Husk meg
Brukernavn
Passord

Innsatsen til Plankehaugen FFK-Lyn

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 jul 06, 23:10
Opprinnelig postet av Klokan
Nå er jeg tilbake fra ferien. Ser at andre merker seg det samme som jeg, så Keiko om du vil ta det på P.M eller her det driter jeg i men ha litt baller nå og fårklar en gang for alle hva har du i mot meg. Er det noe jeg har gjort deg eller er det (dumt spørsmål men jeg må bare spørre da) bare fordi jeg ikke er norsk. Om jeg har gjort deg noe da var det ikke med meningen da. Har faktisk tålt hetsen din her på forumet i lange tider og hadde det vært noen andre så vet jeg ikke. Er det fordi jeg sendte deg kaledner når du spurte her på forumet og ingen gadd om å svare en gang ?????? 

Jeg er egentli ganske avslappet med mobben din men flere som kjenner meg lurer på hva er det det dreier seg om og spør meg om dette og da blir jeg opmersom også så vær så snill og gi meg en forklaring da....

Jeg har jo egentlig ikke noe med å blande meg i en krangel mellom Zoran og keiko, men når den blir lagt ut her på forumet, så må det vel være lov å komme med noen synspunkter.

Jeg ser at Zoran i forrige innlegg spør keiko: "Er det noe jeg har gjort deg eller er det bare fordi jeg ikke er Norsk?"

Jeg vet ikke om keiko kun liker Normenn, men det jeg kan tenke meg som kan ha hatt betydning dersom keiko ikke liker Zoran er det som skjedde i 1. serierunde sist år mot Lyn.

Keiko sto på bakerste rad på nedre del av VG svingen og Zoran dirigerte fra 1. rad på samme seksjon. Plutselig kom Zoran stormende opp og angrep keiko fysisk, fordi han mente at keiko ikke hadde vært med på en sang. Flere personer måtte til for å roe gemyttene, for ellers tror jeg det kunne gått rktig galt for en av partene eller kanskje begge.

Jeg bare spør: Har dere skværet opp etter dette? Hvis ikke så er det jo nærliggende å tro at denne episoden kan ha satt sine spor, Zoran.

---------------------------

FFK på toppen i 2006

SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06

Lagt til: 14 jul 06, 22:35
Må bare si at plankehaugen var veldig bleike iforhold til Bastionen.. Men så skal det nevnes at Bastionen hadde lang oppvarming med båttur til Fredrikstad. De kom kanskje i litt mer stemning grunnet det, det er tross alt sommerferie, så det er kanskje ikke så rart plankehaugen var litt stille.

Kanskje plankehaugen bør begynne med oppvarming før oppmøte? Eller er driver dere med det fra før?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 16 jul 06, 11:39
Endret: 16 jul 06, 11:40
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Nå er jeg tilbake fra ferien. Ser at andre merker seg det samme som jeg, så Keiko om du vil ta det på P.M eller her det driter jeg i men ha litt baller nå og fårklar en gang for alle hva har du i mot meg. Er det noe jeg har gjort deg eller er det (dumt spørsmål men jeg må bare spørre da) bare fordi jeg ikke er norsk. Om jeg har gjort deg noe da var det ikke med meningen da. Har faktisk tålt hetsen din her på forumet i lange tider og hadde det vært noen andre så vet jeg ikke. Er det fordi jeg sendte deg kaledner når du spurte her på forumet og ingen gadd om å svare en gang ?????? 

Jeg er egentli ganske avslappet med mobben din men flere som kjenner meg lurer på hva er det det dreier seg om og spør meg om dette og da blir jeg opmersom også så vær så snill og gi meg en forklaring da....

Jeg har jo egentlig ikke noe med å blande meg i en krangel mellom Zoran og keiko, men når den blir lagt ut her på forumet, så må det vel være lov å komme med noen synspunkter.

Jeg ser at Zoran i forrige innlegg spør keiko: "Er det noe jeg har gjort deg eller er det bare fordi jeg ikke er Norsk?"

Jeg vet ikke om keiko kun liker Normenn, men det jeg kan tenke meg som kan ha hatt betydning dersom keiko ikke liker Zoran er det som skjedde i 1. serierunde sist år mot Lyn.

Keiko sto på bakerste rad på nedre del av VG svingen og Zoran dirigerte fra 1. rad på samme seksjon. Plutselig kom Zoran stormende opp og angrep keiko fysisk, fordi han mente at keiko ikke hadde vært med på en sang. Flere personer måtte til for å roe gemyttene, for ellers tror jeg det kunne gått rktig galt for en av partene eller kanskje begge.

Jeg bare spør: Har dere skværet opp etter dette? Hvis ikke så er det jo nærliggende å tro at denne episoden kan ha satt sine spor, Zoran.

Nå synes jeg du overdriver kraftig. Angrep Keiko fysisk? Hm uansett hvor en er tøff så angriper en ikke midt på stadion og spessielt ikke en av keikos dimensjoner. At jeg kom opp til dere og kjeftet ja , men ikke annet enn dette da. Og det har vi snakket om nesten rett etter kampen. Og hvis dette er grunnen da er han jammen langsint. 

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 jul 06, 14:40
Til klokan. Du skal få ett svar du.. Jeg vil først og fremst takke deg for at du sendte meg PH kalenderen.. Er du ikke fornøyd med at du fikk igjen pengene da ?
Jeg har spurt deg ansikt til ansikt flere ganger.. Føler du at jeg har noe mot deg.. Du svarer: JA.. Hva for jeg gjort siden du føler det.. jeg kan med hånden på hjerte si: Du er en kjempe flott kar, men som forsanger for PH har jeg mye å si mot deg desverre. Vi bør ikke rippe opp i hva som har skjedd, men det jeg ikke liker er at du furter og trekker deg så fort du ikke for det som du vil eller at noen ikke gjør som du sier.. kan jo bare si at du har jo en gang gitt fra deg PH kortet.. Du er en voksen mann og det og gå inn her å søke støtte p.g.a. dine egene feil er for meg helt lattelig.. Fortell meg når har jeg hetsa deg her inne ? eller når har jeg mobbet deg ?

Jeg vil si at jeg har ikke noe mot deg Zoran... 

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 06, 19:37
fint det Keiko. det er fint å høre...... Men se hva andre har lagt merke såååå....  Egentlig så gidder jeg ikke å dra det lenger ut. Fint at du ikke har noe imot meg så ....

Dinamo Zagreb

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 jul 06, 19:40
fint det Keiko. det er fint å høre...... Men se hva andre har lagt merke såååå....  Egentlig så gidder jeg ikke å dra det lenger ut. Fint at du ikke har noe imot meg så ....

Kan ikke du komme tilbake å være en ledeskikkelse for oss da Zoran ??

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 06, 19:59
du besvarer ikke noen av mine spm.. vil du gjøre det på pm til meg ?

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 06, 20:02
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av keiko99
Takker for fine ord, men jeg må legge til at atmosfæren var mye bedre nå en før.. All honør til Roy.. jeg mener at Roy er den som kan om han bare vill mere, men jeg mener at vi ikke savnet noen.. litt varmt og litt ferie på både oss og PH tåler vi, men jeg er også opptatt av atmosfæren og nå var den topp...

Hva snakker du egentlig om?Atmosfæren?Den er da alltid på topp i plankehaugen, forskjellen fra før og nå er vel enkelt å greit at det var KAOS på tribunen, dette er det værste jeg har hørt fra plankehaugen noen gang. Hørtes virkelig ikke bra ut, det var NULL samkjøring mellom feltet og det virka som om det var en barnehage som skulle stå der å synge.

Keiko: Hele forumet vet at du har problemer med Zoran og det lyser av inlegget ditt også, så om du mener dette er bra..så vil jeg påstå at du driter i eget reir...

Håper virkelig noen får overtalt Zoran tilbake i feltet etter ferien hans.. Kan ikke holde på slik som på søndag mot lyn.

Dinamo Zagreb

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 19 jul 06, 16:32
Opprinnelig postet av A9$h
Takker for fine ord, men jeg må legge til at atmosfæren var mye bedre nå en før.. All honør til Roy.. jeg mener at Roy er den som kan om han bare vill mere, men jeg mener at vi ikke savnet noen.. litt varmt og litt ferie på både oss og PH tåler vi, men jeg er også opptatt av atmosfæren og nå var den topp...

Hva snakker du egentlig om?Atmosfæren?Den er da alltid på topp i plankehaugen, forskjellen fra før og nå er vel enkelt å greit at det var KAOS på tribunen, dette er det værste jeg har hørt fra plankehaugen noen gang. Hørtes virkelig ikke bra ut, det var NULL samkjøring mellom feltet og det virka som om det var en barnehage som skulle stå der å synge.

Keiko: Hele forumet vet at du har problemer med Zoran og det lyser av inlegget ditt også, så om du mener dette er bra..så vil jeg påstå at du driter i eget reir...

Håper virkelig noen får overtalt Zoran tilbake i feltet etter ferien hans.. Kan ikke holde på slik som på søndag mot lyn.

Enig, enig!!! Kom tilbake Zoran, du er den rette til å gjøre jobben! Få gjerne med deg Dag i slengen...

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 06, 00:00
jeg lurer hva gjør zoran som dere kan si er så bra... er det ingen som syns det er litt ensformig synging.. det er svært få sanger han kommer med.. hvor er det blitt av alle sangene vi har ?

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 26 jul 06, 00:07
Endret: 26 jul 06, 00:07
jeg lurer hva gjør zoran som dere kan si er så bra... er det ingen som syns det er litt ensformig synging.. det er svært få sanger han kommer med.. hvor er det blitt av alle sangene vi har ?

hvis du ikke ser/hører forskjellen med og uten Zoran, bør du høre bedre etter neste gang..

Kampen mot viking var en stoor forskjell fra foregående kamper.. 

JA TIL ZORAN

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 06, 00:11
eneste jeg hører er at det er en som gjentar og gjentar en spessiell sang.. hvor er alle dem andre sangene våre det er det jeg lurer på... Hvorfor prøver ikke zoran og ta med enda fler sanger ?

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05

Lagt til: 26 jul 06, 00:16
Satt på hovedtribunen, og så vidt jeg kunne høre så hadde plankehaugen en av sine bedre dager. Flott sang!

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 26 jul 06, 00:18
eneste jeg hører er at det er en som gjentar og gjentar en spessiell sang.. hvor er alle dem andre sangene våre det er det jeg lurer på... Hvorfor prøver ikke zoran og ta med enda fler sanger ?

Jeg tror det er best at vi satster på kvalitet istedenfor kvantitet. Noen av sangene vi har nå er langt under pari og bør ikke synges i det hele tatt, men det er nå min mening. Forresten var det fint å ha deg tilbake Zoran. Jeg var riktig nok ikke på Lyn-kampen, men fikk høre at stemninga var mye bedre på søndag enn den allerede nevnte kampen.

På tribunen bestemmer vi!!

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 26 jul 06, 00:28
Endret: 26 jul 06, 00:29
Keiko syns du skal legge denne diskusjonen død jeg .. for det du kommer med er veldig usakelig og du sier det samme om igjen jeg har ikke noe imot noen her inne , men noen ganger blir det bare litt mye fra noen . 
Plankehaugen trenger en som Zoran som har peilig på det han driver med , vi kan ikke dra inn for mange sanger det går IKKE ann a lære10 nye sanger over 4 uke det tar 4 år forstå det da !!!!

Er det noen som klarer det er det du D

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 06, 00:41

Er enig med de i en ting keiko, og det er at vi bruker for få av alle de sangene vi har. Men er det egentlig Zorans feil?

Jeg tror ikke det er hans feil, men styret og kjernen i Plankehaugen som ikke er villige til å gjøre noe for at flere skal lære seg sangene.

Etter min mening er en av de viktigste oppgavene til Plankehugen, å støtte sitt lag på en best mulig måte på kampene, men det blir helt feil og overlate alt ansvar for det til en mann. 

Ut fra de forutsettningene Zoran har, så gjør han en glimrende jobb. Men jeg har flere ganger hørt han har sagt at han ønsker å være mere sammen med sin familie og at han derfor ikke kommer til å være med på alle bortekampene lenger. 
Han har også sagt at han ikke har muligheter til å bruke mer av sin fritid for å bidra til at flere skal få lært seg de nye sangene.

Min konklusjon er derfor: Zoran gjør en glimrende jobb, men Plankehaugen må bidra til å legge forholdende bedre til rette for ham. Det er absolutt en nødvedighet for at vi skal få hevet nivået først opp til 2004 nivå og enda høyere enn det i fremtiden.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 06, 00:49
det er vel ikke zoran sin feil, men jeg håper at dette med bruk av sanger blir tatt opp.. det er så kjedlig at det samme skal gå om og om igjen.. rene hakk i plata

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 26 jul 06, 01:35
Jeg syns nå da det bør være opp til hver enkelt som frekventerer Plankehaugenfeltet å lære sangene våre.  Man kan jo ikke forvente at Zoran skal lære over 2000 mann sanger... Det er jo desuten bare å gå hit . Der ligger de fleste sangene våre, mange i mp3 format. Ellers er det å dra til Aristokraten og skaffe seg følgende CD :

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 06, 01:50
Opprinnelig postet av Bob Page
Jeg syns nå da det bør være opp til hver enkelt som frekventerer Plankehaugenfeltet å lære sangene våre.  Man kan jo ikke forvente at Zoran skal lære over 2000 mann sanger... Det er jo desuten bare å gå hit . Der ligger de fleste sangene våre, mange i mp3 format. Ellers er det å dra til Aristokraten og skaffe seg følgende CD :

Det er bare det at det er mange nye sanger som er laget etter at denne CD`en ble laget. Plankehaugen laget CD i 2004 og i 2005, men ingen i 2006. Ingen av de nye sangene finnes på MP3 og mange av de gamle mangler også.

Etter min mening så trenger Zoran en gruppe sangere på minimum 15 personer, som kan trå til og som kan alle sangene 100 %. Da vil resten av tribuna lett henge seg på å vil lære alle sangene ganske raskt.

Forøvrig håper jeg flest mulig blir med toget til Bergen på søndag, for på den turet blir det sikkert gode muligheter til å øve på mange av de sangene vi normalt ikke bruker.

FFK på toppen i 2006

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 06, 10:27
Endret: 26 jul 06, 10:30
Altså av min egen erfaring så er det forskjelligge sanger og moter på å synge dem en synger på kamper. Leder vi trygt og skal avslutte kampen da går det ann å synge alt. Er resultatet knapp slik det var om søndag da er det viktig å velge sanger med trøkk og sanger alle kjenner slik at en får med seg flest mulig. I tillegg så er det greit å kjørre disse lengre enn vanlig slik at gutta "føler" at vi er med dem.   Ligger en under da er det viktig å bevise at en er med laget uansett og da passer det best å synge en og samme sang i 20 minutter hvis en må. I begynnelsen av kampen går det ann å synge mye forskjellig men som sagt det finnes kamper og perioder av kamper hvor det viktigste er å laget trøkket og da er det faktisk lurt å kjøre enkelte sanger om og om igjen.   

Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23