Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 61 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 06, 20:00
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Risholt bedre en bjørkøy det er lett å se at dere snakker om noe  dere ikke har greie på.. At Rami er svak det er greit


Forklar keiko99, forklar ??
Bjøkøy er på å forsvar en Roger.. Bjørkøy er bedre en Roger på flere plasser. Bjørkøy er en spiller som tar kapteinsbinnet og som tar rollen mye mye bedre en Roger og tilslutt Bjørkøy har vel ikke furta en eneste gang

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jul 06, 20:07
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Risholt bedre en bjørkøy det er lett å se at dere snakker om noe  dere ikke har greie på.. At Rami er svak det er greit


Forklar keiko99, forklar ??
Bjøkøy er på å forsvar en Roger.. Bjørkøy er bedre en Roger på flere plasser. Bjørkøy er en spiller som tar kapteinsbinnet og som tar rollen mye mye bedre en Roger og tilslutt Bjørkøy har vel ikke furta en eneste gang


Det forteller meg ikke en dæv skitt keiko99. Hva hjelper det om at Bjørkøy kan brukes som potet ?? At han har kapteinsbindet gjør han ikke til en bedre spiller enn Risholt. Nå må du huske på at det var Ringberg som var kaptein da. Og hva har Risholt sin furting med dette å gjøre ?? Jeg sammenligner ikke Risholt fra sesongen 2005 i det hele tatt, for da gikk han stort sett skada. Risholt sin form fra 2004 er ikke Bjørkøy i nærheten av en gang.

Ærlig talt keiko99. Jeg synes du er dårlig til å argumentere. Kom med noe bedre.

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 18 jul 06, 20:11

Det må være frustrerende å ha så sterke og mange meninger, og så lite innflytelse?

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jul 06, 21:11
Endret: 18 jul 06, 21:13
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Det må være frustrerende å ha så sterke og mange meninger, og så lite innflytelse?



Det er vel derfor vi er her inne. Dette er tross alt et diskusjonsforum hvis ikke du har oppdaga det.
Hvis vi hadde hatt noen som helst innflytelse så hadde vi ikke sittet her inne å skrevi. Men at det kan være frustrerende å være FFK-supporter om dagen , det er jeg enig i.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 06, 23:02
Jeg kan si at det vil komme inn 3 forsterkninger.. 2 av dem er dansker og den siste skal være en venn av raio.. jeg kan ikke si noe mere en det enda...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 jul 06, 23:23

Apropo Risholt så er det fortsatt for meg en gåte at han ble gitt bort gratis av FFK?

Rogern var en av mine yndlinger på FFK i både 2004 og 2005 og hadde et snitt på VG børsen med 5.12 (34 plass) i 2004 sesongen og 4.63 (139 plass) i 2005 sesongen. 

Hadde jeg fått velge, hadde jeg byttet ut både Brenne, Bjørkøy og Ramberg med en Risholt i form.

......Vedr forsterkninger så har jeg hørt at man er i dialog med Petter Furuseth Olsen.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 06, 23:38
la oss holde oss til forsterkninger da

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 jul 06, 01:24
Opprinnelig postet av oleberg



......Vedr forsterkninger så har jeg hørt at man er i dialog med Petter Furuseth Olsen.



Hadde det vært så dumt?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 jul 06, 01:38
Leste i papirutgaven av Fredrikstad Blad i går,og der sto det at de hadde 3 mill. til spillekjøp!
Så jeg vil vel tvile på at det blir no Furuseth Olsen på Fredrikstad stadion..

Og hvis Keiko har rett angående 3 nye forsterkninger,altså spillere som går rett inn i første 11`ern så vil jeg ha dem hit så fort som f...!!!
Lurer på hvem denne vennen til Raio kan være,en fra Flora??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 06, 10:28
Endret: 19 jul 06, 10:29
Opprinnelig postet av GurrBass
Leste i papirutgaven av Fredrikstad Blad i går,og der sto det at de hadde 3 mill. til spillekjøp!
Så jeg vil vel tvile på at det blir no Furuseth Olsen på Fredrikstad stadion..

Og hvis Keiko har rett angående 3 nye forsterkninger,altså spillere som går rett inn i første 11`ern så vil jeg ha dem hit så fort som f...!!!
Lurer på hvem denne vennen til Raio kan være,en fra Flora??
Det siste jeg hørte om dette var at kammeraten til raio skal være en stopper og den ene av danskene er forsvarer sikkert Høyre og han andre er spiss..
Du kan jo se igjenom her kansje du liker en av dem fra klubben til raio

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 19 jul 06, 10:36
Får vi på plass forsterkninger på de plassene så ser det lysere ut. Men da trengs det forsterkninger. Ikke stallfyll. Med de tre på plass og en midtbane som jobber hjemover så ser det bedre ut.

---------------------------

Fredd


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jul 06, 10:49
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg kan si at det vil komme inn 3 forsterkninger.. 2 av dem er dansker og den siste skal være en venn av raio.. jeg kan ikke si noe mere en det enda...


Forsterkninger eller stallfyll ?? Med forsterkninger, så mener jeg folk som hever laget. Ikke noe ala f.eks. Bora, for han holdt ærlig talt ikke mål i år.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 06, 11:03
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg kan si at det vil komme inn 3 forsterkninger.. 2 av dem er dansker og den siste skal være en venn av raio.. jeg kan ikke si noe mere en det enda...


Forsterkninger eller stallfyll ?? Med forsterkninger, så mener jeg folk som hever laget. Ikke noe ala f.eks. Bora, for han holdt ærlig talt ikke mål i år.
Vent å se.. ikke begynn å kritiser noe som ikke har kommet enda, men forsterkninger er folk som hever laget

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 19 jul 06, 11:14
Hvordan kan du være så sikker på at de 3 du har hørt rykter om er forsterkninger? Jeg tviler sterkt på at vi nå brått skal få på plass ikke mindre en 3 forsterkninger. Det, etter å ha hatt den ene lykkejegeren etter den andre på prøvespille.

Skeptisk

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 jul 06, 11:51
Gi oss et navn i det minste da Keiko, så vi kan spekulere litt på folka jeg er ved å daue av nyskjerrighet og frustrasjon her!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 06, 11:55
Opprinnelig postet av Snæbbis
Gi oss et navn i det minste da Keiko, så vi kan spekulere litt på folka jeg er ved å daue av nyskjerrighet og frustrasjon her!
skulle ønsket jeg hadde navn selv jeg, men jeg la jo ut nettsiden til flora tallin så du kan jo se igjenom den da

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 jul 06, 12:05
Endret: 19 jul 06, 12:06
Håper at det iallefall er en spiller på det estiske landslaget.
Ellers tror jeg nok at Raio kjenner mange i Estland fra andre klubber  også.
Dersom Keiko har rett ang ester.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jul 06, 12:13
Vet ikke hvem som er midtstoppermakker til Piiroja i det estlandske landslaget, men hvis vedkommende er på samme nivå som Piiroja og er mulig å få til Fredrikstad så gjerne for meg. Da vil vi også få et supersamspilt midtstopperpar!



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 06, 12:22
Jeg sier som Costanza sier.. Rykte  eller kilden min kom på sms så da for vi håpe da at  min sms er bedre en Costanza sin for han reiste bare til Lillestrøm

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 19 jul 06, 12:31
Teet Allas spiller jo på landslaget og også i Flora Tallin, vet ikke om han er midtstopper eller back men..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 61 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340