Husk meg
Brukernavn
Passord

Kongsvinger - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 03 jul 06, 18:32
Denne kampen bør vel være plankekjøring for FFK.
KIL har vunnet 1 av de 5 siste kampene i 1 div. ikke veldig imponerende...

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 jul 06, 18:33
Nja, er litt mer skeptisk jeg da, det burde vært plankekjøring mot Sprint oxo....

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 03 jul 06, 18:43
Endret: 03 jul 06, 18:43
Kongsvinger ligger på øvre halvdel i 1.divisjon, og er et lag vi absolutt ikke skal ta lett på. Nei, foran denne kampen må guttane mobilisere som foran en tippeliga kamp. Et svakt bortelag fra TL vil aldri i utgangspunktet få lett match mot et godt hjemmelag fra 1.div. Adeccoligaen virker tøff i år og jeg er på ingen måte sikker på at FFK ville ha lekt seg gjennom den divisjonen. 

Dessuten har vi så mange erfaringer fra tøfffe bortekamper i cupen at vi burde vite bedre enn å forvente at dette blir plankekjøring. Husk hva som skjedde da TL-laget FFK møtte 1.divisjonslaget Moss i cupen for ikke så veldig lenge siden. Grøss og gru! Dessuten har vi slitt med å komme oss videre mot lag både i 2. og 3.divisjon i nær fortid. Vi kan da ikke bli så lett historieløse?

Dersom K´vinger skal slås, må guttane brette opp ermene, krige og utnytte sjansene. Hvis ikke kan det bli rask exit i år igjen.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 04 jul 06, 13:34

Szekeres  spiller fra start, mens altså Tronseth da blir satt på benken.. 

Resten av laget blir det samme som mot lyn, med unntak av at Wiig kommer inn på laget.. 
Brenne skal spille midtbane og spiss i følge f-b

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jul 06, 16:02
hadde ikke gutta her inne sletta mine innlegg så skrev jeg det her, men når det er sagt så ser jeg at FFK  sparer kvisvik,west og hoås. (toth er sikkert klokt og spare siden han sliter med å ha vært/er skadet)

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 jul 06, 16:06
Raymond Kvisvik spiller ifølge fredrikstadfk.no fra start på midtbanen, så ikke riktig at han spares. Ellers stemmer resten, bl.a. med Simen Brenne som midtspiss. For øvrig melder fredrikstadfk.no at Martin Elvestad nå er tatt opp i a-stallen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jul 06, 17:29
Endret: 04 jul 06, 17:30
Opprinnelig postet av Costanza
Raymond Kvisvik spiller ifølge fredrikstadfk.no fra start på midtbanen, så ikke riktig at han spares. Ellers stemmer resten, bl.a. med Simen Brenne som midtspiss. For øvrig melder fredrikstadfk.no at Martin Elvestad nå er tatt opp i a-stallen.
Martin Elvestad er vel også en vi kan få mye glede av har jeg hørt... hvorfor fjerner dere mitt innlegg da costanza ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 jul 06, 17:45
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
Raymond Kvisvik spiller ifølge fredrikstadfk.no fra start på midtbanen, så ikke riktig at han spares. Ellers stemmer resten, bl.a. med Simen Brenne som midtspiss. For øvrig melder fredrikstadfk.no at Martin Elvestad nå er tatt opp i a-stallen.
Martin Elvestad er vel også en vi kan få mye glede av har jeg hørt... hvorfor fjerner dere mitt innlegg da costanza ?

Jeg slettet den tråden du startet fordi denne tråden allerede eksisterte. Så holder vi diskusjonen om cupkampen på ett sted.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jul 06, 18:09
Endret: 04 jul 06, 18:15
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
Raymond Kvisvik spiller ifølge fredrikstadfk.no fra start på midtbanen, så ikke riktig at han spares. Ellers stemmer resten, bl.a. med Simen Brenne som midtspiss. For øvrig melder fredrikstadfk.no at Martin Elvestad nå er tatt opp i a-stallen.
Martin Elvestad er vel også en vi kan få mye glede av har jeg hørt... hvorfor fjerner dere mitt innlegg da costanza ?

Jeg slettet den tråden du startet fordi denne tråden allerede eksisterte. Så holder vi diskusjonen om cupkampen på ett sted.


Hvor er alle spissene hen, er de virkelig så dårlig at Simen må spille spiss, noe ikke har gjort siden i fjor?
Men Eggens wannebe Tarik spiller, han kan jo umlig lære av feilene sine og ikke minst får han ikke den jævlen i seg, når han vraket og nå skal jeg vise, at jeg er god nok og skal score.
Må vel presiere, når jeg skriver feilene sine, for det har vel piggene ute og skal forsvare han. Mener det viktigste i fotball å score mål, hjelper ikke hvor tenknisk du er, hvis målene uteblir.
Så er spørsmålet hvem skal spille istedenfor for han? Synes Hoås burde få sjansen selv om han var dårlig på søndag,. Hvis Hoås for like mange kamper på seg som Tarik, er jeg sikker på at han kommer til score, kan jo ikke bli noe verre siden Tarik står med en nolla, så Eggen bytt.

Lurer på om Eggen ikke graver sin egen grav for Tarik, siden han spiller hver kamp.

Tarik vet han får spille samme hvor dårlig han er, det er vel ikke noe sunnhetstegn?

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 jul 06, 18:30
Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor er alle spissene hen, er de virkelig så dårlig at Simen må spille spiss, noe ikke har gjort siden i fjor?
Men Eggens wannebe Tarik spiller, han kan jo umlig lære av feilene sine og ikke minst får han ikke den jævlen i seg, når han vraket og nå skal jeg vise, at jeg er god nok og skal score.
Må vel presiere, når jeg skriver feilene sine, for det har vel piggene ute og skal forsvare han. Mener det viktigste i fotball å score mål, hjelper ikke hvor tenknisk du er, hvis målene uteblir.
Så er spørsmålet hvem skal spille istedenfor for han? Synes Hoås burde få sjansen selv om han var dårlig på søndag,. Hvis Hoås for like mange kamper på seg som Tarik, er jeg sikker på at han kommer til score, kan jo ikke bli noe verre siden Tarik står med en nolla, så Eggen bytt.

Lurer på om Eggen ikke graver sin egen grav for Tarik, siden han spiller hver kamp.

Tarik vet han får spille samme hvor dårlig han er, det er vel ikke noe sunnhetstegn?


Man kan ikke alltid se på spillere hver for seg vettu patrioten...
Det er vel bedre å se på laget som en helhet.
Mener du virkelig at Hoås utfyller Wiig og Brenne bedre enn det Tarik gjør?

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 04 jul 06, 18:59
Hvor er west og toth hen a?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 04 jul 06, 19:02
Endret: 04 jul 06, 19:02

Tarik spiller rett og slett fordi han er det beste alternativet, ingen tvil om det. Ingen andre har vært bedre i år på høyre kant. Med Tariks fart og teknikk har vi et våpen ekstra. Hvis Tarik blir benket utvikler han seg ikke og FFK svekkes betraktlig. Jeg skulle også ønske at han satte flere av sine sjanser, men vi har da ingen garantist for mål på benken heller. Så Eggen bruker bestemann på høyre ving, så enkelt er det. Synes det virker som enkelte skal kritisere for en hver pris her inne, kan da ikke være nødvendig å være så lite gjennomtenkte i sine innlegg.

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jul 06, 20:02
Trur vi går greit videre herfra jeg! Syns det er spennende valg av Eggen å prøve Brenne på topp! Også får vi håpe Tamas imponerer sammen med Rajo i forsvaret!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jul 06, 21:15
Opprinnelig postet av Fjedjik

Tarik spiller rett og slett fordi han er det beste alternativet, ingen tvil om det. Ingen andre har vært bedre i år på høyre kant. Med Tariks fart og teknikk har vi et våpen ekstra. Hvis Tarik blir benket utvikler han seg ikke og FFK svekkes betraktlig. Jeg skulle også ønske at han satte flere av sine sjanser, men vi har da ingen garantist for mål på benken heller. Så Eggen bruker bestemann på høyre ving, så enkelt er det. Synes det virker som enkelte skal kritisere for en hver pris her inne, kan da ikke være nødvendig å være så lite gjennomtenkte i sine innlegg.

 




Lite gjennomtenkt? Du sier at Tarik spiller for han er det beste alternativet, hvordan kan du si det, når Hoås ikke har spilt en kamp i år, for vel ikke bevist så mye på de få minuttene han får, dere husker vel hvordan spilte på slutten av sesongen i år, er det noe som skulle tilsi at han ikke skulle klare i år, men han trenger tillitt og spille kamper, akkurat det Tarik har fått.
Dere lurer på om det er bra for Tarik sin utvikling å sitte på benken, ja, kanskje et par kamper for å se kamper og lære av feilene har gjort og få mer ro i avsltningene.

Men, er det noe bedre for utviklingen til Hoås som spilte fast på U21-lands slaget og bli benket?

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 04 jul 06, 21:00
Opprinnelig postet av Patrioten
Men Eggens wannebe Tarik spiller, han kan jo umlig lære av feilene sine og ikke minst får han ikke den jævlen i seg, når han vraket og nå skal jeg vise, at jeg er god nok og skal score.
Må vel presiere, når jeg skriver feilene sine, for det har vel piggene ute og skal forsvare han. Mener det viktigste i fotball å score mål, hjelper ikke hvor tenknisk du er, hvis målene uteblir.


Tarik mangler bare roen foran mål for å score. Hva tror du er mest effektivt, å spille og få erfaring eller å bli benket og mer ivrig foran mål ved neste sjanse? Jeg tror benking vil ha negativ effekt på roen foran kassa...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 jul 06, 21:20
Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor er alle spissene hen, er de virkelig så dårlig at Simen må spille spiss, noe ikke har gjort siden i fjor?
Men Eggens wannebe Tarik spiller, han kan jo umlig lære av feilene sine og ikke minst får han ikke den jævlen i seg, når han vraket og nå skal jeg vise, at jeg er god nok og skal score.
Må vel presiere, når jeg skriver feilene sine, for det har vel piggene ute og skal forsvare han. Mener det viktigste i fotball å score mål, hjelper ikke hvor tenknisk du er, hvis målene uteblir.
Så er spørsmålet hvem skal spille istedenfor for han? Synes Hoås burde få sjansen selv om han var dårlig på søndag,. Hvis Hoås for like mange kamper på seg som Tarik, er jeg sikker på at han kommer til score, kan jo ikke bli noe verre siden Tarik står med en nolla, så Eggen bytt.

Lurer på om Eggen ikke graver sin egen grav for Tarik, siden han spiller hver kamp.

Tarik vet han får spille samme hvor dårlig han er, det er vel ikke noe sunnhetstegn?


Av alle negative her så er det vel bare Keiko som overgår deg! Det er klart at når ting ikke fungerer helt optimalt så kan det hjelpe å gjøre små justeringer (som å sette Brenne som spiss, noe han har spilt før). Det er klart du lærer av feilene du gjør selv om du ikke havner på benken. Dessuten er det som jeg har skrevet før at det er lettere å finne en spiller som kan score på sjansene enn å finne spillere som kan skape sjanser!

Tarek kommer til å bli en storscorer etterhvert. Om ikke allerede i år så kommer han nok uansett til å score noen mål i løpet av høsten.

Ingen, og da mener jeg absolutt ingen, blir bedre av å sitte på benken. Eneste grunn for å benke en spiller, så lenge han holder nivået, noe som Tarek gjør, er hvis han er dårlig motivert eller har dårlig innsats. Tarek er verken dårlig motivert eller har dårlig innsats i tillegg til å spille bra så han skal spille kampene fremover.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jul 06, 21:47
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av Patrioten

Hvor er alle spissene hen, er de virkelig så dårlig at Simen må spille spiss, noe ikke har gjort siden i fjor?
Men Eggens wannebe Tarik spiller, han kan jo umlig lære av feilene sine og ikke minst får han ikke den jævlen i seg, når han vraket og nå skal jeg vise, at jeg er god nok og skal score.
Må vel presiere, når jeg skriver feilene sine, for det har vel piggene ute og skal forsvare han. Mener det viktigste i fotball å score mål, hjelper ikke hvor tenknisk du er, hvis målene uteblir.
Så er spørsmålet hvem skal spille istedenfor for han? Synes Hoås burde få sjansen selv om han var dårlig på søndag,. Hvis Hoås for like mange kamper på seg som Tarik, er jeg sikker på at han kommer til score, kan jo ikke bli noe verre siden Tarik står med en nolla, så Eggen bytt.

Lurer på om Eggen ikke graver sin egen grav for Tarik, siden han spiller hver kamp.

Tarik vet han får spille samme hvor dårlig han er, det er vel ikke noe sunnhetstegn?


Av alle negative her så er det vel bare Keiko som overgår deg! Det er klart at når ting ikke fungerer helt optimalt så kan det hjelpe å gjøre små justeringer (som å sette Brenne som spiss, noe han har spilt før). Det er klart du lærer av feilene du gjør selv om du ikke havner på benken. Dessuten er det som jeg har skrevet før at det er lettere å finne en spiller som kan score på sjansene enn å finne spillere som kan skape sjanser!

Tarek kommer til å bli en storscorer etterhvert. Om ikke allerede i år så kommer han nok uansett til å score noen mål i løpet av høsten.

Ingen, og da mener jeg absolutt ingen, blir bedre av å sitte på benken. Eneste grunn for å benke en spiller, så lenge han holder nivået, noe som Tarek gjør, er hvis han er dårlig motivert eller har dårlig innsats. Tarek er verken dårlig motivert eller har dårlig innsats i tillegg til å spille bra så han skal spille kampene fremover.





Negativ, trodde jeg skjerpet meg i det siste, men neivel.

Ser ikke ut som vi kommer noe lenger med diskusjonen, jeg står på mitt og dere på ditt, da lar vi stå der.
Men, hvorfor svarte du ikke på spørsmålet mitt angående Øyvind Hoås, han lider jo samme skjebne som du er redd Tarik kan få oppleve?

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 jul 06, 22:01
Opprinnelig postet av Patrioten

Negativ, trodde jeg skjerpet meg i det siste, men neivel.

Ser ikke ut som vi kommer noe lenger med diskusjonen, jeg står på mitt og dere på ditt, da lar vi stå der.
Men, hvorfor svarte du ikke på spørsmålet mitt angående Øyvind Hoås, han lider jo samme skjebne som du er redd Tarik kan få oppleve?



Jeg synes Tarek er en bedre spiller å da skal han selvfølgelig spille. Men det er jo også klart at Hoås heller ikke blir bedre av å sitte på benken. Mitt forslag er å leie han ut til Sparta (eller en annen klubb i første divisjon) med mulighet for å hente han tilbake ved eventuelle skader.

Regner med at du kommer med at vi heller kan leie ut Tarek men siden han er en viktig del av det offensive spillet til FFK så bør vi ikke gjøre det. Hoås er pr dags dato ikke en viktig del av FFKs angrep.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jul 06, 07:53

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jul 06, 08:38
Drillo tror på bomber... lagene drillo tror der det sjer en bombe er: Fredrikstad, Odd, Molde, Tromsø og Vålerenga. Drillo sier: Det går på motstand og hva de har prestert i det siste. De møter nå mye bedre motstand... Dette og mye mere er og finne på NRK teskst tv.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340