Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 61 5

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 jul 06, 18:30
Endret: 21 jul 06, 18:31
Opprinnelig postet av GurrBass
Med tanke på diverse spillere som har blitt hentet inn i klubben de siste åra,så er det fullt forstålig at det er diskusjoner om kvalitetene til spillere!!
En ting jeg lurer på,er Christan Berg skadet??


Det lurer jeg også på. Hva har skjedd med han senegaleseren som kom fra Le Mans, som var her for litt siden? Var han ikke aktuell likevel?

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 06, 19:16
Endret: 21 jul 06, 19:17
Har spurt om det selv et par ganger, og ingen kan svare virker det som, så jeg begynner å tro at han har reist tilbake til Frankrike gett.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 21 jul 06, 19:58
Han er blitt sendt hjem, ja. Står på f-b.no. Han hadde visst potensiale, men ville ikke gått inn og styrket førsteelveren umiddelbart. 

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 21 jul 06, 20:07
Opprinnelig postet av RC2
Han er blitt sendt hjem, ja. Står på f-b.no. Han hadde visst potensiale, men ville ikke gått inn og styrket førsteelveren umiddelbart. 
Bombe.... :-|

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 06, 06:10
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg kan si at det vil komme inn 3 forsterkninger.. 2 av dem er dansker og den siste skal være en venn av raio.. jeg kan ikke si noe mere en det enda...



Hvor er de Keiko, kan ikke se noen?

Ønsket du deg kanskje litt oppmerksomhet?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 06, 08:15
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg kan si at det vil komme inn 3 forsterkninger.. 2 av dem er dansker og den siste skal være en venn av raio.. jeg kan ikke si noe mere en det enda...



Hvor er de Keiko, kan ikke se noen?

Ønsket du deg kanskje litt oppmerksomhet?
Å du prater høyere en du er.. tror du skal være litt stille jeg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 jul 06, 10:28
Forsterkninger tja, håper selvsagt på kvalitets forsterkninger.
Men................ja nå kan faktisk KTE sine siste uttalelser tolkes dit at han  (for en gangs skyld) innser at han har tatt munnen for full. 
Hva jeg mener, jo hans uttalelser i går til TV Østfold om at klubben ikke har penger nok til kvalitets innkjøp.
Ser dette som et forsøk på å slenge ut ei "livline" til seg sjøl.
Dersom dette er hans mening i dag, og ikke har innsett dette tildligere, ja da må han være treig i topplokket.
Noe jeg tror han ikke er.

Hei Rune.
Vi har vel begge sammen med Carlsberg og noen til, vært de som er blitt stempla som "negative, pessimister osv" over lang tid.

Som sagt bedre å være uspiselig enn "Seikæll"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 jul 06, 16:28
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg kan si at det vil komme inn 3 forsterkninger.. 2 av dem er dansker og den siste skal være en venn av raio.. jeg kan ikke si noe mere en det enda...



Hvor er de Keiko, kan ikke se noen?

Ønsket du deg kanskje litt oppmerksomhet?
Å du prater høyere en du er.. tror du skal være litt stille jeg


Hvor har du detta fra Keiko?? Når kommer døm da?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 06, 16:51
Til ffkmufc.  svar 1: Det er ikke noe jeg svarer på...   2: sånn som det ser ut i FFK pr dags dato så tror jeg aldri... ser jo ut som det ikke kommer noen.. Å angående rykter for jeg høre på etter tid at det er jo ikke sikkert det kommer noe...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 22 jul 06, 17:58
Hvorfor legger du ut rykter keiko når du ikke har peiling på hva du skriver om....

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jul 06, 18:02
Opprinnelig postet av Tiger
Hvorfor legger du ut rykter keiko når du ikke har peiling på hva du skriver om....


Vil vel gjøre seg mer interessant enn han er, kanskje?  Han har jo 50% av innlegga i ALLE trådene, så noe må han jo finne på...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 06, 18:56
Opprinnelig postet av Tiger
Hvorfor legger du ut rykter keiko når du ikke har peiling på hva du skriver om....
jeg har peiling på hva jeg snakker om.. du plager deg bare over at jeg ikker sier hvor jeg har dette fra

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 06, 18:58
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Tiger
Hvorfor legger du ut rykter keiko når du ikke har peiling på hva du skriver om....


Vil vel gjøre seg mer interessant enn han er, kanskje?  Han har jo 50% av innlegga i ALLE trådene, så noe må han jo finne på...
jeg er ikke ute etter det og det vet du innerst inne vel

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jul 06, 21:09
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Tiger
Hvorfor legger du ut rykter keiko når du ikke har peiling på hva du skriver om....
jeg har peiling på hva jeg snakker om.. du plager deg bare over at jeg ikker sier hvor jeg har dette fra


Hadde du hatt peil hadde det du skrev vist seg rett... Og det hjelper fint lite å vise til at du har kilder - så lenge kildene tydeligvis er på viddene de óg!

Hele Fredrikstad er et eneste stort sammensurium av rykter, ønsker, prat og forventninger. Det hjelper ingen å komme med slike utsagn som bare fyrer oppunder ryktesumminga i byen...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 06, 21:13
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Tiger
Hvorfor legger du ut rykter keiko når du ikke har peiling på hva du skriver om....
jeg har peiling på hva jeg snakker om.. du plager deg bare over at jeg ikker sier hvor jeg har dette fra


Hadde du hatt peil hadde det du skrev vist seg rett... Og det hjelper fint lite å vise til at du har kilder - så lenge kildene tydeligvis er på viddene de óg!

Hele Fredrikstad er et eneste stort sammensurium av rykter, ønsker, prat og forventninger. Det hjelper ingen å komme med slike utsagn som bare fyrer oppunder ryktesumminga i byen...

Jeg vet at den jeg hørte dette fra ikke farer med usannhet, men alle vet hva som skjer i klubben i dag..Eggen går i strupen på styre og raymond på eggen.. da kan jo ikke mine kilder bare trylle frem dem bare for at jeg skal ha rett i at det er spillere på vei inn.. jeg håper du skjønner det

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 22 jul 06, 22:21
Minner dere om at det snur fort i fotball. Med seier i morgen så er FFK med igjen for musikk. Hvert lag har en dårlig periode i løpet av en sesong. FFK kan ha hatt sin dårlige periode nå de siste 4 kampene. Det er små marginer som skiller topp og bunn. Viktig at vi nå ikke er usakelige og negative bare for å være det. Ikke alt er som det skal være i FFK, men med Morgan inn og en spiller eller to i løpet av 14 dager så er vi i rutei igjen. Dette her går veien, folkens!!

---------------------------

supporter


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 06, 08:43
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg vet at den jeg hørte dette fra ikke farer med usannhet, men alle vet hva som skjer i klubben i dag..Eggen går i strupen på styre og raymond på eggen.. da kan jo ikke mine kilder bare trylle frem dem bare for at jeg skal ha rett i at det er spillere på vei inn.. jeg håper du skjønner det


Mener du FFK har latt være å signere nye spillere fordi det er litt uro i klubben? Seriøst, keiko - det henger ikke på grep. Hvis det derimot skulle vise seg å stemme har FFKs ledelse og trenerapparat et problem på størrelse med Mount F__king Everest... 

Men nå er det EOL på denne debatten for min del.

I kveld skal vi sende nok en gjeng hengehuer tilbake til Jæren .

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 06, 10:31
Endret: 23 jul 06, 10:32
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg vet at den jeg hørte dette fra ikke farer med usannhet, men alle vet hva som skjer i klubben i dag..Eggen går i strupen på styre og raymond på eggen.. da kan jo ikke mine kilder bare trylle frem dem bare for at jeg skal ha rett i at det er spillere på vei inn.. jeg håper du skjønner det


Mener du FFK har latt være å signere nye spillere fordi det er litt uro i klubben? Seriøst, keiko - det henger ikke på grep. Hvis det derimot skulle vise seg å stemme har FFKs ledelse og trenerapparat et problem på størrelse med Mount F__king Everest... 

Men nå er det EOL på denne debatten for min del.

I kveld skal vi sende nok en gjeng hengehuer tilbake til Jæren .
Nei, men jeg kan vel ikke tvinge dem til å hente spillere vel.. 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 06, 10:48
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg vet at den jeg hørte dette fra ikke farer med usannhet, men alle vet hva som skjer i klubben i dag..Eggen går i strupen på styre og raymond på eggen.. da kan jo ikke mine kilder bare trylle frem dem bare for at jeg skal ha rett i at det er spillere på vei inn.. jeg håper du skjønner det


Mener du FFK har latt være å signere nye spillere fordi det er litt uro i klubben? Seriøst, keiko - det henger ikke på grep. Hvis det derimot skulle vise seg å stemme har FFKs ledelse og trenerapparat et problem på størrelse med Mount F__king Everest... 

Men nå er det EOL på denne debatten for min del.

I kveld skal vi sende nok en gjeng hengehuer tilbake til Jæren .
Nei, men jeg kan vel ikke tvinge dem til å hente spillere vel.. 


Du er ikke sann Keiko

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 06, 10:53
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av GurrBass
Leste i papirutgaven av Fredrikstad Blad i går,og der sto det at de hadde 3 mill. til spillekjøp!
Så jeg vil vel tvile på at det blir no Furuseth Olsen på Fredrikstad stadion..

Og hvis Keiko har rett angående 3 nye forsterkninger,altså spillere som går rett inn i første 11`ern så vil jeg ha dem hit så fort som f...!!!
Lurer på hvem denne vennen til Raio kan være,en fra Flora??
Det siste jeg hørte om dette var at kammeraten til raio skal være en stopper og den ene av danskene er forsvarer sikkert Høyre og han andre er spiss..
Du kan jo se igjenom her kansje du liker en av dem fra klubben til raio



Var det ønsketenking Keiko


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 61 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340