Husk meg
Brukernavn
Passord

RBK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 21:02
Det er viktig med poeng 1 er bedre en ingen... 

Hoveddommer:  Sandmoen, Brage
Assistentdommer:  Nebben, Dag Roger
Assistentdommer:  Myhren, Tor-Arne
Observatør:  Kvam, Frode
4.dommer:  Furuli, Stein Egil
NFF-delegat:  Aas, Steinar

hvordan tror dere laget blir da ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 12 jul 06, 22:23
Dere får ikke et jævla poeng, spar turpenga, bli hjemme og se kampen på storskjerm under Glomma festivalen og kjøp øl for penga i stedet!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 12 jul 06, 23:00
Ja, så lenge Brage Sandmoen dømmer, så vurderer man nesten om det er verdt å ta turen for 90 min med frustrasjon. Norges DÅRLIGSTE dommer, i en så viktig kamp, desverre...!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 jul 06, 23:03
Endret: 12 jul 06, 23:04
Sist gang vi møtte dere var under en festival... Tall Ships Race... og alle husker hvordan den kampen gikk... Blir spennende å se hva som skjer, og hvilket lag vi møter, men man skal aldri si aldri om kampen siden Brage Sandmoen skal dømme.... Eller Drage som jeg liker å kalle han, den kø***n... Nå er Steinardo(som folk kaller han her) ute og tror vi stiller dette laget:
Rami
Pål Andre --- Tamas/Are(eventuelt en ny forsvarer)----- Raio---- Trond Erik

Simen Brenne ---- Hans Erik ----- John Anders

Tarik ----- Toth(eventuelt en ny spiss)----- Raymond Kvisvik/Brian West

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 23:32
Opprinnelig postet av svartoghvit
Dere får ikke et jævla poeng, spar turpenga, bli hjemme og se kampen på storskjerm under Glomma festivalen og kjøp øl for penga i stedet!
selv sikker ser jeg.. håper du er klar over hvilken stopper dere skal bruke.. steffen iversen... så for vi se da hvordan han fungrerer der.. gikk dritt for frode...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jul 06, 06:18
Jeg trur kanskje vi får se Bjørkøy på back denna kampen jeg. Og at Kvisvik blir mere sentral. 


                                                    Rami

Jonna                   Tamas                          Rajo                       Bertil

                               Hansi              Kvisvik            Simen

            Tarik                                Toth                                  West

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 13 jul 06, 12:05
Hvor møtes fredrikstad folk før kampen på lerkendal?  Eller drar bussen ditt direkte?
Er i Trondheim og skal på kampen.

Gutta går i angrep direkte og ryster rbk.

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 13 jul 06, 13:22
Tror ikke Eggen bruker tre mann på topp. Rosenborg er sterke hjemme, og FFK er desverre ikke noe stort bortelag.
Tror dette blir laget;

                                                               R. Shabaan

                                P.A.C       Tronseth         Raijo          Bertelsen

                   Tarik            Ramberg      Jonna            Brenne             Kvisvik
                                   
                                                                   West       

Hadde kanskje vurdert Toth på plassen til Ramberg, ettersom han er god til å holde på ballen, og kriger for drakta si. Ramberg har desverre hatt en down periode..                       

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 jul 06, 03:54
Endret: 14 jul 06, 03:54
Hvis jeg skal dømme ut i fra den ene treninga jeg har sett denne uka, hvor de spilte 11 mot 11, så tror jeg Hoås kommer til å starte mot RBK, han ble i hvert fall matchet med de 11 antatt beste og gjorde sine saker greit.

At Hansi har hatt en down periode matkri, er jeg rett og slett uenig i. Jeg mener han har prestert på et mye jevnere nivå i år, i flere kamper har han vært blant de klart bedre og jeg syns ikke det har avtatt i den senere tid, snarere tvert i mot.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 jul 06, 07:54
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Hvis jeg skal dømme ut i fra den ene treninga jeg har sett denne uka, hvor de spilte 11 mot 11, så tror jeg Hoås kommer til å starte mot RBK, han ble i hvert fall matchet med de 11 antatt beste og gjorde sine saker greit.

At Hansi har hatt en down periode matkri, er jeg rett og slett uenig i. Jeg mener han har prestert på et mye jevnere nivå i år, i flere kamper har han vært blant de klart bedre og jeg syns ikke det har avtatt i den senere tid, snarere tvert i mot.

Var Toth fortsatt småskada eller? Syns det er rart at han ikke spiller hvis han er skadefri! Han har på ingen måte spilt seg ut av laget.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 jul 06, 09:39
Endret: 14 jul 06, 09:41
Opprinnelig postet av ffkmufc
Var Toth fortsatt småskada eller? Syns det er rart at han ikke spiller hvis han er skadefri! Han har på ingen måte spilt seg ut av laget.

Med mindre Hoås har gjort det såpass mye bedre på trening at han nå vurderes til å ville gjøre en bedre jobb. Er de likeverdige så er det kanskje også greit å veksle litt - da kan det være det hjelper på tenningen, ingen skal ha klippekort på laget. Det er også greit å la gode spillere få spille mot god motstand, ellers vil de ikke utvikle seg videre, og jeg tror Hoås kan bli enda bedre.
Edit - HEEY... Ny ball, jo - tatt opp som A-lagspiller på forumet..

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 14 jul 06, 09:52
vi vant over rosenborg der oppe i fjor,så hvorfor ska vi ikke gjøre det igjen.....rosenborg er ikke så bra som dem var.så her ligger det gode muligheter for poeng........!har tro på sier jeg

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 06, 10:09
[quote=Snæbbuss-aristokrat #78]Hvis jeg skal dømme ut i fra den ene treninga jeg har sett denne uka, hvor de spilte 11 mot 11, så tror jeg Hoås kommer til å starte mot RBK, han ble i hvert fall matchet med de 11 antatt beste og gjorde sine saker greit.

At Hansi har hatt en down periode matkri, er jeg rett og slett uenig i. Jeg mener han har prestert på et mye jevnere nivå i år, i flere kamper har han vært blant de klart bedre og jeg syns ikke det har avtatt i den senere tid, snarere tvert i mot.
[/quote

Enig med deg Hans Erik Ramber, synes han har gjort det bra. Er det noen som har dowv må det være Simen, han synes jeg har skuffet de siste kampene.]

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 06, 10:33
skal vi håpe at Frode Johnsen ikke spiller

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 14 jul 06, 10:43
Endret: 14 jul 06, 10:44

Jeg synes Brenne og Ramberg er gode spillere på sitt beste. De leser spillet bra og er flinke til å bryte pasninger. Denne vårsesongen har FFK hatt en glimrende førsteforsvarer i Toth. Det at han hele tiden presser de forsvarspillerene som skal spille opp ballen, gjør at Brenne og Ramberg får mulig het til å bryte fremspillene. Savnet av Toth var tydelig både mot HamKam og Lyn. Uten press blir det lettere for motstanderene å spille presise fremspill.
Brenne og Ramberg(spesielt) er alt for dårlige til å presse motstanderens midtbanespillere med og uten ball. Det er alt for pinglete til å duellere. Med det mener jeg at de unngår duellene oftere enn de tar dem. De er gode til å spille på midtbanen, men veldig dårlige til å kjempe på midtbanen. Det siste var veldig synlig mot slutten av kampen mot Lyn. Jeg synes det i beste fall bare er plass til en av de to i startoppstillingen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 06, 15:19
Liker ikke helt at Hoås skal spille midtspiss i denne kampen. Ville foretrukket en litt hurtigere spiss ettersom RBK nok kommer til å gå offensivt til verks og etterlate bakrom.

Ellers er siste nytt fra Trondheim at Frode Johnsen vrakes i og med overgangen til Grampus Eight, og han erstattes av Kone som midtspiss. Storflor og Braaten på hver sin kant. Og Steffen Iversen i bakhånd som en joker.

Litt av en stall Høgmo har...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 06, 16:25
Opprinnelig postet av Costanza
Liker ikke helt at Hoås skal spille midtspiss i denne kampen. Ville foretrukket en litt hurtigere spiss ettersom RBK nok kommer til å gå offensivt til verks og etterlate bakrom.

Ellers er siste nytt fra Trondheim at Frode Johnsen vrakes i og med overgangen til Grampus Eight, og han erstattes av Kone som midtspiss. Storflor og Braaten på hver sin kant. Og Steffen Iversen i bakhånd som en joker.

Litt av en stall Høgmo har...
sist jeg leste etter eller annet sted så skal steffen være stopper, for RBK sliter med mitt stopper plassen

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 06, 16:37
Opprinnelig postet av keiko99
sist jeg leste etter eller annet sted så skal steffen være stopper, for RBK sliter med mitt stopper plassen

Jepp, men neppe allerede mot oss. Blir nok Riseth og Kvarme i midtforsvaret.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 14 jul 06, 17:32
I følge FFKs offisielle nettsider, er dette trolig laget søndag (basert på dagens trening):

Rami Shaaban, 
Pål Andre Czwartek, Tamas Szerekes, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen, 
Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy, 
Tarik Elyounoussi, Øyvind Hoås og Raymond Kvisvik.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 06, 17:45
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
sist jeg leste etter eller annet sted så skal steffen være stopper, for RBK sliter med mitt stopper plassen

Jepp, men neppe allerede mot oss. Blir nok Riseth og Kvarme i midtforsvaret.
Det er der du tar feil. Jeg klarer ikke å finne linken, men jeg leste at dem hadde prøvd steffen som mittstopper i en test kamp og det fungerte bra.. dem har bare 1 frisk stopper og da sa dem til der jeg leste det at steffen kom til å bli brukt der.. håper jeg finner linken...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340