Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Bryne Cup kamp

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 19 jul 06, 16:05
Angående våre motstandere kan jeg si at Bryne har et relativt temposvakt forsvar, noe spesielt Brian bør kunne utnytte. Midtstopperene er duellsterke, men langt bedre i lufta enn på bakken, for å si det sånn.

Stokkeland er sentral i pasningsspillet til Bryne, så jeg kunne godt sett at Bjørkøy har et ekstra øye på han. Offensivt vil Bryne mest sansynlig forsøke å spille seg opp på høyresiden for så å slå overlegg på venstrevingen Kydland, som er litt klønete men har bra tempo, fysikk og skuddbein. Han er helt klart den største trusselen mot oss og PAC må se å følge med og holde markeringen der. En annen ting som børn nevnes er at Oyuga jobber og springer konstant framme, og guttane må passe seg med å sende slurvete pasninger bak, han kommer som regel til å være på plass for å snappe dem.

Bryne er ute av form og uansett som regel ganske dårlige på bortebane, dette BØR være plankekjøring, men som noen har påpekt har Bryne en tendens til å heve prestasjonsnivået mot bedre lag.

In essence: BØR være en helt grei match, men må ikke tas for gitt.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jul 06, 17:56
Hvorfor i all verden spiller speaker Tippeliga-hymnen ved innmarsj i cupen? Dette ble også gjort forrige cupkamp på Stadion. En filleting, men den introen hører til Tippeligaen. I cupen kan man spille "Fredrikstadgutter våre veier".



Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 19 jul 06, 18:41
Han er ikke akkurat en goalgetter han Ramberg.. Like før han pissa på seg alene med keeper. Også DEN kanona for en avsluttning.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 19 jul 06, 18:41
Noen som vet hva stillinga er?

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 jul 06, 18:46
1-0, straffe ved Bjørkøy, etter at Ramberg ble felt innenfor 16-meteren. Han kunne fort hoppet over en spiller som kastet seg etter beina hans, men han fortsatte (klokt) å løpe ogblefelt, dermed straffe som Bjørkøy tok greit. (TV2 viser scoringene fortløpende, og et lite sammendrag finnes på f-b.no, mer på VG 
( http://sport.vg.no/live/index.php?live2op=getKamp&kamp_id=1002161 )

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jul 06, 18:50
Kampen vises også live på fxt.no til 50 kroner.

Helt grei 1. omgang, men synes Bryne slipper litt for lett til ved flere anledninger. Piiroja og Szekeres er ikke helt patente. Ellers synes jeg Simen Brenne er oppløftende og det er en del gode kombinasjoner fremover. Straffesparket er soleklart. Ramberg blir lagt i bakken etter at han kommer først på ball og fortsetter i løpsretningen. Bjørkøy er iskald.

Men helt utrolig det Ramberg får til når han kommer alene med keeper senere i omgangen. Han er ikke akkurat noen måltyv...


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 19 jul 06, 19:28
1-1.......

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jul 06, 19:46
Opprinnelig postet av mygg
1-1.......


Vi klarer f__n ikke holde nullen mot Bryne engang! Og nå har vi jaggu bomma på ei straffe også! Jeg sitter midt på kontinentet og griner mine modige tårer. Frustrert! NÅ!!

PS! Om det er noen trøst (og det er det, jaggu meg) så ryker Kamma på en smell mot Sandefjord - hjemme på Briskeby: Knarvik satte 2-3 på straffe etter at Lamma leda 2-1.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 19 jul 06, 20:03
2-1 Hoås

---------------------------

Supporter, faktisk :)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 jul 06, 20:40
Endret: 19 jul 06, 20:40
120 Etter en scoring hver i ekstraomgangene, skal det nå avgjøres på straffer i Fredrikstad.
maal 120 3 - 2 BRENNE. FFKs Simen Brenne skal åpne straffespark-konkurransen. Han setter ballen kontant i mål.
! 120 Paul Oyuga skal ta Brynes første straffe. Han brenner! Skuddet går over Shaabans mål.
maal 120 4 - 2 KVISVIK. Raymond Kvisvik tar den neste for hjemmelaget. Han setter den via keeper og i mål.
maal 120 4 - 3 RASHID. Rashid denne gang for Bryne. Finter ut Shaaban og sikker scoring.
maal 120 5 - 3 BJØRKØY. FFKs Bjørkøy går til krittet. Han setter den sikkert til venstre for keeper.
maal 120 5 - 4 BORGVARDT. Borgvardt for Bryne. Trygt i hjørnet fra Borgvardt.
maal 120 6 - 4 TOTH. Toth nå for vertene. Han setter ballen elegant til side for Eskeland etter å ha fintet ut Brynes målvakt.
! 120 Espen Hægeland for Bryne denne gang. Høyt over, og FFK er videre til kvartfinale i cupen.
JESS! Den satt langt inne, men den satt. Bra at det ikke ble flere straffemisser!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jul 06, 20:47

Kanskje litt på kanten, men hvorfor kan vi ikke score på sjanene våres, synes spissene faktisk er dårligere enn forsvaret i dag.

Må nevne Tarik i dag også, han brente vel to-tre 100% sjanser.


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 19 jul 06, 20:48
Vant vi 6-4 som det står i f-b.no
Trodde resultatet ble skrevet: 3-2 ???

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jul 06, 20:48
Opprinnelig postet av DrDRE
JESS! Den satt langt inne, men den satt. Bra at det ikke ble flere straffemisser!


Aaaah!  Baller på størrelse med Eiffeltårnet hos Bjørkøy, som tar ei ny, viktig, straffe etter allerede å ha bommet på en! Godt, godt! Da kan jeg tylle i meg resten av rødvina med god samvittighet!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 jul 06, 21:10
Den personen som har oppdatert kampen på f-b.no må ha drekki no alvorlig!! 

37 minutter: Shami Raban kolliderer med Kvisvik, potensiell farlig situasjon, men avklarer.

11 minutter: Frispark til Bryne etter Toth-tackling.

22 minutter: Czwartek ut, Røhn inn.

3) Allan Bogworth - scorer. 
Heter han ikke Allan Borgvardt???

Er kanskje pirkete,men det er morsomt å lese!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 jul 06, 21:39
Jeg er faen meg bare glad jeg ass,  trengte en sånn opptur nå etter de siste ffk-prestasjonene. Allikevel var det egentlig kjipt og uinspirert spill, og at raijo presterer selvmål, da deppa jeg. Hva er det som foregår i huet til guttane nå? det lyste ikke mye vinnervilje og killer-mentalitet av dette, og det kommer vi til å trenge til høsten.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 jul 06, 22:11
Er litt ambivalent til dette avansementet jeg. Burde vi ikke konse på å beholde plassen i tippeligan?Ikke at jeg mener vi burde lagt oss altså,men var ikke udelt happy da fløyta gikk.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jul 06, 22:13

Kanskje det lille som skulle til for at vi vant, var at Dagfinn Enerly var på kampen, kanskje spillerne gikk i seg selv og bestemte seg ikke for å skuffe Dagfinn.

Dette sa Dagfinn Enerly til fredrikstadfk etter kampen.

-Spillemessig var det dårlig. Det ligger tjukt utenpå spillerne at de ikke har noe selvtillit. FFK misset mange hundreprosent-sjanser. Heldigvis ble det seier og en kvartfinale. Det var moro. Nå gjelder det å samle troppen og fokusere på oppgjøret mot Viking søndag, sa en lettet Dagfinn Enerly, som også gleder seg til 30. august. Da skal han være manager i veldedighetsmatchen mellom FFK og en rekke kjente norske spillere.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 jul 06, 22:14
Opprinnelig postet av stjernengutt
Er litt ambivalent til dette avansementet jeg. Burde vi ikke konse på å beholde plassen i tippeligan?Ikke at jeg mener vi burde lagt oss altså,men var ikke udelt happy da fløyta gikk.



Det er vel fordi prio en er Stjernen enkelt og greit.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 19 jul 06, 22:30
Har guttane begynt med sone-forsvar på dødball nå? Eller er det bare jeg som ikke har sett det før. Det var gjennomgående i kampen i dag.

---------------------------

Fredd


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 jul 06, 22:31
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av stjernengutt
Er litt ambivalent til dette avansementet jeg. Burde vi ikke konse på å beholde plassen i tippeligan?Ikke at jeg mener vi burde lagt oss altså,men var ikke udelt happy da fløyta gikk.



Det er vel fordi prio en er Stjernen enkelt og greit.


Mye mulig det, men ønsker da FFK alt godt, selv om jeg synes hockey er morsommere. Om du viste at en semifinaleplass hadde vært på bekostning av tippeligaspill neste år, hadde du jublet for seier i kvarten da?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f