Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva skjer/har skjedd ang. Steinar Sørli?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

birdiemaf18

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 5

Lagt til: 22 jun 06, 10:06
Endret: 22 jun 06, 10:21
Skal han til Byåsen i sommer eller blir han ut sesongen? Mente jeg hørte han skulle bestemme seg forrige helg. Jeg har ikke fått med meg hva han har bestemt. Noen som vet  fasiten?

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 jun 06, 12:59
Det står i FB i dag at det ikke er noen avklaring ennå, fordi Sørlie har blitt syk og de har derfor ikke fått snakket sammen.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 22 jun 06, 14:46
Forrige uke stod det ihvertfall i avisene at Sørli hadde takket ja til Byåsen. Det eneste som ikke var avklart var om han gikk i sommer eller etter sesongen... Sikkert litt avhengig av om det skjer noe i forbindelse med Shaaban. Kan jo hende noen klubber har fått øynene opp for ham nå som han regnes som Sveriges nest beste keeper. Før denne sesongen var han jo nærmest glemt. Men håper inderlig FFK vet å ta seg skikkelig betalt dersom han skal selges!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 jun 06, 15:47
Opprinnelig postet av RC2
Forrige uke stod det ihvertfall i avisene at Sørli hadde takket ja til Byåsen. Det eneste som ikke var avklart var om han gikk i sommer eller etter sesongen... Sikkert litt avhengig av om det skjer noe i forbindelse med Shaaban. Kan jo hende noen klubber har fått øynene opp for ham nå som han regnes som Sveriges nest beste keeper. Før denne sesongen var han jo nærmest glemt. Men håper inderlig FFK vet å ta seg skikkelig betalt dersom han skal selges!


Hvis jeg ikke tar helt feil, får FFK 100.000 for Sørlie.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jun 06, 15:53
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av RC2
Forrige uke stod det ihvertfall i avisene at Sørli hadde takket ja til Byåsen. Det eneste som ikke var avklart var om han gikk i sommer eller etter sesongen... Sikkert litt avhengig av om det skjer noe i forbindelse med Shaaban. Kan jo hende noen klubber har fått øynene opp for ham nå som han regnes som Sveriges nest beste keeper. Før denne sesongen var han jo nærmest glemt. Men håper inderlig FFK vet å ta seg skikkelig betalt dersom han skal selges!


Hvis jeg ikke tar helt feil, får FFK 100.000 for Sørlie.


Hvis han hadde gått til Bodø/Glimt ja. Til Byåsen går han sikkert gratis.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 22 jun 06, 16:04
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av RC2
Forrige uke stod det ihvertfall i avisene at Sørli hadde takket ja til Byåsen. Det eneste som ikke var avklart var om han gikk i sommer eller etter sesongen... Sikkert litt avhengig av om det skjer noe i forbindelse med Shaaban. Kan jo hende noen klubber har fått øynene opp for ham nå som han regnes som Sveriges nest beste keeper. Før denne sesongen var han jo nærmest glemt. Men håper inderlig FFK vet å ta seg skikkelig betalt dersom han skal selges!


Hvis jeg ikke tar helt feil, får FFK 100.000 for Sørlie.


Nå var det ikke Sørli jeg snakket om når det gjeldt betaling. Det var Shaaban. Pengene for Sørli er lommerusk uansett. Men når vi snakker om 20 mill + er saken en helt annen.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 jun 06, 11:16
Opprinnelig postet av RC2
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av RC2
Forrige uke stod det ihvertfall i avisene at Sørli hadde takket ja til Byåsen. Det eneste som ikke var avklart var om han gikk i sommer eller etter sesongen... Sikkert litt avhengig av om det skjer noe i forbindelse med Shaaban. Kan jo hende noen klubber har fått øynene opp for ham nå som han regnes som Sveriges nest beste keeper. Før denne sesongen var han jo nærmest glemt. Men håper inderlig FFK vet å ta seg skikkelig betalt dersom han skal selges!


Hvis jeg ikke tar helt feil, får FFK 100.000 for Sørlie.


Nå var det ikke Sørli jeg snakket om når det gjeldt betaling. Det var Shaaban. Pengene for Sørli er lommerusk uansett. Men når vi snakker om 20 mill + er saken en helt annen.


Da så!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 23 jun 06, 12:58
At han drar tilbake til Byåsen er bestemt, men om han går i sommer eller etter sesongen er ikke avklart ennå fordi Steinar har blitt syk.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 02 jul 06, 21:51
Hørte noen rykter idag om at Sørlie var i samtaler med Lisleby.. noen som vet om dette stemmer?
Han var visst kanskje villig til å gå dit hvis Lisleby klarte å skaffe han fast jobb i tillegg til fotballen.
Dette må vel bare være tull?

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jul 06, 21:55
Opprinnelig postet av FFK-Supporter
Hørte noen rykter idag om at Sørlie var i samtaler med Lisleby.. noen som vet om dette stemmer?
Han var visst kanskje villig til å gå dit hvis Lisleby klarte å skaffe han fast jobb i tillegg til fotballen.
Dette må vel bare være tull?
Du hører ikke noe du leser vel    Aktuell for Lisleby?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 02 jul 06, 21:57
Endret: 02 jul 06, 21:57
Hehe, hadde ikke fått med meg den jeg. 
Uansett er ikke han litt for god for Lisleby?

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 02 jul 06, 22:01
Etter min mening så er han for god for Byåsen også!
Men vil Sørlie være i Fredrikstad,så kan jo Lisleby være et godt alternativ for mann!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3