Husk meg
Brukernavn
Passord

Dag Frode Hornseth

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 12 jul 06, 12:49
Endret: 12 jul 06, 12:50
Opprinnelig postet av keiko99
Rune du prater nå om hva du har sett.. glem hva du har sett.. alle fortjener en sjangse.. kansje prøve hornseth i stedet for brenne. toth er den som legger opp så har vi hornseth,west og tarrek der..


Hvorfor skal ikke Brenne spille da??

---------------------------

Tenker på deg Dagfinn Enerly!!!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 12 jul 06, 13:12
Dette er jo en skikkelig godnyhet, ikke minst for Hornset selv.
Nå kan han endelig prøve å spille seg inn på laget,
eller han kan selges til en annen klubb.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 jul 06, 14:06
Endret: 12 jul 06, 14:06
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Artig å høre hva du synes, men det er vel best at den vurderingen blir gjort av noen som:
1 Er tippeliga trenere
2 Har vært tistede på treningene


Absolutt ikke. 

Her inne finner du flere som har rykket opp flere divisjoner i Hattrick, og som har både kommet til CL-finale og vunnet VM med landslag på Xbox, Playstation eller PC. I tillegg behersker de kunsten av å drikke pilsner i lenestolen og samtidig kritisere såvel dommere som spillere og trenere - den erfaringen er ikke til å kimse av!

Det finnes ikke noe bedre grunnlag å ta en avgjørelse på enn 

a) et treningsreferat (3 setninger) gitt av kompisen til en som kunne ha sett men som måtte få tilbakemelding fra drosjesjåføren som kjørte tante Ågot til legen fordi hun har en inngrodd tånegl, 

b) egenerfaring fra diverse guttelag og 5-8. divisjonsfotball og 

c) en fotballfaglig erfaring igjennom å legge inn mer enn 500 innlegg på ffksupporter.net eller som kommentarer på f-b.no. 

Get real, Kanogvetalt! Ikke still slike uhørte krav! 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 14:07
Opprinnelig postet av brenne
Opprinnelig postet av keiko99
Rune du prater nå om hva du har sett.. glem hva du har sett.. alle fortjener en sjangse.. kansje prøve hornseth i stedet for brenne. toth er den som legger opp så har vi hornseth,west og tarrek der..


Hvorfor skal ikke Brenne spille da??
for brenne er en av flere som kan trenge en liten pust på benken...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 12 jul 06, 15:30
Rolig nå folkens! Det står 10 linjer i avisa om at Horseth har imponert litt på trening, også mener enkelte her at han skal starte? For alt vi vet, så har journalisten lagt på litt, og skrytt litt ekstra... Hornseth kan ikke spille ensom spiss, det håper jeg samtlige her inne forstår. Sentral på midten er også selvfølgelig uaktuelt. For hva er egentlig Hornseth god på? Ikke rask, ikke sterk, ingen dribler, ingen playmaker, ingen jernmann. Han har litt teft, det skal han ha for. Han er flink til å plassere seg foran boksen, og pirke ballen i mål. Så det eneste jeg kan se for meg er at han spiller spiss i 4-4-2. Eventuelt hvis vi ligger under når det er 15 minutter igjen, så kan han komme inn som en Solskjær, i en 3-5-2 og være på rett plass, til rett tid.

---------------------------

Ære være plankebyen!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 06, 16:06
Opprinnelig postet av kjell
Rolig nå folkens! Det står 10 linjer i avisa om at Horseth har imponert litt på trening, også mener enkelte her at han skal starte? For alt vi vet, så har journalisten lagt på litt, og skrytt litt ekstra... Hornseth kan ikke spille ensom spiss, det håper jeg samtlige her inne forstår. Sentral på midten er også selvfølgelig uaktuelt. For hva er egentlig Hornseth god på? Ikke rask, ikke sterk, ingen dribler, ingen playmaker, ingen jernmann. Han har litt teft, det skal han ha for. Han er flink til å plassere seg foran boksen, og pirke ballen i mål. Så det eneste jeg kan se for meg er at han spiller spiss i 4-4-2. Eventuelt hvis vi ligger under når det er 15 minutter igjen, så kan han komme inn som en Solskjær, i en 3-5-2 og være på rett plass, til rett tid.
gi han en fortjent sjangse er alt vi sier og hva gjør du ? finner punkter som gjør til at han ikke fortjener dette. vi vet ikke bedre en eggen og pressen vet mange ganger like mye for husk dem ser treninger og jeg syns kansje at det er på sin plass og gi hornsth sjangse.. tror nok gutten vil få mere en 15 min.. vi for vente å se

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 12 jul 06, 16:23
Tror ikke han vil få et eneste minutt jeg. Synes det er smartere å bruke Toth, Hoås, Tarek, Kvisvik, Wiig, Brenne, West, Bjørkøy på de fremste 3 plassene i 4-3-3 formasjonen. Dessuten er det mulighet for å hente inn nye angripere. Forøvrig tjener han sikkert 300.000 i året, unødvendig bruk av penger å ha han i stallen da spør du meg.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jul 06, 17:52
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Artig å høre hva du synes, men det er vel best at den vurderingen blir gjort av noen som:
1 Er tippeliga trenere
2 Har vært tistede på treningene


1`ern er grei, men nr.2, kjøper jeg ikke. Snæbb1 som er på noen treninger skal liksom komme her og fortelle hvem som er så og så bra på trening. Hva har han som grunnlag for å si hva som er dårlig og bra ?? Jeg driver i hvertfall og trener 1 lag selv, uten at jeg vil pårope meg noen ekspertstatus for det.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 jul 06, 18:59
Skal Hornseth plutselig bli aktuell for 1. elleveren nå, bare fordi han har imponert på ei trening? Jeg også syns at det er bra han er tilbake, men å snakke om å ta ut Brenne til fordel for en som har vært skada i nesten 2 år, er for drøyt. Hvis Brenne skal ut, så regner jeg med Kvisvik blir sentral og Tarik og West på kantene, trur ikke Hornseth tar noen av døm plassene!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jul 06, 19:06
De skal være glad for at han er friskmeldt, så de kan bli kvitt`n.

ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 12 jul 06, 20:10
Han bør nok prestere på 2 laget , før han i hele tatt bør vurderes. Men det er ihvertfall positivt at han har begynt å vise seg fram på treningene.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jul 06, 11:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Artig å høre hva du synes, men det er vel best at den vurderingen blir gjort av noen som:
1 Er tippeliga trenere
2 Har vært tistede på treningene


1`ern er grei, men nr.2, kjøper jeg ikke. Snæbb1 som er på noen treninger skal liksom komme her og fortelle hvem som er så og så bra på trening. Hva har han som grunnlag for å si hva som er dårlig og bra ?? Jeg driver i hvertfall og trener 1 lag selv, uten at jeg vil pårope meg noen ekspertstatus for det.


Her har du vel misforstått litt igjen Rune. Når kanogvetatalt nevner disse to punktene, så var det vel ikke hans mening at alle som var tilstede på treningene  skulle være med å hjelpe Eggen med å vurdere laguttaket.

Jeg har ikke påberopet meg noen som helst ekspertise, Rune. Hvis jeg har brukt ordet ekspert om meg selv, så har jeg skrevet det slik: "ekspert", og det vet vel til og med du hva betyr, Rune.

Jeg har kun kommet med mine synspunkter, og det har vel jeg like mye rett i som deg,Rune.

Når noen spør: "Har noen vært på treningen i dag og kan fortelle hvordan Rasmussen klarte seg", så regner jeg med at noen er interessert i høre mine synspunkter, når jeg er en av dem som har vært der.

Når det gjelder Hornseth, så hadde jeg egentlig ikke tenkt til å si noe om ham, men når både F-B og Eggen åpenbart hadde registrert det samme som meg, så synes jeg det var greit og  si min mening også om den saken og utdype den litt nærmere. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 13 jul 06, 11:19
Dessuten så mener jeg at selv om RH er en meget dyktig fotballtrener, så kan han ikke uttale seg om Hornseths innsats på treningene om han ikke har vært der.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3