjonaliteten til spilleren som er engelsk, kan vi vel være trygge på at det ikke er Timm, mener han er dansk.
Enig med deg, tror lån er det beste når det gjelder England.
F.eks Lee Barnard i Tottenham er jeg sikker på hadde putta bra med mål for FFK.
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Jepmaster
Cunningham scoret 2 til i natt! Han skulle jeg gjerne sett i FFK altså!
Han var ikke tatt ut på All-start laget som slo Chelsea 1-0 forrige helg.
Merkelig synes jeg.
http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/news/team_news.jsp?ymd=20060810&content_id=68692&vkey=news_rsl&fext=.jsp&team=rsl
Helt klart.. Kanskje Brian kan få opp humøret litt med en gammel kompis også?? på treninga idag satt han helt alene og deppa
Syns synd på Brian jeg
---------------------------
"Vær forandringen du vil se..."
Forresten, hvor får du all denne informasjonen fra? Skjønner at du ikke vil oppgi kilden din men likevel, hehe
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Håper det er en stor og stek spiss som scorer masse mål! Da kan vi spille 4 4 2 med han og Tarik på topp!
Hvis du har info om at det skal være en engelsk spiss og jeg har hørt om at de er i samtaler med GAIS, så kan vi jo gjette på at spilleren heter James Keene og er på utlån fra Portsmouth...
Se info om han her:
http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/4FE4D3259E964606C1257118006DA238
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av BøgeJon
Hvis du har info om at det skal være en engelsk spiss og jeg har hørt om at de er i samtaler med GAIS, så kan vi jo gjette på at spilleren heter James Keene og er på utlån fra Portsmouth...
Se info om han her:
Virket jo spennende nok han. Men han har ikke mer enn to mål mer enn Toth (og færre assists) på like mange kamper i følge statistikken på siden du linket til.
Jeg vet det er vanskelig å finne en spiss som presser inn 15 mål per sesong, men vi bør ikke hente en spiller som "kanskje" klarer ti.
Dersom en "kanskje-mer-enn-10-mål"-spiss koster oss 10 millioner vil jeg heller bruke 10 millioner på en skikkelig bra defensiv, men kreativ, midtbanespiller...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av BøgeJon
Se info om han her:
Virket jo spennende nok han. Men han har ikke mer enn to mål mer enn Toth (og færre assists) på like mange kamper i følge statistikken på siden du linket til.
Jeg vet det er vanskelig å finne en spiss som presser inn 15 mål per sesong, men vi bør ikke hente en spiller som "kanskje" klarer ti.
Dersom en "kanskje-mer-enn-10-mål"-spiss koster oss 10 millioner vil jeg heller bruke 10 millioner på en skikkelig bra defensiv, men kreativ, midtbanespiller...
Får vi han skal du ikke være bekymret for om han er god nok, han får skryt så det holder i Sverige.
Likte godt å lese at det var en målfarlig spiss som var rask og arbeidsom!!
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg får en telefon fra en kilde i løpet av dagen om denne spilleren, håper den er positiv og at han er på vei hit, vi hållar tummarna poijakar.
skriv til oss så fort du hører noe da patrioten!!!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av TheDude
Kanskje han synes det blir litt for flaut når venner og kjente i England spør ham om hvilken klubb han spiller for nå...? ;-)
Hehe...ja, det kan jo få fart i uønskede spekulasjoner og rykter :)
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvis Allbäck signerer for FFK skal jeg personlig svømme fra Jæren til Hvaler!
Er glad jeg er en av dem som ikke sitter med slike "sikre kilder", må være utrolig irriterende å tro man vet noe, legge det ut, for så å finne ut at alt er oppspinn, samtidig som det sikkert er utrolig vanskelig å holde tett opp ryktene man får, ettersom det sitter en gjeng spisshungrige folk på forumet her og bare venter på en god nyhet...
Jeg tror det blir en lang svømmetur på deg om du står ved dine ord FFK1903! Husk å skaffe følgebåt. Allbäck kommer...
Vin og blomster på bordet...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914