Husk meg
Brukernavn
Passord

hvem kommer ?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jun 06, 16:50
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av jashin
Noen som har hørt om Richard Henriksson (24).Skal vistnok spille for FFK  mot Djurgården i morgen iflg FB hvis jeg misforstår det riktig.

Jepp. Jeg er mye mer spent på han! Kan visst spille både venstreback og midtstopper, har flere kamper i Allsvenskan for Djurgården i ung alder (var med å vinne serien), samt kamper for det svenske U21-landslaget. Spennende!

Det siste året har han vært i AGF, uten å imponere nevneverdig, men også vært en del skadet. Er nå bosmanspiller så blir eventuelt en gratis overgang.



I 2003 spilte han sammen med Kim Källström i Djurgården som nå spiller i VM for Sverige.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 jun 06, 16:53
Endret: 20 jun 06, 16:54
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Costanza
Hvorfor klarer klubben nesten utelukkende å hente spillere fra utenfor EU/EØS til prøvespill....
 


Rami Shabaan, Øyvind Hoås, Christian Berg, Jon Anders Bjørkøy, Mihaly Toth, Martin Wiig, Bora, Piroja, Simen Brenne, Brian West, Gherland MacDonald, Hans Erik Ramberg, Jose Garro......
Nesten utelukkende spillere fra land utenfor EU/EØS?


Du som kan og vet alt, de fleste av disse ble kjøpt inn uten prøvespill, de har kanskje speidet på dem, men så vidt jeg vet så var verken Shaaban, Hoås, Berg, Bjørkøy, Toth, Wiig, Brenne eller costaricanerne (de er jo utenfor EU/EØS) på prøvespill. Jeg kan selvsagt ta feil men...

Tilbake til tråden, når vi bruker Nils Ole Oftebro og Anette Hoff som speidere som kan anbefale spillere til FFK, så lurer jeg egentlig på hvor lav takhøyde det er for å tipse klubben om spillere.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jun 06, 17:28
Endret: 20 jun 06, 17:44
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Costanza
Hvorfor klarer klubben nesten utelukkende å hente spillere fra utenfor EU/EØS til prøvespill....
 


Rami Shabaan, Øyvind Hoås, Christian Berg, Jon Anders Bjørkøy, Mihaly Toth, Martin Wiig, Bora, Piroja, Simen Brenne, Brian West, Gherland MacDonald, Hans Erik Ramberg, Jose Garro......
Nesten utelukkende spillere fra land utenfor EU/EØS?


Du som kan og vet alt, de fleste av disse ble kjøpt inn uten prøvespill, de har kanskje speidet på dem, men så vidt jeg vet så var verken Shaaban, Hoås, Berg, Bjørkøy, Toth, Wiig, Brenne eller costaricanerne (de er jo utenfor EU/EØS) på prøvespill. Jeg kan selvsagt ta feil men...

Tilbake til tråden, når vi bruker Nils Ole Oftebro og Anette Hoff som speidere som kan anbefale spillere til FFK, så lurer jeg egentlig på hvor lav takhøyde det er for å tipse klubben om spillere.


Snæsbusaristokrat skrøt jo så fælt av kontaktnettet til Harry. 
Kanskje jeg får søke jobb hos de, siden de vurderer tips fra skuespillere fra Hotel C, tørr jeg påstå at jeg har mer peiling enn de.

Vet ikke om dere husker i min tråd om rykter og spekulasjoner, at jeg tippet på at det ville komme en spiller fra Danmark til FFK, det slo jo inn, det kan faktisk komme flere, følg med, men da en spiller med mer kvalitet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 jun 06, 17:42
han fra burkino faso virker jo helt kokkos.. mer spent på han svensken ja. virker lovende!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 jun 06, 18:03
Endret: 20 jun 06, 18:04
Er det noen som har noe interesangt om disse spillerene da...han afrikaneren står det jo ikke noe om noen steder..
Hmmmm lukter litt "nå må vi prøve noen spillere fort som faen" av dette her synes jeg ass.

Henrikson er kansje litt mer og tenke på...noen som vet noe mer enn hvor han har spilt eller? mål?div?

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article58871.ece

---------------------------

Heia FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 06, 18:10
Endret: 20 jun 06, 18:12
Opprinnelig postet av Lex
Er det noen som har noe interesangt om disse spillerene da...han afrikaneren står det jo ikke noe om noen steder..
Hmmmm lukter litt "nå må vi prøve noen spillere fort som faen" av dette her synes jeg ass.

Henrikson er kansje litt mer og tenke på...noen som vet noe mer enn hvor han har spilt eller? mål?div?

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article58871.ece


Han har spilt for Djurgården, Brommapojkarna og AFG Aarhus. I den rekkefølgen. Står bokført med 9 U21-landskamper for Sverige og ble svensk mester med Djurgården i ung alder (debuterte i Allsvenskan allerede i 1999). Deretter spilt for Brommapojkarna i Superettan, før han gikk til AFG Aarhus på en 6 månederskontrakt i januar i år. Der har han slitt med spilletid, men har også vært noe skadet. Er uten kontrakt nå og vil derfor ikke koste noe i overgangssum. Etter hva jeg har skjønt så er han venstreback som også kan spille midtstopper. Er 191 cm høy!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 jun 06, 18:13
Da spørs det bare om han er god nok for FFK da...
Han derre Afrikaneren da...ikke no annen info enn det som står  i diverse nettaviser?

---------------------------

Heia FFK


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 jun 06, 18:33
¨Jeg har sendt mail til klubben ang denne spilleren ... men har ikke fått noe svar tilbake 

http://www.transfermarkt.de/index.html?anz=/spieler/spieler_details.php4?spieler_id=9842

har blitt  skikkelig kjent med en agent som har disse spillere men det ser ikke ut som om noen i Norge er interesert i disse .


http://www.transfermarkt.de/index.html?anz=/berater/spieler_des_beraters.php4?berater=1007

Pletikosa f. eks fikk jeg forespøresll om i fjor høst men da FFK mistet Myhre ble det for sent og nå er prisen juuuhuuuuu spessilet etter at han stå igjen for landslaget 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 20 jun 06, 19:14
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av jashin
Noen som har hørt om Richard Henriksson (24).Skal vistnok spille for FFK  mot Djurgården i morgen iflg FB hvis jeg misforstår det riktig.

Jepp. Jeg er mye mer spent på han! Kan visst spille både venstreback og midtstopper, har flere kamper i Allsvenskan for Djurgården i ung alder (var med å vinne serien), samt kamper for det svenske U21-landslaget. Spennende!

Det siste året har han vært i AGF, uten å imponere nevneverdig, men også vært en del skadet. Er nå bosmanspiller så blir eventuelt en gratis overgang.



I 2003 spilte han sammen med Kim Källström i Djurgården som nå spiller i VM for Sverige.


Om han så hadde spilt sammen med "verdensstjerner" så betyr jo ikke det at gutten er god i seg selv....

Lurer egentlig på hva FFK driver med om dagen....har vi blitt en ren "søk lykken klubb"?

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 20 jun 06, 19:14
Silvio Maric ja.. Da hadde vi snakket forsterkning! 

Mener FFK må ha "baller" nok til å gå for slike type spillere mens de er Bosman. Shaaban er et godt eksempel. Beklagelig at FFK ikke satset mer på å få svenske Bojan Djordvic fra Røde Stjerne i vinter.. Må være lov å satse litt på høye lønninger når gode spillere er frie agenter.

---------------------------

Pontus


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 jun 06, 21:07
eneste problemet med ham er at han er ikke EU spiller . ellers så er han gratis spiller og hja.... jeg vet ikke.... 
Pittbull til de grader ... Risholt ganger to på banen da... med litt mer teknik og ...nei blir bare skryt da... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


geezerbutler

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jun 06
Innlegg: 14

Lagt til: 20 jun 06, 21:20
.: Richard Henriksson :.
Forfatter: jakob magnussen 
Dato:   31-03-06 18:45

Jeg vil gerne komme med noget personlig kritik af en enkelt spiller som i mine øjne er fuldstændig håbløs dårlig. Som overskriften viser er det Richard Henriksson vores nye "kup" hentet helt gratis i en svensk andendivisionsklub! fantastisk ...Han er jo fuldstændig grotesk dårlig! Jeg nævner i flæng:
Langsom, ugidelig, elendig teknisk, ingen spilforståelse, absolut ingen offensive kvaliteter, ingen samarbejdsevne, og jeg kunne blive ved.
Ved godt hele holdet spiller af lort, men hvis vi skal bevare bare den mindste chance for overlevelse skal denne spiller straks skiftes ud!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 jun 06, 21:44
Ææææ... for meg virker det som om FFK skal droppe disse to... Men syntes de skal få vise seg frem...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 jun 06, 21:54
Opprinnelig postet av geezerbutler
.: Richard Henriksson :.
Forfatter: jakob magnussen 
Dato:   31-03-06 18:45

Jeg vil gerne komme med noget personlig kritik af en enkelt spiller som i mine øjne er fuldstændig håbløs dårlig. Som overskriften viser er det Richard Henriksson vores nye "kup" hentet helt gratis i en svensk andendivisionsklub! fantastisk ...Han er jo fuldstændig grotesk dårlig! Jeg nævner i flæng:
Langsom, ugidelig, elendig teknisk, ingen spilforståelse, absolut ingen offensive kvaliteter, ingen samarbejdsevne, og jeg kunne blive ved.
Ved godt hele holdet spiller af lort, men hvis vi skal bevare bare den mindste chance for overlevelse skal denne spiller straks skiftes ud!



betryggende og høre....not...
De kan jo ikke handle om de ser de ikke har nok kvalitet til tippeligaen da....

---------------------------

Heia FFK


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 jun 06, 22:19
Hvorfor ikke bare hente de  gamle spillerene fra 2 divisjon?  De må da være bedre enn det som foreløpig har blitt kjent? Ensrud ( husker ikke navnet) en afrikaner det ikke finnes noe informasjon om, og en Henriksson som ikke akkurat virker som Royal Leage kvalitet.

Kjøp kvalitet ikke kvantitet!

Hva skal vi mer stallfyll når vi allerede har spillere som Tronseth, Røn, Peters, Hornseth, Wiig? Kom med en eller to av klasse.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 jun 06, 22:22
Endret: 20 jun 06, 22:24
Opprinnelig postet av Patrioten
skal være anbefalt av Rosenborgs Yssouf Kone

Yssoufs kone?  Har hun tuklet med postmannen fra Burkina Faso - og anbefaler han videre?  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 06, 00:18
Jeg er meget skeptisk.... jeg spørr med selv: er dette all forsterkning så blit jeg meget skuffet...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 jun 06, 00:21
godt å lese at det også jobbes mot  "hardere skyts"..  ifølge eggen slet Arouna Odruago litt pga skadeavbrekk sist.. kanskje han ikke er så gærn lell?  er visst ingen given mambasa ifølge eggen, samtidig som han sier at terkselen for prøvespill er lavt..

nei, tror vi bare må vente å se jeg gitt..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 06, 00:59
Opprinnelig postet av Husgutt
godt å lese at det også jobbes mot  "hardere skyts"..  ifølge eggen slet Arouna Odruago litt pga skadeavbrekk sist.. kanskje han ikke er så gærn lell?  er visst ingen given mambasa ifølge eggen, samtidig som han sier at terkselen for prøvespill er lavt..

nei, tror vi bare må vente å se jeg gitt..
trenger vi noen uten for eu... jeg mener at det behøver vi ikke

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 jun 06, 01:00
er vel egentlig enig.. da skal vedkommende være j..... god!!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3