Husk meg
Brukernavn
Passord

Dag Frode Hornseth

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 00:10
kansje gutten fortjener en sjangse til å vise mere av seg selv ?

virker ut som gutten kommer i form og skårer mål...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 12 jul 06, 00:12
Opprinnelig postet av keiko99
kansje gutten fortjener en sjangse til å vise mere av seg selv ?

virker ut som gutten kommer i form og skårer mål...


NEi, uff!!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 00:26
jeg vet det med uff, men det er vel ikke værre en å ha han der til kontrakten går ut og førsøke han.. alle kan bli bedre heter det

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jul 06, 01:12
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vet det med uff, men det er vel ikke værre en å ha han der til kontrakten går ut og førsøke han.. alle kan bli bedre heter det


Jeg kan bekrefte at Hornseth har imponert på treningene denne uken. Han har virket veldig tent og vært den spilleren som desidet har banket inn flest mål av alle på treningene. Når han en gang i går ble feilaktig avblåst for offside, ble han så forbanna at det nesten så ut som han hadde blitt snytt for en scoring i en veldig viktig kamp, og det viser jo at tenningsnivået hans er helt på topp.

På treninga i dag sto jeg faktisk å tenkte på at, har virkelig denne gutten fått de sjansene han fortjener? 
Nå har han jo selvfølgelig gått mer eller mindre skadet i et par år, så det har vel kanskje ikke vært så mange mulighetene til å gi ham sjanser.
Men de fleste har nok forlengst avskrevet Hornseth og plassert ham i kategorien bomkjøp, men med det spillet og gløden han har vist på treningene nå, så ser jeg ikke bort i fra at han kan bli en nyttig spiller i troppen i høst, og det vil ikke forundre meg om han sitter på benken mot Rosenborg på søndag. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 01:35
jeg er en av dem som sa at jeg ville hive han dit pepperen grodde så en ser hvor fort en forandrer syn når en ikke bare tenker med en del av hjernen..  Jeg håper virkelig at gutten for en fortjent sjangse selv om jeg ønsket han osv, men jeg har sagt det og jeg sier det: alle kan forandre seg og bli bedre eller klokere

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 12 jul 06, 02:15
Det han har vist i FFK-trøya hittil er ikke å skryte av, men nå er han  i troppen og jeg er for at den som til en hver tid er i best form skal spille. I hvertfall hvis det er flere som kjemper om samme plassen. Hvis han er en av de beste på trening over en lengre periode, så må han aspirere til en plass i troppen. Hva er vitsen med treningene ellers. Ta Wiig f.eks. har han vært den vi håpet på? Jeg vet ikke hvordan han er på trening og KTE har tydligvis tro på ham, men i kamper synes jeg ikke han har fått det til. Så det kan ikke skade å gi Hornseth noen innhopp. Er det noe jeg savner så er det killerinstinkt foran mål.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jul 06, 02:25
Opprinnelig postet av varheim
Det han har vist i FFK-trøya hittil er ikke å skryte av, men nå er han  i troppen og jeg er for at den som til en hver tid er i best form skal spille. I hvertfall hvis det er flere som kjemper om samme plassen. Hvis han er en av de beste på trening over en lengre periode, så må han aspirere til en plass i troppen. Hva er vitsen med treningene ellers. Ta Wiig f.eks. har han vært den vi håpet på? Jeg vet ikke hvordan han er på trening og KTE har tydligvis tro på ham, men i kamper synes jeg ikke han har fått det til. Så det kan ikke skade å gi Hornseth noen innhopp. Er det noe jeg savner så er det killerinstinkt foran mål.


Jeg har inntrykk av at Hornseth alltid har vært god på trening og tildels også i treningskamper. Det var han også den vinteren han kom til FFK.
Og jeg vil si at både Wiig og Michael Røn stiller i den samme kategorien. De viser også veldig gode taker på trening, og også på 2. laget, men får det ikke til i Tippeligaen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 jul 06, 06:31
han er faktisk mannen som ordnet at vi beholdt plassen i TL 2004, med sin scoring hjemme mot tromsø i nest siste kamp. gi gutten en sjanse, ihvertfall noen innhopp, kan ikke score mindre en de spissene vi har..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jul 06, 08:18
Selv om jeg tviler, så hadde det jo vært utrolig gøyalt om storscoreren vi har lett etter i lang tid befant seg i troppen allerede, bare at vi alle hadde avskrevet han.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 jul 06, 10:49
Hornseth har vel alltid glimtet til, men at han har benyttet "skadefraværet" til å bli en såååå mye bedre spiller tviler jeg på.
Hornseth som flere andre av FFK spillerne holder nok (etter min mening) anstendig/ brukbart/godt 1.divisjons nivå, men TL spiller/e er de kun i nød.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 11:07
Opprinnelig postet av dracula
Hornseth har vel alltid glimtet til, men at han har benyttet "skadefraværet" til å bli en såååå mye bedre spiller tviler jeg på.
Hornseth som flere andre av FFK spillerne holder nok (etter min mening) anstendig/ brukbart/godt 1.divisjons nivå, men TL spiller/e er de kun i nød.

gi han fortjnet sjangse da vel. Alle kan bli bedre

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 jul 06, 11:11
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av dracula
Hornseth har vel alltid glimtet til, men at han har benyttet "skadefraværet" til å bli en såååå mye bedre spiller tviler jeg på.
Hornseth som flere andre av FFK spillerne holder nok (etter min mening) anstendig/ brukbart/godt 1.divisjons nivå, men TL spiller/e er de kun i nød.

gi han fortjnet sjangse da vel. Alle kan bli bedre


Enig. Vi har vel alle fått med oss hvordan Peter Crouch som spiller i Liverpool og hvor "bra" han var for noen år siden...  Hvis ikke kan dere jo følge denne linken: Drakk mest øl i Skåne

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jul 06, 11:41
Endret: 12 jul 06, 11:41
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av dracula
Hornseth har vel alltid glimtet til, men at han har benyttet "skadefraværet" til å bli en såååå mye bedre spiller tviler jeg på.
Hornseth som flere andre av FFK spillerne holder nok (etter min mening) anstendig/ brukbart/godt 1.divisjons nivå, men TL spiller/e er de kun i nød.

gi han fortjnet sjangse da vel. Alle kan bli bedre


Skal vi sette han inn i steden for Toth ?? Nja, jeg tror ikke det. Av det jeg har sett av han mens han har vært i klubben så holder han ikke mål. Og at han skal plutselig bli så mye bedre nå etter noen oppløftende treninger har jeg heller ingen tro på.
Så jeg sier, send han til Nybergsund.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 11:49
Rune du prater nå om hva du har sett.. glem hva du har sett.. alle fortjener en sjangse.. kansje prøve hornseth i stedet for brenne. toth er den som legger opp så har vi hornseth,west og tarrek der..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 jul 06, 11:58
Opprinnelig postet av keiko99
Rune du prater nå om hva du har sett.. glem hva du har sett.. alle fortjener en sjangse.. kansje prøve hornseth i stedet for brenne. toth er den som legger opp så har vi hornseth,west og tarrek der..

Hornseth har da ingenting å gjøre i den posisjonen Brenne spiller!

HVIS Hornseth skulle vært aktuell for laget, så regner jeg med at det ville vært på en av kantene fremme i 4-3-3. Altså istedenfor West/Tarik/Kvisvik.

Problemet er at han ikke er god nok...

Men nå som han endelig er skadefri, så blir det sikkert enklere å "kvitte seg med ham" for å uttale meg litt kynisk. For det er jo ingen hemmelighet at FFK har ønsket å la Hornseth gå til en annen klubb i lang tid nå.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jul 06, 11:59
Opprinnelig postet av keiko99
Rune du prater nå om hva du har sett.. glem hva du har sett.. alle fortjener en sjangse.. kansje prøve hornseth i stedet for brenne. toth er den som legger opp så har vi hornseth,west og tarrek der..


Morsom du vel. Hornseth fortjener ikke å komme inn i steden for Brenne. Hornseth har nok forspilt sine sjanser i denne klubben.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 jul 06, 12:07
Hvis Hornseth nå er stand til å prestere godt nok til å være et alternativ til en av kantene, vil Kvisvik kunne spille sentralt på bekostning av  Brenne eller Ramberg. Dermed kan han komme inn på laget på bekostning av f.eks. Brenne.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 12:25
se kanogvetalt sier det samme som meg... Brenne kan derme bli tatt ut etter f.eks. 55 min spilt eller at hornseth starter kampen og brenne sitter på benken om hornseth er så i skuddet bør gutten få en fortjent sjangse.....

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jul 06, 12:30
Opprinnelig postet av keiko99
se kanogvetalt sier det samme som meg... Brenne kan derme bli tatt ut etter f.eks. 55 min spilt eller at hornseth starter kampen og brenne sitter på benken om hornseth er så i skuddet bør gutten få en fortjent sjangse.....


Spørs om han fortjener denne sjansen da, etter noen få treninger ?? Jeg synes ikke det.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 jul 06, 12:37
Artig å høre hva du synes, men det er vel best at den vurderingen blir gjort av noen som:
1 Er tippeliga trenere
2 Har vært tistede på treningene

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340