Forsterkninger på vei... Hørt det før??
---------------------------
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av ffkmufc
Yes!Skrevet av: Inside information, 01-08-2006 20:37:55Da er det bekreftet. Jan Gunnar Solli er på vei til ffk. Bare den medisinske testen som står igjen. I tillegg kommer som forventet Gerrbrand. Saken blir oppdatert om få minutter...Veit ikke om det stemmer, men regna med at han hadde vært på pressekonferansen jeg..
nææ.. hvor har du dette fra a?? vet ikke helt om jeg stoler på "inside formation"..
Hvor har såfall FFK fått disse midlene fra??
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Brutus
Utrolig bra!! To knallkjøp for oss dette, forutsatt at Solli kommer da. Hvordan i granskauen har de greid å kapre Solli?
Det lurer jeg på også, kanskje lån??
Men jeg har begynt å tvile på det, blei bare så glad i starten!!
Yes!Skrevet av: Inside information, 01-08-2006 20:37:55Da er det bekreftet. Jan Gunnar Solli er på vei til ffk. Bare den medisinske testen som står igjen. I tillegg kommer som forventet Gerrbrand. Saken blir oppdatert om få minutter...Veit ikke om det stemmer, men regna med at han hadde vært på pressekonferansen jeg..
Hvor blir det oppdatert hen?
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor blir det oppdatert hen?
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060801/FFK/60801009/1009#commentform
En som skrev det på f-b.no
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av SirLion
Særlig at FFK har råd til det, tror ikke før jeg får se det.... blir spennende å se hvem spissen er da? Kanskje det er olsen, eller strand? hmmmm spennende
Så på tv2 nyhetene at Espen Olsen mest sannsynelig er på vei til Lyn..
Ham-Kam har akseptert et bud på Olsen
Stygt å si det,men dette er 2 gode nyheter på 1 dag
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Lurer på hvilket draktnummer Patrick får jeg... erter dama mi litt, for hu er RBK fan.... hehehe
God bedring Dagfinn Enerly
Håper ikke de jakter febrilsk etter Espen Olsen nå,med tanke på at Lyn har kommet med et bud på han...
Opprinnelig postet av SirLion
Yeeeeeey.... hehe....
Lurer på hvilket draktnummer Patrick får jeg... erter dama mi litt, for hu er RBK fan.... hehehe
Ja ja. Det er jo ikke alle forunt å velge fra øverste hylle.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
da slipper vi det tema
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Han trives i trondheim står det og da tviler jeg at han skulle komme til fredrikstad
Opprinnelig postet av keiko99
Brann fikk nei på Solli
Han trives i trondheim står det og da tviler jeg at han skulle komme til fredrikstad
Skjønner ikke hvorfor det har blitt dratt i det heletatt at Solli kan være aktuell for FFK...
For dyr å lønne,for dyr å kjøpe...
- Men vi har jobbet mot angrepsspillere i lang tid. Så får vi se om vi får tak i noe før overgangsvinduet stenger, sier han.
Kan det tyde på at Espen Olsen glapp, spissen skulle jo være klar i løpet av uken?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914